Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17781 til 17800 af 321608
-
Rettelse af engelsk oversættelse
ForumindlægHej folkens .. Vil i ikke gerne hjælpe mig med at rette fejlene i nedenstående tekst? Byer er levende. Som man kan tegne portrætter af mennesker, kan man tegne portrætter af byer. Som hvert menneske har sine evner, sin lugt og udstråling, har også hver by de træk og de ting, der gør den enes... -
Relativ væksthastighed
ForumindlægEr der en, der kan give mig en præcis definition på "den relative væksthastighed". -
Dårlig eksamen :( What to do?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg står i den situation, at jeg var oppe til matematik mundtlig eksamen i går, hvor jeg desværre fik 02. Dette skyldes en helt masse personlige problemer etc. hvilket har gjort, at jeg var ukoncentreret og var "mentalt" ikke til stede. I mine årskarakterer har jeg 1... -
Atom
ForumindlægHej. Hvordan laver man en disposition, hvis man skal tale om atomfysik, altså om stråling, atomer generelt ? -
sammenhørende værdier af l og m
ForumindlægNedenstående tabel viser sammenhørende værdier af længden l (målt i mm) og tørvægten m (målt i mg) for nogle torskelarver. l 5,1 5,5 6,0 6,2 6,4 6,7 7,2 m 0,14 0,18 0,24 0,27 0,30 0,35 0,45 I en mode l kan sam... -
Nulpunkte og lokale ekstrema
Forumindlæger der en der kan forklare mig sammenhængen mellem graden og antal nulpunkter og lokale ekstrema er :)? -
carbonhydrider
Forumindlægisomrtiforhold f.eks. cis-trans er der nogen der kan hjælpe, ved ikke hvad det er. -
GODT OG BLANDET mat
Forumindlæghey folkens, det ville være skønt hvis en venlig sjæl derude gad at kigge lidt på opgaver som jeg har små problemer med...takker på forhånd.1)I et koordinatsystem er A(0,0) og B(6,4)bestem en ligning for midtnormalen m til linjestykket AB.m skærer koordinatsystemets 1.akse i punktet C beregn afst... -
Dommedags-oversættelse
ForumindlægHej, jeg har en dansk avisartikel, som skal oversættes til engelsk. Jeg ville blive meget glad, hvis i lige ville kigge den igennem...?DEN DANSKE TEKST:Dommedag blev i går aflyst. I hvert fald foreløbig, for asteroideeksperterne kan ikke forudsige præcist, hvornår vi næste gang risikerer at få en... -
Potensfunktioner, vokser x altid.
ForumindlægI en potensfunktion, er det så korret at x altid vokser? Og hvis dette er tilfældet, hvordan kan det så være? -
Ligninger Arghh
ForumindlægSkal ha hjælp hurtigst muligt med disse opgaver please: 1. Til fodboldkampen på Sundby Idrætspark i lørdags mellem B1908 og KB er der solgt 350 billetter (selvom en af 8ernes bedste spillere er skadet!!!). Prisen for en voksen billet er 50 kr. og en børnebillet koster 30 kr. Hvor mange børnebil... -
British industrial proletariat?
ForumindlægHvilket årstal snakker vi om når vi snakker om den britiske industrielle proletariat? 1850? -
digt. plzzzz help me
Forumindlægplzzzzz help mig lige med den her digt, den skal skrives til en minifortælling, altså en lille sammenhængende historie der inder en point. "fløjtekeddel" mig alene på gulvet keddel på komfurt lugt af brændt soldtriben på gulvet fluen på gulvbrættet nærmere og nærmere mors bløde ste... -
Har virkelig brug for hjælp!
ForumindlægHvad er det tal, som er 12 mindre end på følgende regnstykker: Aner ikke hvordan jeg regner det ud??? Så håber at en kan hjælpe mig a. x + 20? b. 4x + 8? c. 2(x - 6)? d. -5x +10 ? e. x i anden - x +3? f. ( x-6) *4? Jeg håber at I kan hjælpe mig nu ;-) -
Please ret mit tysk!!!
ForumindlægIslam ist den Glauben (an) dass der nur einen Gott (Allah) ist, und Muhammad sein letzter Prophet ist. Islam ist nicht die lehren von Krieg, Zerstörung oder Unterdrückung, aber die Lehre von Frieden und Liebe. Im Deutschland haben man die Erlaubnis zu Moscheen bauen und deswegen gib... -
Pigens egenskaber
ForumindlægHvad prioriterer I mest ved en pige og omvendt ? -
Help! En energiopgave!
ForumindlægTænkte på om der var nogen der kunne tjekke om jeg lavede denne her opgave rigtigt.100g vand opvarmes fra 20 grader celcius til 80 grader celcius, med en dyppekoger på 1500 W. Hvor meget energi bruges der?Skal man så gøre sådan her?100 g / 1000* 4.18 kJ/(kg*K)*80°-20° = 25.08 kJ. Er svaret på opg... -
I er alle kloge
Forumindlæg--||-- -
HJÆLP!!!! til EU-ret opgaver..
ForumindlægHej jeg er en HA-Jur studerende på 2. semester og skal snart op til EU-ret eksamen og har brug for hjælp til eksamens opgaver og evt lange forklaringer ... -
hjælp! - SRP
ForumindlægHej alle sammen! :) Nu er jeg kommet i den situation, at vi skal have valgt emne til vores SRP snart, og jeg er helt på bar bund! Jeg skal skrive i biologi og dansk, og jeg ved kun, at menneske kroppen- og psyken har fanget min interesse meget. Er der nogen her, der har nogle gode emner, der har...
