Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17761 til 17780 af 25907
-
SIDSTE oversættelse
Forumindlæghej Alle. Ja dette er så min sidste oversættelse jeg meget gerne ønsker at få rettet / korrigeret. jeg ved den er lidt lang, men jeg vil blive meget gald hvis nogen ønsker at korrigere den. håber i alle har haft en GOD jul, men lykken varer som bekendt ikke evigt, og studiebrillerne skal desværre... -
lidt hjælp til grammatik
ForumindlægHej er der nogle der kan fortælle mig om disse sætninger er oversat rigtig fra dansk til fransk? har fremhævet hvad det er jeg er i tvivl om ved sætningerne "Han ville skabe en strand med palmer og sand i centrum af paris" Il créerait(conditionelle eller datid?) une plage avec des palm... -
born to be wild
Forumindlæghej mennesker nogle der har refaret af " BORN TO BE WILD" -
rettelse af "abstract"
ForumindlægHej, Nogen der kan finde nogle fejl i denne korte tekst? Eller finde om der er noget forskel på tiderne (nutid, datid..)? -- This study investigates the word hooliganism and its development in England since the beginning of this phenomenon. The movie “Greet Street Hooligans” ... -
Gennemsnitlig årlig vækstrate? Excel/ lommmeregner
ForumindlægJeg har brug for at beregne den gennemsnitlige årlige vækst for en periode. Som eksemplet her:http://www.bestaahh.dk/spg003.htmSå jeg har altså formlen og de nødvendige tal (start-BNP, slut-BNP, antal år)Mit problem er, hvordan jeg regner det ud i praksis? Kan nogen hjælpe med en Excel-formel? Al... -
Akuthjælp- tysk!
ForumindlægTeksten jeg gerne vil have rettet, og få fejlene forklaret, er uploadet i word dokumentet :) På forhånd mange tak og undskyld for de mange fejl ;) Som overskriften selv afslører, er det meget akut, så det ville glæde mig med hurtige svar :) -
Medicin
ForumindlægHej derude, jeg ville lige spørge om der var nogen der havde lidt erafring med medcin studiet/optagelse i udlandet. Jeg er nemlig kommet i den situation at jeg på nuværende tidspunkt ikke tror jeg rammer adgagnskvotienten, mit gennemsnit ligger lige under det jeg skal bruge (0,2-0,3), og hvis de... -
Oversættelse af tekst, fra dk til Eng!
ForumindlægJEg ville frygteligt gerne have hjælp til at få oversat en tekst fra eng. til dansk.Det er i forbindelse med en stor skriftelig opg. -
Matrix-multiplikation
Forumindlæghvis vi har en matrix af typen: x' x y' = A y z' z t' t Hvor A er fx (4x4): 1/kv.rod(a/b) 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 (a/b)2 0 0 1/... -
Enzymer
ForumindlægJeg har fået en opgave som lyder: Ud fra din viden om enzyers struktur og funktion ønskes en kort redegørelse for, hvorfor enzymaktiviteten er forskellig ved de forskellige betingelser. Er der nogle der kan hjælpe med dette, for jeg aner det ikke... -
Oversættelse
ForumindlægHalløj Halløj, der skulle vel ikke være nogen der kunne hjælpe mig med at oversætte noget tysk? Hushold. Det er familierne som udgør "kernefamilien". Det er en anden beskrivelse for familierne. Et hushold. Husholds Overhoved. Er Familiernes overhoved. Overhovedet er den der er øverste i... -
Fysik please hjælp
ForumindlægVi har brug for noget hjælp til nogle fysik opgaver.Der er 3 opagver som vi har brug for noget hjælp til. ¨For fjedre gælder generelt hooks lov, som siger at fjederkraften F er proportional med længden x som fjederen er strukket i forhold til fjederens længden uden belastning. Proportionalitets... -
Hjælp til beregning af gennnemsnit
ForumindlægHejJeg er Hf'er skal det lige siges....-)Jeg er i tvivl om, hvilke fag, der kun tæller en halv karakter. er der nogen der kan hjælpe? Kan det passe at følgende kun tæller en halv+BilledkunstIdrætMusikDrama -
kan det trække ned...???
ForumindlægHejsa.. Var til tysk skriftlig i dag, mener kommet til at skrive forkert opgave nr på. Har godt nok skrevet den rigtige titel, menhar skrevet det forkerte bogstav.Sådan her:3c. Alexanders Verhältnis zu seinen Eltern.Titlen er rigtig nok, men der skulle ahve stået 3 a i stedet for.Tror I at det ka... -
Hvilke karakterer tæller med i mit gennemsnit..?
ForumindlægHej Jeg har hørt rigtigt meget og hvor for nogle karakterer, som tæller med... og ærligt talt er jeg blevet lidt forvirret .. Så hvad for nogle karakterer kommer til at tælle i mit gennemsnit, og kommer jeg op i alle fag, lige meget hvilken niveau det er ? På forhånd tak.. -
MIchalies-Menten konstanten
ForumindlægHej derude! Kan ikke lgie finde det på nettet, så jeg tænkte, hvorfor ikke spørge her? Er der nogen der ved, hvad definitionen af en høj KM-værdi er og af en lav KM-værdi, hvis værdien er blevet angivet i mg/mL? Min oplyste KM-værdi er 3,5mg/mL, men har ingen anelse, om det er højt eller lavt. ... -
de levede lykkeligt til deres dages ende.
ForumindlægJa, hvordan siger man det på tysk :) Sie lebten glücklich zu dem Enden ihr Tage? eller hvordan. -
Ejefald (genitiv) - Hjælp!!
Forumindlæghejsa. jeg har en opgave om Ejefald (genitiv), som jeg ikke kan finde ud af, så hvis der er nogen som vil forklare mig lidt om Ejefald (genitiv) så ville det være super. jeg vil også meget gerne få en til at rette de opgaver som jeg har lavet ( er meget usikker om de er rigtige ) så hvis d... -
Læseferie!!
ForumindlægHey folkens!Jeg skal meget snart op i fsa mdt. dansk, og ville spørge om hvordan man planlægger en læseferie på 3 dage ordenligt?Jeg skal forsvare et 11-tal...og føler bare at der er pres på mig både fra lærernes side og elevernes side...Kom med nogle gode råd!På forhånd tak!! -
P/q metoden
ForumindlægBevis for P/q metoden...!??
