Søgning på: billedkunst analyse. Resultater: 17741 til 17760 af 24343
-
EKSAMEN???
ForumindlægHey..Vil skal snart få vores pensum! Men jeg tænker på, og vil spørge jer om, hvordan man i eksamen skal gribe det an! Jeg spurgt min lærer og hun sagde at man kommer op i en kendt tekst!! 1) Men er det kilder man kommer op i eller bare en teskt fra de mange ark, som vi har fået?? 2) Hvordan skal... -
Skriftlig dansk
ForumindlægHey..Jeg vil lige spørge jer herinde angående den skriftlige dansk-eksamen. HVordan kan man bedst forberede sig til den, udover at man læser sin egne stile igennem. Har i tips/råde osv.! Jeg er meget villig til at tage imod erfaringer..! Fordi eksamen er i mine øjne meget svær!på forhånd tak -
Religion eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i Religion på mandag, og vi er en del som ikke ved noget som helst om hvordan den foregår? Så ville egentlig bare høre om der er nogen der har været oppe til religions eksamen eller der er nogen som ved hvordan den foregår? - Altså hvilken slags tekst man kan trække og hvad ... -
Digt
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive en stil om de tanker dette digt sætter i gang hos mig. Jeg sidder her og kan ikke rigtig komme i gang , nogle som vil hjælpe med DERES tanker ved at læse digtig.Digtet lyder således:Jeg er blevet for lille til mit liv,og det for småt til mig.Der er en infernalsk ... -
Jeres mening
Forumindlæghttp://peecee.dk/index.php?id=34405&noresize=yesHvad er Jeres mening til dette positivt evt. negativt ? -
Engelsk ordsprog?
ForumindlægHej nogen der kender nogen gode ordsprog/ jokes på engelsk som man kan bruge til eksamen ;) -
differentialregning
ForumindlægJeg har længe været i gang med følgende opgave, jeg har vedhæftet opgaven, jeg har fundet ud af: at de enkelte dele af f er differentiable. De eneste steder, hvor f ikke er differentiabel, er ved x1 = -7 og x2 = 0. Jeg ved at jeg skal differentier f i hvert af de tre intervaller. Derefter skal ... -
Stavefejl og kommatering ved dansk eksamen
ForumindlægAngående skriftlig studentereksamen i dansk, er der så nogen der har en ide om, hvor meget stavefejl og kommafejl betyder i forhold til bedømmelsen. Hvilken betydning har enkelte kommafejl samt nogle slå fejl? Eller hvad nu hvis man har en gennemgående fejl såsom nutids -r, hvad betyder det? Bliv... -
Samf eksamen
ForumindlægHejsa,Er der mon nogen der har nogle gode råd til samfundsfag eksamen?Jeg skal til om-eksamen den 17.maj.Mit problem er angst og nervøsitet, og så går jeg desværre helt i sort.Gode råd modtages med kyshånd:0) -
notes in handy
ForumindlægHeyDet er eksamenstid og engelsk eksamen kryber sig nærmere. Er der derfor nogle der skulle ligge inde med noter til følgende:- Next Door- North London Book of the Dead- The Ancient Mariner(digt)- Macbeth Act 4, scene 1- The Sabbath(digt)Jeg har selv noter, men det er altid rart at have noget at ... -
nødhjælp (fysik eksamen på torsdag)
Forumindlægjeg skal op til fyisk eksamen på torsdag , og jeg virkelig bang for at trække solsystemet eller astronomi .. hvis nu jeg trækker solsystemet, hvad kan jeg snakker om ? hvis jeg trækker astronomi , hvad kan jeg snakker? er der nogen som kan hjælper mig ved det ....... -
Faidon og Kriton.
ForumindlægOkay, det her er krise! Hvad skal man perspektivere/sammenligne FAIDON og KRITON, ja også apologien med? Vær sød at give gode forklaringer!! det haster :P :D -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen derude der kan forklare mig hvordan eksamen foregår i historie. Bl.a. om man trækker en kendt kilde, hvor lang tid man har osv.På forhånd tak -
da vinci mysteriet
ForumindlægNogle der kan fortælle mig hvem/hvad da vince er?? og evt. kort om bogen/filmen....skal nemlig bruge det til religion :-) -
Samfundsfaglig studieretning
ForumindlægJeg har valgt studieretningen Sam A, Eng A, Mat B, når jeg efter ferien starter i 1. g. Hvilke erfaringer har I med denne, eller lignende, studieretning? Jeg vil gerne have en studentereksamen med bredest mulig adgang, men er dog mest sprogligt/samfundfagligt interesseret. Jeg overvejer også fort... -
Opfatter I dette som værende truende?
ForumindlægEn 11-12 årig kostskoledreng i 1940'ernes Frankrig siger til sin nye klassekammerat:Mit navn er Julien Quentin, og hvis man leder efter mig, finder man mig. Skal det opfattes som en trussel? -
oversigt over mellemkrigstiden?
ForumindlægJeg søger en slags oversigt over mellemkrigstiden... Nogen, der kan hjælpe?Jeg har fx. en over Renæssancen, hvor der står noget om, hvad ordet "renæssance" betyder, hvilke stikord, der er knyttet til denne periode, og sådan kort og godt, hvad der er vigtigt at vide om denne periode, hvi... -
Rødforskydning
ForumindlægHej allesammen, Jeg skrev for lidt tid siden om Rødforskydnings forsøg, om hvordan man finder spektrallinierne, og generelt hvordan forsøget er. Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg skal op til fysik eksamen kl 08.00 i morgen tidlig. Er der ikke en af jer eksperter, der vil være så venlig at ... -
Samfundsfagseksamen på A niveau - hurtig hjælp!
ForumindlægJeg er den eneste på mit hold, der ikke er i en gruppe, eftersom jeg ikke kender nogen, og jeg er meget dårligt rustet til eksamen i sig selv. Jeg har 24 timers forberedelse og har forstået at jeg skal opbygge en synopsis ud fra det materiale jeg har fået og så noget selvfundendt? Men hvordan bæ... -
Bestemme accelerationen - (Emne: Friktion)
ForumindlægHej Jeg har haft et par problemer med at bestemme accelerationen for et lod og en klods... I kan se forsøgsopstillingen i den vedhæftede fil. Vi har under forsøget bundet et lod og en klods sammen. Vi har derefter sluppet loddet, således at klodsen glider op langs pladen. Klodsen af aluminium ...
