Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 17521 til 17540 af 40404
-
HJÆLP MIG:D
ForumindlægJeg har et billede som hedder: Albrecht Dürer, Der heilige Hieronymus i studerekammeret, 1514. Jeg syens det er et svært billede og kan derfor ikke finde budskabet. BUDSKAB - hvilken holdning udtrykker kunstneren til det tema, han har sat på dagsordenen? - Hvilken holdning, hvilke livsvær... -
Hvad skal jeg skrive om?
Forumindlæg -
forklar
ForumindlægHvad viser billedet er gået i stå -
Hjælp!! brug for kloge hoveder
ForumindlægHej , det kunne være dejlig hvis nogen kunne læse min aflevering har brug for hjælp med grammatikken, komma, osv In diesem Sommer habe ich in Marokko gewesen. Mein ältester Bruder und meine Mutter haben von Kopenhagen nach Marokko geflogen, wo ich und meine Bruder und meine Vater übern... -
grammatik
ForumindlægDas Mobiltelefon - Smartphone - Tablet - lieben Kindern gibt man viele Namen eller hedder det lieb Kind hat viele Namen -
Tar kun 5 min? mega kort :)
Forumindlæghejsa Håber i vil kigge på det værste grammtikfejl. Det sidste kan jeg ikke oversætte til dansk..hvis i har tid vil i lige kigge på det :D mvh..deniz Ps: hvis i ikke orker at kigge på det sidste..er det okey „Der Eisenhans“ handelt von einem kleinen Jungen, wie er heißt Eisenhans. Es war e... -
Kort rettelse!
ForumindlægEn der er sød at tjekke dette igennem, især usikker på de 2 datider..Dansk: Muguel ved, at det er farligt at tage til Palmilla, men han vil meget gerne besøge sin mor. Han har altid talt meget med hende, og han betragter hende næsten som en veninde. Hans forældre giftede sig, da moderen kun var 1... -
enkle spanske sætninger!
ForumindlægHåber der er en der sød at prøve at rette disse sætninger fra dansk til spansk..1.Dansk: Et feudalt samfund Spansk: Una socialidad feudal2.Dansk:hans univers er befolket af mennesker, som kender naturen og lever med den. Spansk: su universo es poplado de hombres que conocen la naturaleza y... -
Ligning
ForumindlægJeg har problemer med at finde x i denne ligning. Se vedlagt bilag. Mange tak for hjælpen på forhånd -
Bestem R'(x) og bestem den afsætning x*, der giver størst dækningsbidrag (UDEN HJÆLPEMIDLER)
ForumindlægHej. Jeg har kæmpet med den her opgave i et stykke tid, og kan simpelthen ikke komme videre. Jeg må ikke bruge hjælpemidler til opgaven. -
Beregning af et lods densitet
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal udregne et lods densitet ved brug af formlen, det eneste jeg ved er at loddets vægt er 124g, det bliver nedsænket i et bæger med 50 mL vand, der efter nedsænkning er på 66 mL. Jeg har prøvet at udregne loddets volumen ved at dividere vægten med ΔT, der giver 7.75,... -
Grænseværdi
ForumindlægHej Hvordan kan dette gælde: Da ? Mvh. Emil -
Spørgsmål om vejen til at være en dyrlæge.
ForumindlægHej. Jeg er en 2.G studerende, der gerne vil uddanne sig indenfor veterinærmedicin for at blive en dyrlæge. Jeg er bevist om de krav der bliver stillet for at kunne blive optaget på Københavns Universitet, hvor jeg lige p.t opfylder dem alle (karakterer kan altid ændre sig, dog burde det ikke ... -
Frekvens og vekselstrøm
ForumindlægDe af vandet drevne generatorer, var hver på 300 Hk (1 Hestekraft = 736W). Generatornerne havde 32 poler, roterede med 150 omdrejninger pr. minut og leverede 3 faset vekselstrøm med spændingen 55V Hvilken frekvens havde den leverede vekselstrøm? Nogen der kan hjælpe mig med opgave, bare en forkl... -
Hvordan tilføjes makronæringsstofferne til det økologiske landbrug?
ForumindlægHvordan tilføjes makronæringsstofferne til det økologiske landbrug? -
Hvad skal I op i?
ForumindlægHej til alle jer (u)heldige elever der skal til eksamen her snart :) Hvad skal I op i? Jeg har selv lige fået det at vide: Biologi (yeah!) og TYSK?! ('oh skræk, oh ve' hvad sker der?!...lad mig dog lige leve lidt længere endnu) Er I heldigere end mig; lad mig høre og luk endelig jeres f... -
mutation
ForumindlægHej. Jeg skal svare på, Den anden base i genet forandres ved en mutation fra G til A: Hvílken triplet/kodon i m-RNA bliver dannet ud fra DNA ? Er der nogen der kan forklare det, så det er nemt at forstå, for synes min bog er meget dårlig til, at forklare det, så det giver mening. Louise -
Italiensk stavekontrol
ForumindlægHey. Nogen der ved, om det er muligt at downloade italiensk stavekontrol til word? På forhånd tak -
Beskriv billedet
ForumindlægHej jeg fået en fransk opgave om at beskrive billedet på 150 ord. jeg ny begynder kan ikk finde ud af fransk. nogen som kan hjælpe med at beskrive billdet. jeg har vedhætet billedet:) på forhånd tak. -
Potensrækker og kanvergensradius, R
ForumindlægHej På nedenstående vedhæftet billede er en række opgaver. Jeg har løst opgave 13, men jeg kan ikke komme videre med 15 og 16. Nogen der kan give en hånd?
