Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 17821 til 17840 af 20009
-
Karakter
ForumindlægHvad vil i give denne i karakter? -
Hjælp til biologi eksamen!!
ForumindlægHej. Jeg sidder og er ved at forberede mig til biologi eksamen og der er nogen ting jeg ikke kan finde ud af, og er ved at gå lidt i panik over det. Jeg skal kunne redegøre for hvad forskellen mellem effektorhormoner og overordnede hormoner er. Kan simpelthen ikke finde noget om det nogen ste... -
Angående Gym?
ForumindlægHej, jeg vil gerne lige spørge om noget. Hvis man går i 9.klasse og man skal til gym efter, og man er allerede optaget i gym så er det lige meget med karakterene i eksamen, ikk? Og lige en ting til, hvis man skal optage sig til gym skal man så tage optagelsesprøven? og ved i om den er svær? -
Ikke låse sit bevis og tage nogle fag om
ForumindlægKan man stadig bruge denne "metode", hvis man vil forbedre nogle karakterer, så man kan komme ind på drømmestudiet "Hvis du VIL tage et/ flere fag om, rækker du den mentale langfinger til dit gymnasium, og lader være med at komme til den/ de sidste eksaminer. (Og lader være med at... -
Eksistentialisme
ForumindlægHvad ville man kunne perspektivere til, hvis man kom op i eksistentialisme? gerne en religion eller en anden filosofi.. -
Hmm det giver da ikke mening?
ForumindlægHvorfor fungerede Tyskland på mange måder som det altid havde gjort? Under Nazismens indflydelse? De kunned a ikek bare kigge den anden vej mens krigene blev ført og jøderne drøbt osv.? ? -
HJÆÆLP: Nogen der har noget med Herman Bang "Pernille" ??
ForumindlægNOGEN DER HAR NOGET MATERIALE TIL HERMAN BANGS NOVELLE "PERNILLE" På forhånd tak :) -
At få rettet opgave på SP
ForumindlægJeg har en fornemmelse af, at der er enkeltpersoner, der ønsker at få rettet alle deres opgaver igennem før aflevering. Kan man kalde det for egentlig lektiehjælp eller rettere misbrug heraf? Hvis man i forvejen skrive et rimeligt tilforladeligt sprog, så skulle man mene, at redigering er noget d... -
(Haster til på mandag!) Berlinermuren.
ForumindlægEr der nogen der vil være så flinke og tjekke efter fejl i denne tekst? Jeg har selv brugt rimelig lang tid på den nu, og vil gerne vide om der er nogen fejl i den? Tusind tak!!! :D Die Mauer Die Berliner Mauer fiel in der Nacht von Donnerstag, dem 9. November, auf Freitag, den 10. November 1989... -
oversættelse
Forumindlæghej, er der en, der vil læse min oversættelse igennem for fejl? her er den: Erinnerungsbilder In diesen Jahren erscheinen viele Bücher, wo sowohl bekannte als auch unbekannte Personen über ihre einigen Leben schreiben. Auch das Fernsehen bringt oft Sendungen mit dem einzelnen Menschen im Zentr... -
Hamide spielt Hamide?
ForumindlægHej(: - er der nogle der kan fortælle mig om hvad "Hamide spielt Hamide" fra bogen alles klapt handler om? -
STX Studieretning og gymnasiumvalg
ForumindlægHej Alle Til sommer skal jeg videre fra folkeskolen til STX, men desværre jeg problemer med at vælge min studieretningen. Jeg har på det nuværende tidspunkt et karaktergennemsnit på 10,6, og attrår at viderelæse til til medicin på Universitet. Jeg er forvirret omkring A-B-C fag, derfor ønsker... -
3.g - hvordan er det?
ForumindlægHer i 2.g har valgt ikke at arbejde. Dette gjorde jeg bl.a. pga. lektiemængden m.m. Men her efter sommerferien skal jeg jo så op i 3.g (regner jeg stærkt med), og da jeg godt kunne bruge lidt flere penge, kunne jeg godt tænke mig et job igen. Derfor vil jeg høre jer som går i 3.g nu (altså ikke ... -
Hjælp til procent
ForumindlægI Vesttyskland køber Jørgen et lille TV for 425 D-mark. Kursen på D-mark er 348. Hvor meget koster fjernsynet i danske kroner? 1 kr. = 348 : 100 = 3,48 D-mark 3,48 x 425 = 1479 kr. I Danmark koster det samme fjernsyn 2365 kr. Hvor mange procent har Jørgen sparet i forhold til den danske... -
protestantisk etik & kapitalismens ånd
ForumindlægJeg har fokus på rationalisering og sekularisering med udgangspunkt i Webers artikel omkring protestantisk etik og kapitalismens ånd. med særligt fokus på calvinismen som Weber selv fokusere på. Jeg har bare lost mhb. på en problemformulering/problemstilling. Weber kommer med en hypotese om... -
HJÆÆÆLP DET HASTER (OVERSÆTTELSE)
Forumindlæghej nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette: først efter deres død har germanister gjort ordbogen færdig efter brødrenes forbillede . Erst nach ihr tot haben der Germanisten fertigstellen des Wörterbuches nach des Brüder des Vorbildes. og den her sætning. sådan begynder mange folkeev... -
I er alle kloge
Forumindlæg--||-- -
Brugen af konjunktiv i sætninger
ForumindlægHej jeg har i min aflevering skullet oversætte følgende sætninger: 1. In dieser Art gab es ein Paar Hinweise auf ihn, die zwar nicht gereicht hätten, ihn juristisch zu verfolgen, aber die es mir einfach klarer gemacht haben. 2. Sie haben über Ihre Erfahrungen mit Ihrem Stalker ein Buch geschri... -
Obamas tale
ForumindlægHey alle. :) Er der nogen der har læst Obamas tale foran Sejrssøjlen i Berlin d. 24. juli 2008? -
jelling sten
Forumindlæghej vil lige høre hvad står i jellingstenen, hvorfor eer den så vigtig
