Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17641 til 17660 af 321608
-
Essay i word på en side
ForumindlægMit essay: Glæden ved at gå til styrketræning. Forslag til en bedre overskrift? Kan I please give noget konstruktiv feedback..... og hvordan jeg kan skrive en side. God dag -
Reklamer
ForumindlægReklamer for dit og dat og for en masse fuldstændig overflødigt junk går mig i den grad på nerverne. De vælter ind af brevsprækken, via telefonen, pr. email, sågar ved personlig henvendelse og også herinde, hvor de ofte fylder hele skærmen. De er anmassende, ulækre og blot et uintelligent forsøg ... -
Dårligt skolesystem?
ForumindlægDa jeg gik i 9. klasse fik jeg studievejledning, jeg synes det var til grin. Det var sådan set bare min klasselære der spurgte hvad jeg godt kunne tænke mig at lave efter folkeskolen og hvad jeg gerne ville arbejde med senere i livet. Når jeg så remsede nogle af tingene op kunne hun sige ud fra h... -
AT eksamen - evaluering og fremgangsmetode til den mundtlige eksamen!
ForumindlægHejsa folkens. Godt, jeg har så d.d. været oppe til AT eksamen og har fået mig et stort 10tal så det er jeg ovenud lykkelig for. Nu skal i høre hvordan jeg har gjort. Som det ser ud er det meningen at man skal have 10min til egen monolog hvor man fremlægger sin synopsis og 14min med åben dialo... -
Maple
ForumindlægJa...her er jeg endnu engang ja forstår ikke hvordan bogen vil have at man skal kunne svare på disse spørgsmål når den(bogen) ikke engang selv behandler emnerne ...Ved du hvad man skal gøre eller eventuelt hvordan/hvor man finder svaret så fortæl mig det endeligt... Håber der er nogen der kan hjæ... -
Religion
ForumindlægHej. Jeg skal til religionstest i morgen. Vi vil blive testet i de mest besale begreber og temeaer indenfor kristendommen. Nogle der kan give mig bud på hvad jeg burde læse op på. Det er c niveau. -
søer
Forumindlægheii... efter istiden da isen smeltede dannedes store huller som blev til søer.. er disse søer så menneskeprægede eller oprindelige (eller hverken det ene eller det andet)? jeg håber ikke at mit spørgsmål er for upræcist, og håber der er nogen som kan hjælpe... -
hjælp til difinitiosmængder og værdimængder
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp. jeg skal "tegne og fortælle" om difinitionsmængder og værdimængder i en emneopgave. men har ikke elt styr på det. nogen der kan hjælp med en forklaring på hvordan man finder mængderne evt. gerne med eksempel... -
Le sang des autres - Eksistentialisme
ForumindlægHejsa! Jeg sidder midt i en 24 timers fransk eksamen, og har fået et uddrag fra "Le sang des autres" (Det hvor helene oplever borttagelsen af Ruth, og hvor hun kontakter Jean for at melde sig in i modstandsbevægelsen) Men jeg kan ikke perspektivere teksten til Sartres eksistenti... -
Terapi analyse
ForumindlægHjælp folkens.. sider med en psykologiaflevering og kan ikke lige få fat på vores lære da det jo er ferie;) Har et problemer med hvordan jeg skal analysere/kigge på denne pdf.. det er inden for emnet terapi hvor vi arbejder med psykoanalysen, kognitiv terapi og gestalt terapi.Så nogle der kan g... -
HJÆLP TIL NATURFAG EKSAMEN!!
ForumindlægHej alle! Jeg har trukket emnet, 'vand og levevilkår', til min tværfaglig naturfag -mundtlige eksamen. Nogle, der kan anbefale nogle bøger eller kilder under emnet, eller har lavet noget lignende som I kan vedhæfte for inspiration? Derudover, hvis nogen har eventuelle ideer, da vi ellers... -
Fysik - Molekyle?
ForumindlægHejsa, har nogen problemer med disse spørgsmål! - Hvorfor er oxygen en meget vigtig luftart? - Hvilke forskelle er der op oxygen og nitrogen? - Forklar, hvorfor man kan påvise oxygen med en glødende træpind. - Hvordan kan man påvise luftarten CO2? vh Simonsen - på forhånd tusind tak alle sammen ... -
Fotosyntese & Respiration
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe mig med at svare på følgende spørgsmål: 1. Forbruger en grøn plante kuldioxid, når den udsættes for lys? 2. Behøver en grøn plante lys for at kunne lave respiration? 3. optager eller udskiller en grænplante kuldioxid, når den ikke er i lys? 4. hvornår foregår fotosyntese... -
Hjælp til Glykæmisk index
ForumindlægHej! Jeg ved godt at der er oprettet en masse indlæg omkring SRO, men jeg føler ikke jeg har fundet noget der virkelig kan hjælpe mig. Jeg vil hører om der er en kærlig sjæl der kan hjælpe med en indledning om Gi (Glymækisk index). Jeg sætter virkelig STOR pris på det, da jeg er helt lost og g... -
metoder, empiri og teori
ForumindlægHej Jeg sidder med min AT-syn, og har en rigtig vigtig spørgsmål vdr. det som står i overskriften. Jeg ved hvad de enkelte ord betyder, men jeg synes det er svært at skrive noget til, da det er biologi der handler om. Altså mit emne er "Den Sorte Død" og i biologi undersøger jeg i fo... -
Ha penny
Forumindlæghej er der nogen der har lavet ha penny teksten ??? har virklelig brug for det, her er nogle spørgsmål what is A principal job? , How is the short story structured? Give a title to each part. og What do the following recurring verbal forms reveal about the narrator? den sidste Contrast the Princi... -
DHO
ForumindlægHejsa jeg har en DHO for, hvor jeg skal skrive om alt indenfor ungdomsoprøret, min indtil videre problem formulering ser sådan ud: Hvad var ungdomsoprøret? Indflydelse fra udlandet Forskellige grupper Hippie tiden Det store studenter oprør De unges påklædning Thy lejren Hvilke udviklingstend... -
Projekt om Homoseksuelle
ForumindlægHej :-) På min skole er vi igang med projektopgave. Jeg har valgt emnet homoseksuelle, jeg er desværre løbet ind i det problem at jeg simpelthen ikke har nogle ideer til mit produkt. Derfor tænker jeg, om der var nogle af jer der havde nogle ideer? Jeg vil ikke lave film, da det ikke er m... -
Forberedelse på studie.
ForumindlægHej - Vil lige høre jer ad, om i har råd til, hvordan man bedst muligt forbereder sig på sit studie hvis man er tilbudt en standby plads? - Er det rigtigt at alle kan være med til forlæsningerne på universitet? Ved godt at det ikke bliver tjekket hvem der kommer ind og ud, men accepterer universi... -
At dividere - hvordan dividerer man? | Matematik formelsamling
KompendieI denne artikel vil vi vise hvordan man dividerer. At dividere går ud på at finde ud af, hvor mange gange et tal går op i et andet.Der findes forskellige metoder til at dividere i hånden. Her vil vi blot vise en af dem.Der findes også forskellige måder at skrive division på. Man kan bruge semicol...
