Søgning på: amish folket. Resultater: 17621 til 17640 af 19974
-
Dårligt snit eller start på ny?
ForumindlægHej alle Jeg henvender mig her fordi jeg føler studievejlederne og skolen lidt har "opgivet" mig. Først og fremmest er min situation ret indebrændt; mit fravær er tårnhøjt, både fysisk og skriftligt og mine karakterer er faldet ligesiden 1.g (går i 3.g nu) grundet at jeg ikke har været... -
Partiernes placering
Forumindlægheejj Hvor ligger de enkelte partiers placerings såsom højrefløj, venstrefløj og midt ? 1. Enhedslisten. 2. Dansk Folkeparti 3. Radikale Venstre. 4. Venstre. 5. De Konservative. 6. Liberal Alliance. 7. Socialdemokraterne. 8. SF. 9. Kristendemokraterne. På forhånd 1000takk -
Hvilken betydning har det danske nej for Danmarks internationale handelsmuligheder?
ForumindlægHej derude! Er der nogen der har guldkorn til ovenstående spørgsmål, er lidt på bar bund... :) På forhånd tak! -
Malere
ForumindlægHej.. Nogen derude, som kende nogle malere og ved hvad de tager i timen? :D Har søgt længe på google, uden held.. -
Tage 9.klasses afgangseksamen i 8 klasse.
ForumindlægJeg er en pige på 15 år,som går i 7.klasse.Jeg har diagnosen Aspergers syndrom.Jeg har gået på 4 skoler,men nu går jeg i specialskole.Jeg startede også i specialskole, mine forældre sagde til skolen at de gerne ville have at jeg skulle starte i 0.klasse,men skolen sagde at jeg skulle starte i 1.k... -
Læs medicin i udlandet
ForumindlægHey alle sammen Som så mange andre vil jeg også gerne læse medicin, men har ikke snittet til det :( Jeg har så tænkt på muligheden om at læse i udlandet og ville derfor gerne hører andres råd og erfaringer indenfor dette. Jeg vil også gerne hører om hvor jeg evt kunne finde mere information gener... -
medicinforberedelse, hvad skal jeg øve/læse mig i
Forumindlæghej jeg vil være forberedt til læse medicin , derhjemme. har en gammel generelstudiebeskrivelse medicin fra ca år 2000. hvor der står i 1 - 2 semester læser man anatomi , sundhedsvæsende opbygning, medicinsk, etik ogfilosofi, sygdom og sundhed , informationsteknologi, førstehjælp, forskning... -
300 timer kristendom!!!
ForumindlægJeg var ind på Information hjemmeside, og der læste jeg at folkeskole har fra 1 klasse til 9 klasse 300 timer kristendom, der må jeg bare sige at det er vanvittig, for jo kristendom har være vigtige i Danmark før, men det er det ikke mere, så skulle man ikke ændre de 300 timer man bruger på krist... -
HASTER - HJÆLP! REDEGØRELSE AF SPØRGESKEMAUNDERSØGELSE!!
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en redegørelse på baggrund af nogle spørgeskemaer, som jeg har uddelt omhandlende Euroen. Opgaven lyder: I skal redegøre kort for jeres resultater og efterfølgende analysere de svar, I har fået indsamlet. Derudover skal I gøre jer nogle metodiske overvejelser mht. jeres kv... -
Finde x værdien når y værdien kendes, maple
ForumindlægHej. Kan ikke rigtigt finde ud af programmet maple, så hvis der var nogle som ville hjælpe mig, ville det være super fedt :) -
Unge bandemedlemmer
ForumindlægVi er to piger, der er igang med projekt opgaven og vi har nogle spørgsmål vi håber i kan hjælpe os med. Vores delemne er unge bande medlemmer, og vores spørgsmål er sådan her: Hvilken baggrund har de unge som melder sig ind i bander? Hvilke konsekvenser har optagelsen for de unge medlemmer? ... -
STX Forberedelse
ForumindlægHej alle søde mennersker, Jeg vil bare lige spørge om, hvis man vil blive læge vil det så være klogt at tage HTX, STX, HHX eller hvad. Planen lige nu er STX Statskolen i Sønderborg. Det andet spørgesmål er, om der er gennemsnitskrav med hensyn til karakterne på STX? Jeg er virkelig god til biolo... -
Læge arbejdet
ForumindlægHey allesammen :) Jeg skal her i morgen aflevere min problemstilling til oso'en :) Jeg har skrevet en del spørsmål, men jeg kunne godt tænke mig at hører nogen spørgsmål som kunne være interessant at skrive om. Og hvor man måske kunne finde læge eller lægestuderene at interveiwe. Min spørgs... -
DANSK FORDYBELSESOMRÅDE
ForumindlægHej. Jeg er virkelig stresset, så jeg håber, at I kan hjælpe ! Her for tiden i 9. klasse, skal vi snart aflevere synopsis.! Og jeg kan bare IKKE finde en tekst. Jeg har læst så utroligt mange noveller, korte romaner og eventyr, men har ikke fundet den helt rigtige endnu. Mit emne er "Fremme... -
Dansk partiprogram.
ForumindlægKan man sige, at der er et parti, hvis partiprogram har nogle passager, der er inspireret af Rawls. I givet fald, hvilke? -
Hvordan kan man bedst forberede sig til den skriftlige eksamen i Dansk på A-niveau?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har et år til at forbedre mig danskfagligt. Jeg skriver utrolig sjældent tekster og har været for ringe til at aflevere mine danskafleveringer. Jeg er meget fattig på oplevelser og fattig på ord, og jeg mærker derfor en stor frustration, hver gang jeg skal skrive en dansk... -
Økonomi, Mat-øk og erhvervsøkonomi
ForumindlægHej! Jeg læser matematik på AU og sidder i øjeblikket og læser lidt om de forskellige sidefag, jeg kan vælge næste år. Overvejelserne ligger primært omkring økonomi-fagene: Økonomi, erhvervsøkonomi eller matematik-økonomi. Jeg har siddet og læst en masse omkring det, men har lidt svært ved at dan... -
Samf eksamen
ForumindlægHej alle sammen^^ Jeg har idag fundet ud af, at jeg skal op i skriftlig samfundsfagseksamen, og vil derfor gerne hører om i kan skrive lidt om de forskellige ting der i samfundet/samfundsfag. Tak på forhånd^^ -
kLAGE over årskarakter.. ?
ForumindlægJeg ville bare spørge om det var muligt at klage over sine Årskarakter.. ? -
analyse
Forumindlæghej kan du godt se min analyse i gennem om den er god
