Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17741 til 17760 af 106471
-
rettes
Forumindlægden skal bare rettespå forhånd takThere is other well reason to that Lulu not wish more kids. The thought about that lose my figure still once do me unhappy, she says. This is obviously that my look is terrible important, for my job. Besides is it necessary that has a relatively high income if I ... -
oversættelse fra dansk til spansk
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har lavet nogle oversættelser, og ville bare blive rigtig glad hvis der var nogle der ville tjekke dem :) 1. Oversæt følgende sætninger fra dansk til spansk: 1. Det er en dansk ko. - Es una vaca danésa. 2. Det er et meget ungt firma. - Es una firma mocito 3. En indianerlandsb... -
ligning på grafregner
ForumindlægEr det muligt at tegne ligningen fx x = 3, på grafregneren..? -
løsning?
Forumindlæghvordan chekker jeg om u(θ)=A*cos(θ) + (M*G)/L2 er en løsning til (d2u)/(dθ2)+u=(M*G)/L2 -
dårlig rygter om erhvervskolensskolen Nordsjælland
ForumindlægMange har en negativ opfattelse af Skolen Erhvervskolen nordsjælland .. Jeg har fået udleveret et projekt , som skal handle om, Hvordan man kan sælge erhvervskolen n. bedst mulig til unge folkeskoleelever ?!. og give folk en mere poseitiv opfattelse af skolen,. - jeg selv tror/ved , at det er for... -
Rapport!
ForumindlægHeyVi har lige fået vores 2. Års rapport tilbage i tysk, og jeg har mildest talt fået en elendig karakter for den..Det fag jeg nok er ringest til er tysk, men syntes alligevel at min kammi og jeg har gjort en stor indsats for at lave en rapport vi kunne være stolte af.Normalt tager jeg mig ikke a... -
huske "ting" til en Mat- terminsprøve
Forumindlægjeg skal snart til matematik-terminsprøve her i 2.g. højniveau, og er der nogle ting som man særligt skal huske når men regne de forskellige opgaver. Måske kan i dele nogle erfaringerSES -
terminsprøve 10.klasse
ForumindlægHeeey folkens .. Hvad synes i om dette års terminsprøver .. terminsprøver for 10.klasserne Jeg var oppe i starten af december og det gik røv dårligt. :// Har i fået karakter -
Einfach so
ForumindlægJeg har lige lidt problemer med denne sætning.Håber der er en venlig sjæl, der vil hjælpe.. De voksne, som vi vender os imod, er forældre, lærerne og politikerne. De har gjort os til det, vi er. De har tvunget os til det, vi gør. Mit Bud: Die Erwachsenen, dass wir wenden uns gegen, ist die Eltern... -
hvilken type reaktion
ForumindlægHej alle :) nogle som kan svare på om reaktion med alkohol og natrium, kan det passe det er en syrebase reaktion?? -
Sammenhæng mellem n(luft) og n(acryl)
ForumindlægJeg forstår ikke dette spørgsmål. Hvad mener de med sammenhængen? (se filen, hvor udregningerne er i), -
Mat.
ForumindlægHejI et koordinatsystem i planen er to vektorer a og b bestemt veda=(2 3) og b=(t 1).Beregn t, når det oplyses, at det(a(vektor),b(vektor))=-10Beregn for den fundne værdi af t vinklen mellem a vektor og b vektor.TAK -
tangent til parabler??
Forumindlægjeg fået opgaven:i et koordinatsystem er parablen p bestemt ved ligningen:y=x^2-8x+15Beregn koordinatsæt til toppunkt, og skæringspunkterne til 1. akse.en familie af linjer l(a) er bestemt ved ligningen:y=ax-(4a+2)Beregn aftanden fra parablens toppunkt til linjen l(3).Hertil er der ingen probleme... -
Hurtig svar: REpisration/fotosyntese
Forumindlæghey JEg skal bare være sikker.... Vi mennesker og dyr respirere og Planter laver fotosyntese ik `? REspiration: 6O2+C6H12O6+ Lysenergi --> 6Co2 + 5H20 Fotosyntese : 6Co2 + 5H20 --> 6O2+C6H12O6 -
Indbakke 1 kan ikke læses
ForumindlægHej.. Jeg har et problem med pm. Ved min indbakke står der (1) selvom jeg har læst alle mine beskeder ??Hvad kan problemet være at jeg ikke kan læse den? -
Potensfunktion
ForumindlægLidt hjælp til denne behøves:Bestem f(x)=X^a så der gælder f(3x)=4*f(x) -
Afvigelse (kort spørgsmål)
ForumindlægHej allesammen hedder formlen til afvigelse: Måltværdi - tabelværdi / tabelværdi * 100 p.s: Ud fra vores beregninger, findes der 1,49 g (1,49 %) salt i 100 g rugbrød, mens på varedeklarationen har man skrevet at indholdet af salt er 1,3 g (1,3 %) pr. 100 g rugbrød. Kan det passe at det gi... -
Cirkels ligning
Forumindlæg"I et koordinatsystem med begyndelsespunkt O er der givet punkterne A(4,1) og B(4,-1). Linjen gennem O og A kaldes l, og linjen gennem O og B kaldes m. En cirkel har både l og m som tangenter, og tangenternes røringspunkter med cirklen er A og B.Bestem en ligning for cirklen."Okay, umid... -
Skræring ved parameterfremstilling
ForumindlægNu har jeg forsøgt at løse den her opgave i lang tid, men kan ikke komme videre :( Så hvis nogne vil vejlede mig til hvordan jeg tager fat på opgaven, ville det være meget påskønnet! :) http://i41.tinypic.com/344a0w2.jpg -
Tysk stil for første gang! HJÆLP
ForumindlægHej allesammen.Håber virkelig i kan hjælpe mig her, for jeg er ved at gå lidt i panik.Jeg har fået min første rigtige tyskaflevering for, hvor jeg selv skal skrive noget....hjælp.Alle mine forhenværende afleveringer har altid været noget med at oversætte sætninger, eller indsætte ord. Har aldrig ...
