Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 17861 til 17880 af 132250
-
AT-Eksamen 2012
ForumindlægHvordan er det gået med folk i AT? -
Eksamen 2010- notater og konklusion?
Forumindlæghej folkens! Jeg har skrevet min studentereksamen i Matemaik den 1.6.og har fuldstændig glemt at skrive beskrivelser til opgaverne eller en afsluttende konklusion. Vi har aldrig lavet det i min skole og jeg er lidt bange for at miste vigtige punkte.. hvor meget vigtigt er det ?? Hilsen :) -
eksamen - spørgsmål til lovgivninger om indvandrere?
ForumindlægHvilke stramninger har der været mht. indvandrere på det seneste? Hvilke partier er for og hvilke er imod? -
Skriftlig dansk eksamen 24-05-13
ForumindlægHej. Jeg var oppe til skriftlig dansk enksamen den anden dag og er noget i tvivl om, hvordan det er gået. Er der nogle der er kvalificerede til at bedømme den? I så fald ville det være fantastisk. Mvh -
X^2 test. Eksam
ForumindlægHej, Jeg har svært at forstå X^2-test. Jeg har lavet en rapport om X^2-test men har så svært at forstå hvad er forkert eller hvad er rigtig med rapporten. Kan nogen læse min rapport og kommentere hvis den er forkert, hvis der er noget som passer eller hvis den er rigtig. Har ESAM OM TO DA... -
Nogle der forstår dette, skal bruge det til matematik eksamen :)
ForumindlægGøre rede for fremskrivningsformlen og omskriv den så antal terminer er isoleret? -
Hvordan forløber fysik/kemi eksamen?!?!?!
ForumindlægHej! :-D - Jeg skal op i fysik/kemi imorgen. Hvordan foregår den? De "spørgesmål" man trækkker, som man skal lave et forsøg ud af. Kan man godt selv vælge hvad man vil lave fx. tage et forsøg fra nettet? -
Tysk eksamen - brug for en troldmand!
ForumindlægHejsa! Nu er den tid kommet hvor jeg sidder og sveder over den tyskeksamen jeg skal til i morgen tidlig. Jeg har valgt den nemme løsning for mig; skrive det hele ned og lære det hele udenad. Dog har jeg lige brug for en troldmand som kan finde ud af det her fordømte sprog. Jeg sætter stor pris på... -
Prøveoplæg dansk eksamen
ForumindlægHej Kender I nogen gode steder, hvor man kan finde prøveoplæg til sin danskeksamen? Jeg har trukket "sagprosa om identitet", men jeg synes ikke jeg kan finde så meget godt. Har være inde og kigge på Gyldendal. -
Mundtlig eksamen "du skal behandle"
Forumindlæg"Du skal desuden behandle logaritmefunktionen og herunder bevise en eller flere af regnereglerne for logaritmer" Hvad menes det med "behandle"? Er det bare det samme som redegøre? -
Matematik B - HF, spørgsmål omkring udregningen af en opgave
ForumindlægHej, Er der en der måske kan hjælpe mig, er gået helt i stå i en opgave af eksamesættet fra dec. 2012 Opgaven lyder: For en række aber kan hvilestofskiftet f (x), målt i kcal/døgn, beskrives ved modellen f (x) = 69,5 * x0,76 Hvor x er dyrets vægt, målt i kg. a) Bestem ifølge... -
resume af "I have a dream" engelsk
ForumindlægHej allesammen. Jeg hat valgt Martin Luther King til den mundtlige afgangsprøve i engelsk og ville i den forbindelse gerne finde et resumé, der forklarer de vigtigste punkter, som han kommer ind på. Da jeg skal opgive den som kilde, skal den være på engelsk, men det kunne være rart med en, der e... -
Social arv Bourdieu - engelsk tekst
ForumindlægHejsa :) Jeg skal snart til at skrive SRP. Jeg har valgt at skrive i Samfundsfag og Engelsk. I samfundsfag har jeg tænkt mig at skrive om Bourdieu's teorier, men problemet er, at jeg ikke kan finde nogle engelsk tekster, så hvis I har nogle forslag eller gode ideer er I mere end velkomne ti... -
Beregn længden af vektor b - vektor a
ForumindlægOm vektorerne , og oplyses, a=2b-3c |a|=6 |b|=2 |c|=1 beregn længden af b - c? hvordan skal jeg beregne længden af vektor b minus c? -
bogstaver f(x) = b*a^x.
ForumindlægEn bakteriekultur vokser med 7 % i timen. Ved målingens start er der 65000 bakterier. a. Beskriv sammenhængen mellem tiden og antallet af bakterier med en ligning. det er formlen f(x) = b*a^x. Men hvordan laver jeg den? hvad er hvad? hvad står bogstaverne for? er det mon: f(x) = 65000*1,07^x... -
Angiv bredden b udtrykt ved x
ForumindlægHej SP Jeg har nu siddet i noget tid og ikke kunne finde ud af hele opgave 7. Jeg er virkelig på bar bund. Håber nogen kan hjælpe, gerne løse den og forklare den. På forhånd tak. -
Konstanterne a, b, c og diskriminanten d
ForumindlægHej guys. Jeg har brug for hjælp til en opgave, den er vedhæftet. Tak på forhånd -
HALLOOOOOOO! DAnsk eksamen imorgen hjÆlppp!
Forumindlæghej jeg har et par spørgsmål vedr. novellen jomfruen... er det rigtigt at jomfruen hverken har anslag eller udtoning? Og hvad er problemstillingerne i jomfruen + hvad er tid + miljø HJLÆPP! -
Hjælp til at rette tysk mdt. eksamen
ForumindlægHej i venlige sjæle ;-) Jeg sidder midt i en 24-timers tyskeksamen, og har brug for hjælp til at rette den tekst jeg har skrevet, da jeg ikke er helt skarp i den tyske grammatik. Der skulle vel ikke være en tyskekspert som har mulighed for læse teksten igennem? Den er på 500 ord. Meine Text ... -
Dansk mundtlig eksamen akut brug for hjælp
ForumindlægJeg har trukket emnet "Tove Ditlevsens forfatterskab", og er i tvivl om jeg skal vælge digtet "blinkende lygter" eller novellen "dolken" som prøveoplæg. Er det generelt bedst at vælge noveller eller lyrik som prøveoplæg? Hjælp tak
