Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 17401 til 17420 af 65601
-
Kristendoms eksam, Islam 9 kl
ForumindlægHej min klasse har trukket kristendoms, og i mit emne har jeg trukket Islam. jeg er helt tom for ider, syndes islam er et meget bredt emmene og har ik endgang fundet et underemne endu. Er der nogle der har være oppe i islam eller har nogle ider/forslag om hvad man kunne snakke om til eksamen? -
Hjælpemidler under eksaminationen
ForumindlægDer har i den seneste tid gået en del rygter og debatter omkring hvilke hjælpemidler det egentligt er tilladt at have med til forberedelse og eksaminationen. Alle på Viborg Amtsgymnasium modtog for få dage siden et brev fra Rektor, hvori der bla. står følgende:"Mit ærinde med dette brev er, ... -
hf matematik B 2006
Forumindlægnogle der har facit til opgavesättet hf matematik B 2006?? -
matematikens betydning i ægypternes samfund
Forumindlæger der nogen der ved, matematikkens betydning i ægypternes samfundet??? -
Matematik eksamenen 2010
ForumindlægYo :) Er der nogle, der har været op i matematik b eksamenen endnu ? -
Matematik A - Optimering :1015
ForumindlægHej, Jeg skal have hjælp til denne opgave - Har siddet med den i 2 timer nu, uden at fatte en bjælde. Har aldrig været god til optimering. Håber I kan hjælpe :( Her er den: Af en strimmel blikplade, der er 60 cm bred, vil man fremstille en vandrende ved at bøje pladen som vist på figuren (linke... -
Matematik B Hjælp til opgave
ForumindlægHej derude Jeg er i gang med en regne opgave i matematik B bestående af 20 spørgsmål, men der er en opgave der driller lidt meget. Jeg har fået at vide at det hele kan man bare taste ind på ens lommeregner, jeg har prøvet men uden held. Den lommeregner jeg bruger er en TI 89 Titanium. Jeg tænkte ... -
Fremlæggelse af en matematik emne på ca. 5min
ForumindlægHej, jeg er ikke lige frem det største matematik geni, så titlen siger sig selv. Niveauet ligger på 10kl. Jeg skal lave en fremlæggelse om et emne angående matematik, som skal ca vare 5minutter. -
Atamon (Konserveringsmiddel) til eksamen i morgen.
ForumindlægHej derude. Atamon er et konserveringsmiddel, der hæmmer gær- og skimmelsvampe. I opskrifter til f.eks. syltetøj vil der tit stå, at man skal skylle glasset i Atamon (2 ts Atamon i 1 dl. varmt vand), inden man hælder syltetøjet i, og at der skal tilsættes 1 ts. Atamon pr. kg syltetøj. Hvad er det... -
AT Eksamen - Rejser: Døden
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en AT synopsis i Religion og Samfundsfag. Området er Rejser og jeg har så valgt at bruge døden som en rejse. Dette er nemt nok at skrive om i Religion. Mit problem er bare at jeg ikke kan koble Samfundsfag på Religion. Er der nogen der kan se en Samfundsfaglig vinkel at angri... -
eksamens opgaver mat b
Forumindlæghej jeg kunne godt tænke mig hjælp til følgende opgaver: En funktion er givet ved f(x )= 3e^x+4. a) Bestem den stamfunktion til f , hvis graf går gennem punktet (0,2) . og opgave fem i dette link, den opgave der går ud på at finde forskrift. http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksame... -
Apologien til eksamen. Perpektiver?
ForumindlægHvad kan man perspektivere/sammenligne den med? Kan ikke komme på noget. Vi har læst kong ødipus, odysseen, Kriton, Faidon og nogen udvalg af Herodot, med bl.a Kong kroisos, amasis og Logoi (sidstnævnte har jeg dog ikke læst)Og et andet spørgsmål: Hvad er oligarki -
Eksamen B-niveau
ForumindlægTil jer som sidder med matematikopgaven om elforsyningen. Er der nogen som har en idé om hvordan i vil løse opgave d og e? d) Redegør for hvilken indflydelse en ændring i temperaturen har på |F ?_1 | og |F ?_2 | e) Der ligger et skur under højspændingskablet. Punktet N ligger på skurets tagryg og... -
DANSK EKSAMEN HJÆÆÆLP
Forumindlæghar trukket romantikken og skal vælge en tekst... men har ingen idé om hvilken. -
Gennemført eksamen STX
ForumindlægHejsa. Hvis man har fået 2 afsluttende årskarater og en eksamenskarakter på STX i 1.g, vil disse så blive erstattet af nye hvis man går 1.g om? -
Tilordning HNMR - Kemi eksamen
ForumindlægJeg har problemer med hensyn til, tilordning af HNMR-spektre. Er der nogle der evt. kunne forklar mig dette? -
FYSIK PRØVE EKSAME.
Forumindlægjeg skal vise hvordan et metal kan ledestrøm.. så plz fortæl et forsøg med, hvordan jeg kan påvise at metaller kan ledestrøm og hvordan de kan det. Det vil være en stor hjælp. hvordan metaller kan ledestrøm(med tegning eller hjemmeside)hvis det er muligt -
Vurdering af min danske eksamen
ForumindlægHey .. Sku spørge om jeg kunne poste min stil, og få en vurdering af den?? Altså karaktereren .. om den er til et 10 tal, 12 tal eller -3 tal.. Hvis ja; hvor ka jeg gøre d henne? -
Spørgsmål vedrørende eksamen
ForumindlægHej alle Har tit oplevet i facitlister for eksamenssæt, at forfatteren vælger at forkorte, lad os sige en ligning for en plan, som han lige har valgt at opstille. Hvad hvis man glemmer det ? Eller vælger bare ikke at forkorte til mere medgørlige tal, bliver der trukket point? -
EKSAMEN ENGELSK A?
ForumindlægHej er der nogle der har tips til hvad man skal kunne eller hvad der er godt at kunne til engelsk a delprøve 1? tips til alt modtaged med hyshånd!! god dag og tak på forhånd
