Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 17421 til 17440 af 156338
-
QUICK!:O
ForumindlægHej jeg har fået nogle reductionsopgaver for og jeg er helt lost. Hvis bare i vil hjælpe mig igang vil jeg blive glad:D her er de: 1: 2ab b a --- - --- - --- a2-b2 a+b b-a 2: 2+7a 3 5 ---- - --- - --- a2-4 a+2 a-2 (sat op som brøker) Håber en venlig... -
Biologieksamen B, 24 timer.
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til 24 timers biologieksamen om godt en uge. Jeg har fået udleveret de 13 'spørgsmål' (Hvert spørgsmål/emne har 3-4 underspørgsmål'), som jeg kan trække. (Self. uden materiale, artikler, figurer osv.) Mit problem er, at jeg simpelthen ikke ved, hvordan jeg skal læ... -
Ang eksamens spørgsmål
ForumindlægHej.. Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg er kommet helt ud og skide.. Jeg skal op til eksamen på fredag i biologi, men jeg mangler at få svar på 5 spørgsmål, som jeg har knoklet med i 3 dage nu, men kan ikke rigtig finde nogle svar på dem.. Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe... -
Darwin - PROBLEMFORMULERING på bar bund
ForumindlægSom alle andre skal jeg aflevere min synopsis her på fredag og er først gået igang med at skitsere en problemformulering nu. Jeg håber der er noget der vil give sig tid til at give en hjælpende hånd. Jeg skriver i fagene Biologi og historie (som et humanistik fag). Jeg vil gerne lægge vægt på kir... -
reducer
Forumindlægreducér udtrykket (4a^2-4ab+b^2)/(4a-2b)og udtrykket (a^2-6a+9)/(a^2-9) -
Lebesgue mål
ForumindlægJeg har et problem med en opgave som jeg håber I kan hjælpe mig med. Det omhandler Lebesguemålet af afslutningen og det indre af en mængde A. A={(x,y)∈R^2¦x≥0,0<y≤1-x^2 } Jeg har i forrige opgave bestemt Lebesguemålet af selve mængde A, hvor Lebesgue(A)=2/3. Men jeg skal nu skal bes... -
Faktorisering af polynomier
ForumindlægJeg har lidt svært ved at forstå, hvordan man faktoriserer et polynomium. Er der noget, man kan sige generelt om det? Nogen, der sådan overordnet kan forklare hvad det vil sige? :S På forhånd tak. :) -
Vinkel ml. Vektor + areal
Forumindlæglængden af vektor a = 1 længden af vektor b = 3 vinkel mellem vektor a og b = 150 1) Beregn gradtallet for vinklen mellem vektoren a+b og a-b 2) Beregn arealet af det parallelogram, som udspændes af vektorerne a+b og a-b ----------------------------------------------------------- i opgave 1 ha... -
Betingede sandsyngligheder
ForumindlægA og B er gensidigt udelukkende med P(A)=1/3 og P(B)=1/2. Hvad er sandsynligheden for P(A ! A U B) og P( B ! A -
opg 7.007
Forumindlæghejer der nogle der kan hjælpe mig med opg 7.001 fra eksamensopgaver II???giver a) = 2a-2b+a^2-b^2 ? har brug for hurtig hjælp... på forhånd tak! -
Signifikansniveau
ForumindlægEr det lettere eller sværere at forkaste nulhypotesen hvis det er 1% niveau frem for det mest anvendte 5% niveau? -
Historie bog på nettet hjælp
ForumindlægHej jeg vil gerne finde ud af om man kan finde en bog på nettet med historie på B niveau. nogen som der kender nogen hjemmesider med Historie på B niveau Tak for hjælpen :) -
Hvad kræves for mat b?
ForumindlægHvis man har mat på c niveau, hvilke karakterer kræves som minimum så for at få lov til, at få det på b niveau? -
SRP'en af Mickey Back Højer - 01.01.2015
ForumindlægKan nogen bedømme niveauet af SRP'en ??? Hvor ligger SRP'en henne i niveauet med hensyn til karaktermæssigt ??? -
noter
Forumindlægnogen der ligger inde med noter til psykologi b niveau ... kan kun finde til c niveau nemlig !! -
eksame udtrækning?
Forumindlæghar et spørgsmål angående matematik på hhx, jeg har det på c niveau nu, men skal afslutte det på B niveau, er det 100 % jeg kommer op til eksame i det? -
Tonen i debatten kan ikke accepteres.
ForumindlægJeg har modtaget følgende brev fra en bruger herinde, der kalder sig whymee, derfor ønsker jeg ikke længere at være medlem. Venlig hilsen Erik Morsing. :HAHA!!! FUUUCK du har så meget ondt i røven.. gaaal sikke en misundelse du viser frem ;) Det fandme bar tydeligt at du har ondt i røven ove... -
Videregående matematik - lære det selv ! - Hvordan ?
ForumindlægHej SP :-) Jeg bliver snart student. Som mange andre, vælger jeg at tage et år fri fra uddannelsessystemet. Det betyder ikke at jeg vil vende ryggen til alt det som bare lugter af "uddannelse"... Jeg tænkte på at læse lidt videregående matematik for mig selv, og i den anledning har... -
Gymnasier i Gentofte
ForumindlægHej med jer Jeg g&#229;r i 9. klasse, og skal til at beslutte mig for en videreg&#229;endeuddannelsen. Mit gennemsnit er nuv&#230;rende p&#229; 9,5 og min UPV har f&#229;et et kryds i parat til en gymnasial uddannelse. Min studievejleder er afsindig uengageret, s&#229; jeg... -
Reducering - haster
ForumindlægJeg har prøvet at reducerer følgende som jeg gerne vil have tjekket:(a^3 - a^2 * b) / (a^2 - 2ab + b^2)a(a^2-a)b / a * a- 2ab + b^2 (a^2-a)/a-2ab+ba-a / 2ab+b 1/2ab+bJeg er ret sikker på at jeg er gal på den, reducering er ikke lige en af mine stærke sider, så ønsker derfor hjælp..på forhån...
