Søgning på: matematik c 2017. Resultater: 17421 til 17440 af 84121
-
ENG HØJT A
ForumindlægHEY,jeg er matematikker og har tænkt mig at tage eng på HØJT niveau. er der nogen som har nogle erfaringer ?? om de stile vi skal skrive eller prøven? -
Årsprøve
ForumindlægMå lærere godt give os prøveoplæg til årsprøve, som vi allerede har arbejdet med? Fx. i dansk og matematik 1.g på højniveau? -
HILFE.
Forumindlæger der nogle der har nogle notater med matematik på A niveau på 1.g plan. Jeg går i 9.ende og jeg vil se hvor svært/let det er ,om jeg vil kunne følge med.. -
HJJJJJJjjjjjjjjjjjÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆlp
ForumindlægHej folkens, jeg skal op i matematik også vil jeg spørger jer, hvad skal man forberede sig på, det vil glæde mig at i vil hjælpe mig, tak på forhånd:) -
uvm?
Forumindlæghey.. er der nogen der kan henvise mig til 2.g matematik opgaver på uvm, altså eksamensopgaver/terminsprøver.. kan ikke rigtig finde rundt der.. -
Opgaver til eksamen
ForumindlægNogen der ved hvor jeg kan finde gamle 1 times sæt på nettet? Det er matematik B, jeg leder efter. Tak på forhånd :) -
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik? -
Geometri mat A skr. eksamen
ForumindlægHej, til den skriftlige eksamen til matematik på A-niveau, forventes der, at man skitserer trekanter og lign. til 1. delprøve? taaak <3 -
help
ForumindlægEr der nogen herinde der sidder med retteark/udregninger/svar til matematik maj-juni 2007. Det er den der handler om Operaen. Jeg tilbyder gerne penge for det! -
Terminsprøve
Forumindlæghej, Jeg skal op i terminsprøve snart. Og vil virkelig gerne forberede mig til matematik: problemregning. Er der nogle gode hjemmesider som i kender, så jeg kan øve mig. Det er meget vigtigt for mig. Tak ;) -
uden hjælpemidler
ForumindlægHej er der nogen der ved nogenlunde hvilke formler man skal kunne uden hjælpemidler til matematik 1-årig A-niveau?? På forhånd tak -
brøksnask
Forumindlæghar følgende som jeg hænger fast i: e = Q-c/Q => -2521/3250 = 6.500-c/6.500 => c = ?? hvordan får jeg udskildt c i ovenstående? pft. -
Integration
ForumindlægNogle, der lige hurtigt kan forklare, hvorfor: ∫1/(x(x+c))dx = ln(x/(x+c)) / c ?? -
Logistisk vækst
ForumindlægJeg sidder med en opgave hvor jeg skal bevise at y´= y*(b-a*y) har den fuldstændige løsning y(t)= m/(1+c*e^bx) Er der en der vil hjælpe mig til hvordan dette skal bevises, for er helt på bar bund -
Hjælp!
ForumindlægKan virkelig ikke det med ligninger? Hvad gør man i disse? a) 2 * x(7 opløft) = 17 b) 4 * x (3,6 opløft) = 42 C) 15 * x(12 opløft) = 197 -
Retvinklet trekant
ForumindlægHej alle! I en retvinklet trekant ABC er længden af hypotenusen c = 15,6, og kateten b har læbngden 11,3. Beregn størrelsen af vinklerne A og B samt længden af kateten a. Nogen der kan hjælpe? :) -
Tage 1.g om????
ForumindlægHej. jeg er en pige på 17 år der lige har afsluttet 1.g på STX, men med et meget lav gennemsnit, som overvejer tage 1.g. om. Mit gennemsnit ligger nu på 3.8 hvliket er meeeeget lavt... :((( Jeg vil gerne komme ud med et snit mellem 9-10 ud af gymnasiet, men lige nu føles det umuligt. Jeg afslutt... -
EN SMULE GENETIK. NEMT SPØRGSMÅL MÅSKE?
ForumindlægHejsa, jeg er startet med faget genetik, og jeg sidder lidt fast med en lille detalje. Jeg har prøvet mig frem. og håber at jeg kan få hjælp :) måske skal jeg bare have et spark :) Opgaven lyder: Nedenstående figur viser en DNA-duplex, der aflæses fra venstre mod højre: 5’-A-T-T-C... -
Asienstudier - Japan
ForumindlægHej alle, Jeg har som mange andre færdiggjort min HTX, og vil nu drage videre til et universitet, så snart jeg er færdig med at arbejde som lærervikar i mit sabbatår. Spørgsmålet er dog: Er det muligt at uddanne sig som lærer i eventuelt engelsk (senere hen matematik) i Japan med denne bachelor... -
SSO, tilrådeligt?
ForumindlægHej alle.Jeg overvejer at skrive SSO i matematik. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig, hvis I gad skrive jeres positive/negative erfaringer med at skrive i matematik.Jeg kunne også godt tænke mig at vide, om nogen har skrevet om pi? Kan det anbefales?Mvh Sabrina
