Søgning på: srp engelsk. Resultater: 17541 til 17560 af 31639
-
delta G
Forumindlæghvad vil vil det sige om en reaktion hvis min delta(f)G^0 er negativ. kan man sige at den er spontan. men hvorfor? -
Korrekt?
ForumindlægHej Jeg forstår ikke rigtigt, hvornår der skal binde streg i mellem fx: Den 13-årig pige The 13-year-old girl og hvorfor er der ikke s på year.? Nogen som kan komme med nogle regler.. -
Afrika i kolonitiden
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen på fredag, og vil gerne være forberedt på det værste ;) Derfor har jeg nogle spørgsmål, jeg håber i kan hjælpe mig med: Hvilke råvarer søgte kolonimagterne i afrika? Hvordan fik kolonimagterne Afrika? Hvordan foregik slavehandlen i Afrika? Hv... -
La hija del puma
ForumindlægHej skal oversætte en masse sætninger, men der lige nogle som giver mig nogle problemer: 1. Her blev Mateos søn født - Aqui nació el hijo de Mateo, vil jeg mene er det rigtigt? 2. Ingen vidste om Mateo var i live - Nadie sabía sobre Mateo estaba con vida. er det præteritum eller imperfektum på... -
oversættelse af tider
ForumindlægNogle der ved, hvad forskellen er på de her futur tider? Hvornår skal man bruge det ene, hvornår skal man bruge den anden? - je parlerai - j'aurai parlé - je vais parler -
Udtrækning ved skr. eksamen??
ForumindlægI dag fik vi at vide, at vi også skal til udtrækning ved de skr. eksaminer, da der er for mange af dem i forhold til de mundtlige (en fra min parallelklasse skal op i matB, samfA, engB, tyA, dansk og bioA, seks skriftlige!). Kan det virkelig passe? -
Almen dannelse
ForumindlægEr det kun i gymnasiet, man "lærer" almen dannelse, eller er det også meningen at htx, hhx og hf (dvs. de gymnasiale uddannelser) skal indeholde nogle elementer af almen dannelse? God påskeferie! -
Supplere
ForumindlægKan man supplere fag nu og her op til ferien, el. kan man først supplere efter ferien?? Kan man godt supplere fag på samme niveau for at få højere snit? -
Opdeling i oxidation og reduktion?
ForumindlægHvordan opdeler man disse reaktionsskemaer i en oxidation og reduktion? Cl2 + 2Br- --> 2Cl- + Br2 og Br2 + 2I- --> 2Br- + I2 -
medicin i Tyskland
ForumindlægHvor kan man se adgangskvotienter for Medicin studiet og tandlægestudiet i fx Hamborg universitet? Og hvor mange antal ansøgere er der plads til? -
Kronologi om Den Sorte Død
ForumindlægEr der nogen der har en beskrivelse af hvordan, hvornår og hvor pesten kom. P.S. jeg kan bruge alt info men jeg har IKKE tænkt mig at sidde og læse det op kronologisk selv, men jeg kan sikkert godt selv omskrive det. -
Gym niveau fag A, B og C
ForumindlægHey folks! har altid undret mig lidt over hvordan de forskellige niveauer hænger sammen. jeg ved godt at A er for alle 3 år mens B er 2 og C 1 år.. der er nogle der siger at man skal op til eksamen i alle de fag man har på A niveau men hvad så med B og C bliver de udtrykket?? //david -
Oversættelse
ForumindlægHey.. ;) Nogen der kan oversætte dette for mig ? Mange tak :) • Adobe Photoshop tools used to modify contrast (stronger) • Tracing of photo in Adobe Illustrator CS2 • Technique is called Tracing, with the pen tool, Live Trace and other tools • A vector (this is important so read about vector... -
Rettelse af en lille oversættelse.. HASTER!
ForumindlægHej, håber der er nogle der vil være søde at rette den oversatte tekst igennem. Den danske gymnasieungdom ser ikke ud til at være synderlig påvirket af de mange gode råd, som befolkningen får, om vigtigheden af at leve sundt. Ligesom andre unge ryger de, drikker alkohol og eksperimenterer med for... -
Matematik- Keglesnit
ForumindlægHej, jeg er gået komplet i stå i en opgave omkring keglesnit. Jeg er blevet stillet følgende opgave: Med udgangspunkt i en kegle med højden h = 15 cm og en grundflade diameter på 7,5 cm, skal i fastlægge 4 keglesnit så i får en: Cirkel. Parabel. Ellipse. Hyperbel I skal finde ligningen og tegn... -
hvilken linje
ForumindlægHejsa allesammen ! (: Jeg ville bare spørge om der ikke findes en sådan side, hvor man kan lave en slags spørgeskema måske og derved finde ud af, hvilken studieretning, der ville passe bedst til en ? -
en tysk stil der skal rettes - Schule und Freizeit
Forumindlægher er tysk stilen, kan i godt rette den er ikke så god til tysk grammatik jeg ved der e fejl så håber i retter den Sophie ist 15 Jahre alt und geht in die 9.klasse und in der Sophie klasse es ist 22, es ist 11 jungen und 11 Mädchen. Es ist Sophies letztes Jahr in schule. Sophie muss um acht U... -
Gennemsnit
ForumindlægEr der nogen, der ved hvor høj gennemsnittet skal være, når man gerne vil være farmaceut i 2008? -
Tysk stil
ForumindlægEr der nogen der er så venlig og selvfølgelig har tid til at rette min tyske stil? På forhånd tak!! :) Ich gehe auf das 10.Klasse und hoffe, danach eine Platz auf HF Odense Katedrals Schule. Nachdem ich habe gehe auf die Schule im zwei Jahre, ich will gehe auf ein Universität. in der Zukunft... -
Hvem er min censor?
ForumindlægDet er en matematik lærer: 998-OL
