Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 17841 til 17860 af 63755
-
Bitte Hilfe - ikke mange fejl?
ForumindlægNogen der vil rette denne, tror da ikk, at der skal være så mange fejl. har rettet den en del gange, men vil gerne være helt sikker:Die Unwürdige GreisinSo heißt eine Novelle, die Brecht geschrieben hat. Er behauptet, dass diese sympathische Greisin seine Großmutter war. Es ist sicherlich nicht r... -
Lærer!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg var idag ude for en meget besynderlig og ikke mindst krænkende episdoe! Jeg blev idag i Geo. timen alvorligt kritiseret af min geo lærer!Hun sagde at jeg aldig ville blive gift og få børn og at pigerne ville droppe mig så snart de så mig og sidst men ikke mindst så sagde hun ... -
hjælppp "genitiv"
Forumindlæghej alle sammen... jeg har en opgave som omhandler genitiv, og nu er jeg altså i tvivl.. håber nogen kan hjælpe mig med at fortælle om det er korrekt og hvorfor det lige præcis skal være sådan. 1)mine forældres nye bil er stor. hedder det: My parent's/parents' new car is large. 2)huset... -
Adgangskrav
ForumindlægMin ambition er at læse til psykolog. Men hvis man muligvis ikke har snittet, er det så top umuligt at komme ind på studiet. Jeg bliver færdig til næste år.!? Nogen der har erfaringer om optagelse``? Heraf vidergående udd. -
Mangel på gymnasielærere?
ForumindlægEr der egentlig mangel på gymnasielærere i øjeblikket? -
Livet som forsker
ForumindlægHvordan ville i betegne livet som forsker indenfor naturvidenskaben? Hvor strenge er kravene/presset for at man hele tiden skal udgive papers i f.eks. journal nature/science? Hvor meget frihed har man til fuldstændig at opgive al forskning til fordel for en ny idé man tror kan blive til noget ... -
International virksomhedskommunikation-Jobmuligheder?
ForumindlægJeg overvejer at læse international virksomhedskommunikation i engelsk på AU næste år, men har hørt at detr er meget svært at få job som færdiguddannet, hvis man studerer det? Er det korrekt? Vil det være bedre at vælge marketing and management communication eller er der også høj arbejdsløshed so... -
Essay!?
ForumindlægHar fået den uopfindsomme opgave at sku skrive et essay om et 100 % valgfrit emne.. Det lyder særdeles nemt men det synes jeg ikke det er :S Er der nogen der ligger inde med noget der kan bruges, evt som inspiration, evt. som aflevering? Alt kan bruges for er sq gået helt i stå.. -
Folkeskolelærer
ForumindlægTror i at lærerseminarer vil optage en hvis man ikke opfylder kravene, for eksempel skal man have otte i dansk hvilket jeg ik har. ¨ Jeg er invandrer, tror i der er stor chance for at jeg kan blive optaget? De mangler jo mange folkeskolelærer... -
Svære opgaver til en kvik folkeskoleelev
ForumindlægJeg søger nogle svære opgaver til en folkeskoleelev, som gerne vil have lidt udfordringer. Han går på nuværende tidspunkt i 8. klasse, starter således i 9. klasse efter sommeerferien. Han kan (efter eget udsagn) op til 1.gsniveau. Alle slags henvisninger vil blive modtaget med kyshånd - links, t... -
Svar på lørdag !
ForumindlægAndre der også er ved at dø af nervøsitet for på lørdag?? Jeg tror ikke engang jeg tør åbne brevet når jeg får det :S -
Ønsker en bekræftelse
ForumindlægHej folkens Mit ønske er, efter 3g, at læse psykologi i Ålborg. Men problemet er, at jeg skal have 9,0 i snit, hvilket jeg håber er muligt. Mit snit, ligger umiddelbart på 7,5.. Tror I det er muligt, hvis jeg kæmper, og yder en indsats - at jeg kan ende med 9,0 eller højere?? Har I egne elle... -
Udtryk?
ForumindlægAt sidde fast i otteogtres, (68), er et udtryk jeg ikke forstår. Nogen der kan hjælpe? -
Naturvidenskabelige Olympiader
ForumindlægNogen der har deltaget i fysik, biologi, matematik, kemi eller datalogiolympiaden i år (ellere forrige år)? Hvordan er det gået indtil videre/hvordan gik det? -
Stormer det også hos dig?
ForumindlægJeg sidder og laver aflevering og drikker kaffe, mens det stormer udenfor. Det er ret hyggeligt :) Stormer det også hos jer? For et par minutter siden dansede vores havestole gennem haven :) -
Hvordan Hvorfor forsvandt Den sorte død?
ForumindlægHeej skriver om Den sorte død, så kunne tænke mig at vide, hvordan den sorte død pludselig forsvandt? på forhånd taak ! -
Jeg forstår det simplehen ikke.
ForumindlægRedegør for de psykologiske problemstillinger, der rejses i bilager/casen. Men hvordan gør jeg? -
Haster meget
ForumindlægHejsa.. jeg skal lave et referat af: Når mor kommer hjem som er skrevet af Martha christiansen!. Men problemet er at pga. sygdom så har jeg kun har haft, meget lidt tid til at skrive et. Nogle der kan hjælpe mig? På forhånd tak:) -
Lægedrøm okay karakter
ForumindlægGoddag, Jeg er en dreng på 15 år. Jeg går i 8. klasse og jeg har en lægedrøm... Jeg vil sige at mine karakter er okay. Jeg knokler ekstremt hårdt for at opnå mine mål, men selv med min store viljekraft er det svært for mig at få gode karakter i nogle fag. (F.eks Matematik og Dansk) Jeg har aldri... -
Hvad er forskellen på fysik/matematik i folkeskolen og på gymnasiet?
ForumindlægOverskriften er det jeg spørger om.
