Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 17361 til 17380 af 24761
  • Har jeg skrevet for meget?

    Forumindlæg
    I opgaveformuleringen har min dansk lærer krævet, at vi skal skrive 700 ord. Jeg har dog skrevet 850, og jeg kan desværre ikke fjerne noget, før at essensen i det skrevne går tabt. Vil det trække ned?
  • Um zu eller damit

    Forumindlæg
    Hejsa. Denne sætning er skrevet med um zu, men er der nogen der kan finde ud af at omskrive den, så den skrives med damit? På forhånd, tak:) Sie will die DDR verlassen, um ein neues Leben anzufangen.
  • Hvilke en passer til mig??

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er lige kommet tilbage til Danmark den 10/10/2013 fra England. Jeg er født i Danmark, men jeg har et problem med skolen. Nu gå jeg på 10kl og vil gerne til STX gym efter. Jeg har ikke haft tysk før men tag fysik. Der er mange der siger at jeg skal tag ...
  • STX studieretning

    Forumindlæg
    Hejsa Er ny her på studieportalen :) Jeg har et spørgsmål :) Jeg går i 8.klasse, og har bestemt mig at tage til STX efter folkeskolen. Min drøm er at blive en Kirurg læge, så mit spørgsmål er hvilke studieretning skal jeg vælge i STX? Håber på svar :)
  • Fejlsætninger

    Forumindlæg
    Jeg sidder med denne fejlsætning: If you have a family, that do not can support you, many things are difficult. Som jeg retter til can't i stedet for do not can, men hvad den grammatiske forklaringer er, ved jeg ikke.
  • Hjælp til retningens afledte.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en opgave hvor man skal finde retningens afledte af vektor v(1,3) i punktet a(1,1) og skal finde enhedsvektor v0 i alle retninger, som den retningens afledte i a er 0. formlen for beregningen er Duf(a,b) = u * ∇f(a,b). hvor ∇f(a,b) er ∇f(a,b)=(2x+1/x, 4xy). Måde...
  • Når man putter syrer i vand

    Forumindlæg
    Hvad er det i syren der gør at vand bliver elektrisk ledende? Haster! Mange tak!!
  • Biologi B og Fysik B

    Forumindlæg
    Hej! Mit spørgsmål går på om Fysik B sværere end Biologi B eller omvendt, og hvad jeres erfaringer er med fagene?
  • Et emne til "English outline"

    Forumindlæg
    Hejjjj Jeg skal lave en "rough outline", og vælge et emne som jeg gerne ville snakke om. Vores "class topic" er UFOS and Ghosts, og jeg finder det rigtig svært, at finde et emne til det "class topic", som er interessant og nemt at snakke om. Er der nogen som har ...
  • Sprogrejse

    Forumindlæg
    Jeg havde tænkt mig at tage en sprogrejse til New Zealand med EF i et halvt år. Ville høre om der er nogen som har nogle erfaringer med at rejse med EF i så lang tid eller evt. bare nogle erfaringer om hvordan det er på EFs kollegium/værtsfamille/campus. Mange tak på forhånd :-)
  • læse samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg overvejer at læse samfundsfag, på en videregående uddannelse. Baggrund for det er at jeg vil noget indefor politik, nogle der ved om man kan vælge samfundsfag eller skal det være statskundsskab?
  • Fra sygeplejerske til læge?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er udddannet sygeplejerske med 4 års erfaring i både Danmark, Norge og Uganda. I danmark var det på en medicinsk afdeleling.. Jeg har nu søgt ind på kvote 2 med en motiveret ansøgning. Hvad tror I mine chancer er, for at komme ind på medcinstudiet...?
  • Matematik-økonomi som HTX studerende

    Forumindlæg
    Hej SP Vil jeg kunne studere Mat-øk som HTX'er, eller vil jeg mangle for mange af de økonomiske fag, som man har på HHX (virksomheds økonomi etc.)?
  • Substantivisk?

    Forumindlæg
    Hej SP. Er der nogen der ved om adjektivet 'fantastic' står substantivisk i denne sætning? Og er der nogen der kan forklare hvad det betyder?
  • GeoGebra

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved, hvordan man bruger FitLogistisk på GeoGebra? Når jeg skriver punkterne i "formlen", får jeg "f udefineret" som resultat. Skal man bruge årstal som 0 eller fx 2013?
  • Ordet overvågning

    Forumindlæg
    Hej folkens, står med et lille problem håber i kan hjælpe... Ordet overvågning hvad betyder det? jeg ved godt at det er kamera overvågning internetovervågning osv.. men det jeg mener er hvad kan man skrive om ordet?? please hjælp jeg er in deep trouble!
  • Marginalvælgere og kernevælgere

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er i gang med at skrive SRO om vælgeradfærd, og har i den forbindelse svært ved at se forskellen på marginalvælgere og issuevoters. For mig lyder det som det samme. Er der en venlig sjæl der vil være så sød at forklare mig forskellen?
  • Sprogstudier?

    Forumindlæg
    Hej studieportalen, jeg har overvejet at vælge et sprogstudie som videregående uddannelse jeg har et par spørgsmål angående det. Hvilken sprogstudier kan anbefales? Er det muligt teoretisk at kombinere to sprogstudier? Mange tak på forhånd mvh. Metapod
  • liberalisme

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som kan forklare hvad liberalisme er? Sådan med andre ord, hvor man kan forstå hvad liberalisme er? - Mange tak
  • Eksistensen mht injektivitet

    Forumindlæg
    i) Hvis en funktion f: R2→R3 er injektiv, vil den inverse funktion altid eksistere eller? ii) Hvis det er korrekt, vil der også være omvendt, at hvis den inverse funktion eksistere, så er funktionen altid injektiv? (Jeg læste i ens besvarelse, hvor der stod følgende "... den inverse, ...