Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 17761 til 17780 af 34075
-
Matematik afleveringer
ForumindlægHej alle. Jeg søger en der vil lave mine matematikafleveringer for mig imod betaling. Jeg er på mit sidste år i gymnasiet, og jeg har matematik på a niveau. Det har været en kæmpe fejl fra min side at vælge matematik på a ni... -
plakat
Forumindlæger der nogen som kan hjælpe mig omkring hvordan man stiller en plakat op , hvor meget skal der stå og skal det være med overskrift. -
Hjælpp... Lost
ForumindlægHej .. Jeg har brugt ca en time for at løse dette opgave - men jeg er totalt lost... I Knuthenborg Park & Safari er der 6 sibiriske tigre, en han og fem hunner. De lever i Tigerskoven, der er et lukket område på 3 ha. I naturen hersker en hantiger over et område på 40 - 100 km2 og... -
Striftlig eksamenskarakterer A-niveau
ForumindlægHej Alle Sammen Jeg har oprettet denne her tråd, fordi vi i min klasse har et meget sjovt mønster, nemlig at alle dem der har lavet opg. 2 har fået lavere karakter end de plejer. Jer som lavede opgaven opdagede sikkert at der var fejl i opgaven. Jeg synes derfor det er en uheldig tendens, at dem... -
Jura i Aarhus Universitet
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har valgt at søge ind i jura. Hvordan er studiet - socialt og fagligt? Er det svært at finde studiejob uden erhvervserfaring? Hvad sker der, hvis man ikke har relevant studiejob efter endt uddannelse? -
Integral
ForumindlægHey derude, Er der nogen der kender til beviset for både indskudssætningen og differens-reglen, når man taler om bestemt integrale? - hvis I gør, kan I så give et link eller skrive herinde, hvordan det skal bevises? Jeg har nemlig selv problemer med det.. :( På forhånd tak. -
Gennemsnitsudregning
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på, at jeg har forstået det korrekt - hvordan ma udregner snittet. Jeg har prøvet at fylde ind i skemaet med de forskellige 'vægtninger' (jeg brugte skemaet fra Solrøds hjemmeside (stx)). Når jeg så sammenligner med egne udregninger, hvor jeg også medtager de forsk... -
fred hviler over land og by
ForumindlægFred hviler over land og by, ej verden larmer mer: fro smiler månen til sin sky, til stjerne stjerne ser. Og søen blank og rolig står med himlen i sin favn, på dammen fjerne vogter går og lover Herrens navn. Det er så stille og så tyst i himmel og på jord, vær også stille i mit bryst, du flygtni... -
TI-84 Plus til salg
ForumindlægHej, jeg har to TI-84 Plus til salg. Den ene er i perfekt stand og sælges for 600, den anden er lettere ridset og mangler 3 af de alligevel ubrugelige "gummifødder" på cover (de brugbare under selve lommeregner er der stadigvæk). Sidstnævnte sælges 100 kr billigere grundet de kosmetisk... -
Opfylde krav til at komme i gymnasiet
ForumindlægHvis man har taget 9.klasses afgangseksamen i 8.klasse,og har haft undervisning i 2.fremmedsprog i to år. Kan man godt springe 9.klasse over ,og begynde i gymnasiet? Tak på forhånd. -
HJÆLP til matematik, er så dårlig til det :/
Forumindlægøvelse 101: find arealet af trekant ABC, når a= 12 og højden fra A på a er 7. øvelse 102: find d i trekant DEF, når arealet af trekanten er 24, og højden fra D på d er 8. øvelse 103: tegn er trekant ABC, hvor vinkel C = 90.grader. skriv betegnelseren på trekanten: hypotenusen, den modstående kate... -
HÆLP til matematik aflevering..
Forumindlægder er vedhæftet en fil ... please hjælp mig kan bare ikke få noget af det til at passe :/ er så dårlig!! -
Sende sin ansøgning forkert
ForumindlægHvis man nu skulle komme til at sende sin ansøgning forkert til de videregående uddannelser, fx. hvis man mangler at vedlægge sit eksamensbevis, vil man så kunne ringe til KOH og rette fejlen? Har ikke sendt min ansøgning endnu, vil dog bare være sikker hvis noget nu skulle ske :D -
Hvordan kan det være at STX har højere gennemsnit end HTX?
ForumindlægHvordan kan det være at STX har højere gennemsnit end HTX? Hvis man vil studere læge hvad er så bedst at vælge? Er det en god ide at skifte fra HTX til STX, eller er det dårligt pga. Pensum? Er niveauet lavere på STX end på HTX? Hvorfor råder alle at tage STX, når man har en masse fag som histori... -
Kurve længde
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med b og c i denne opgave ( har lavet a) -
Hjælp til Terminsprøve.. Nogen der kan hjælpe med eksponentielt voksende funktion?
ForumindlægHej..Jeg skal snart til terminsprøve i mat 2-årigt forløb til B-niveau..Nogen der kan hjælpe mig med denne opgave?Det er en opgave under Uden hjælpemidler delen, så kunne godt bruge lidt råd..Jeg sidder og regner et gammelt eksamenssæt og har bare brug for lidt hjælp til hvordan denne opgave skal... -
årsprøve karakter
Forumindlæghvor meget tæller årsprøve karakteren?jeg er virkelig helt nede, for har klaret mig såååååå dårligt til årsprøven :'( jeg gik helt sort, fik kun skrevet mewget meget lidt....får lyst til at droppe ud af gymnasiet :'( -
engelske ord der er gode at huske..?
ForumindlægHey, jeg skal snart op til skriftlig engelsk, så ville lige høre om I kender nogle ord der er gode at huske/ der er nyttige... nogle gode sætninger måske? eller bare tillægsord? -
1/2 karakter
ForumindlægHej venner!Jeg skulle bare høre om at:Fagene Musik, Idræt og Billedkunst tæller som 1/2 karakter .. betyder det så at man skal addere de tre tal og dividere med 1,5 ??eller det er bare mig der er helt galt på den?? :Stak på forhåndmvh Buzz -
Terminsprøver... Hvorfor?
ForumindlægJeg er kørt død i mine terminsprøver, jeg synes det er helt latterligt, og tæller de i det hele taget? Jeg forstår det ikke.........\n\nPs. hvad kan man gøre, hvis ens lære ikke tror på man selv har skrevet en fransk analyse pga. man har fået god hjælp herinde fra?\n\nKh Mark Petersen
