Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 17361 til 17380 af 29738
-
HJLÆPE MIG
Forumindlægjeg skal skrive en stil om at nå målet, har i en ide? -
Hvad er start og slutløn som revisor? sådan ca.
ForumindlægJeg har problemer med at finde ud af hvad en revisor starter med at tjene og hvad en evt. slutløn kan være? jeg ville sætte stor pris på noget hjælp. jeg står og mangler svaret til min DOSO opgave som skal være færdig imorgen klokken 12 MVH David -
Hvordan synes i unges sprogbrug er?
Forumindlæg..? - og hvad kan man gøre bedre ved det?, så man ikke bliver så dårlig talende med det klamme sprog? -
HJÆLP:methylpropanoate til isopropyl propanoat!!!
ForumindlægHvilke reagent skal jeg bruge for at konvertere methyl propanoat til isopropyl propanoate? Vær venlig at skære det ud i pap, så jeg kan lave også de andre opgaver også. Tusind tak på forhånd! -
5 A-niveau og højere snit
ForumindlægJeg skal her i næste uge starte i 3.g og er i tvivl om jeg skal hæve matematik på A-niveau og dermed få 5 A-niveau. Grunden til min tvivl er at jeg ikke er super god til matematik, får som regel 4-7, og 10 på meget nemme opgaver. Til prøver/eksamener er det højeste jeg får dog et 4-tal og enkel... -
Kulhydrater i 8g tyggegummi
ForumindlægHej, er der nogen der kan forklare mig, hvordan man regner det her ud. Vil gerne selv kunne forklare det. :) på forhånd tak. Der er 73 kulhydrater i 100g tyggegummi. Hvor mange kulhydrater er der i 8 g tyggegummi -
Læge uddannelsen
ForumindlægHej Jeg går en pige som går i 2g, og end jeg gik på sommerferie havde jeg et gennemsnit på 5,8 . Jeg ønsker at komme ind på medicin studiet, men det er stiget op på 11,1 og føler at jeg aldrig kan komme ind :/ men overvejer SDU eller Århus Universitet måske . Vil spg om jeg kan nå at komme i... -
afhænging af faceboook :((((((
ForumindlægHej alle sammen... I tænker nok at jeg ikke er rigtig klog, men ja jeg er afhængig af faceboook er på faceboook 24/7, og selvom jeg har en aflevering får, sidder jeg bare på facebook......... Når jeg deaktivere min faceboook-profil, så efter højst 5 timer aktivere jeg den igen, uffff ved ikke hva... -
Hjælp til ansøgning (bartender)
ForumindlægHejsa Vil gerne undskylde på forhånd hvis i syntes mit spørgsmål ikke hører hjemme på dette forum, jeg sletter det hvis i syntes. Jeg er for tiden ved at afslutte 3.g og kunne godt tænke mig at få et weekend job før ferien begynder. Har derfor tænkt på at arbejde inden for bar industrien. Jeg er... -
Fortolkningsspørgsmål
ForumindlægHej folkens. Jeg forstår simpelthen ikke dette: Giv en fortolkning af at f‘(2)=60 når x er tiden i timer en bil har kørt og f(x) er antallet af kørte km. Hvad menes der? -
Vektorer 3D
ForumindlægHvordan bestemmer man d)? Har prøvet i flere timer nu. se vedhæftning -
Potentiel/mekanisk energi
ForumindlægNogen som kan hjælpe i opgaven som er vedhæftet om potentiel/mekanisk energi? -
Ingen indtægt i 3 måneder?
ForumindlægHej Studieportalen. Nu når jeg bliver 18. går der jo tre måneder før jeg begynder at modtage su. Vil det så sige at jeg står i tre måneder uden en indtægt? Kan jeg få kontanthjælp selvom jeg er under uddannelse? Jeg har jo nogle fast regninger jeg skal betale ( som jeg betaler med unge... -
Integration
ForumindlægHej jeg har et nogle små problemer med nogle integrations opgaver. De to opgaver lyder således: 1) ∫x*9^x dx Jeg har forsøgt at løse opgaven med partiel integration således f(x)=9^x , F(x)= (9)^x/ln(9) g(x)=x , g'(x)=1 9^x*x-∫(9)^x/ln(9)*1 Men hvordan kommer jeg videre ?... -
hvordan regner man gram til kJ?
Forumindlæghar fået spørgsmålet: Udregn hvor meget personerne skal indtage af den pågældende fødevare og afvej denne mængde (et gram kulhydrat svarer til 17 kilojoule). banan 268 g skal jeg så sige 268 divideret med 17 for at finde svaret?? -
3 ligninger med 3 ubekendte.
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har et eeeennnnnooooorrrrrrmmmmmtttt problem! Jeg står og skal til den mundtlige / skriftlige prøve i matematik 10 klasse her til foråret, og jeg er virkelig ikke parat? Det sidste år har jeg haft den her neurotiske lærer der er vildt underlig, og ligger virkelig ikke op ... -
Integralregning
ForumindlægHej, Jeg skal lave et selvvalgt bevis indenfor integralregning.. Og jeg er fuldstændig blank. Jeg skal selv opstille og forklare mit bevis. Er der nogen der kender et bevis, som de kan forklare mig? På forhånd, tak! -
Løse denne ulighed: 3(x+2)+2≤10+5x
ForumindlægHej alle sammen. Sidder med en matematik opgave, hvor man ikke må bruge hjælpe midler men er så lost omkring uligheder.. En der vil være rigtig elskværdig og fortælle mig trin for trin hvordan man løser uligheder også denne ulighed Håber på mange fine svar! -
Artikel ( Racisme )
ForumindlægEr der nogle der har nogle gennemgange eller bare artikler om Racisme ? -
Elektrisk kredsløb
ForumindlægJeg skal til fysik b her snart og er blevet i tvivl om hvordan man kan forklare hvad et elektrisk kredsløb er. Jeg vil beskrive det som: En samling af elektriske ledere hvor i elektronerne (elektriske ladninger) kan "flyve" igennem. Er dette korrekt? Eller er der en bedre måde at bes...
