Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 17921 til 17940 af 34078
-
Skifte studiet odontologi til medicin?
ForumindlægHej. Jeg har søgt tandlægeudannelsen men hvis jeg ikke bryder mig om det kan jeg godt skifte til medicin studiet efter grundforløbet er færdigt? For jeg har hørt, at det første grundforløb har både tandlæge - og medicin studiet det samme grundforløb. -
Til medicinstuderende i København
ForumindlægHej, hvor henne i København læser man medicin? Jeg har hørt at det er sådan noget med at de forskellige uddannelser i København er spredt ud over byen, så hvor læser man medicin i København? Mit spørgsmål: hvad er adressen? Og kaldes det for Det sundhedsvidenskabelige fakultet? Håber nogen ... -
GSK-hold matematik b-a
ForumindlægHejsa Jeg har lige afsluttet en HHX med matematik på b-niveau. Nu skal jeg til at supplere matematik a på gsk, og det hold jeg kigger på er på er et gsk hold på et almindelig STX gymnasium. Jeg er bare blevet lidt nervøs for det, da pensum på HHX er anderledes fra pensum på STX. Vi har b.la. ikk... -
Forskel på Hf-2år og hf enkeltfag???
ForumindlægHej alle. Jeg vil gerne vide, hvad forskellen er på den 2-årige hf og enkeltfag. Jeg kan læse mig frem til, at der er en række obligatoriske fag, man skal have for at gennemføre en hf, ligemeget om det er enkeltfag eller hf-2 år. Er det rigtigt? Jeg vil meget gerne høre om enkeltfag og hvad der... -
Forberedelse til folkeskolens afgangseksamen
ForumindlægHej til alle de kloge mennesker på Studieportalen! :D Er der nogle af jer derude der kan give nogle gode råd til hvordan man kan øve/forberede sig til 9. Klasses afgangseksamen? Jeg tænker, at jeg vil prøve at øve mig med nogle gamle digitale prøver. Hvis der er nogle af jer derude der kender e... -
Rente, procent eller annuitetsregning?
ForumindlægJeg aner ikke hvilken formel jeg skal bruge, til at regne denne, jeg har prøvet alle mulige forskellige, men intet giver det rigtige:/ En forretning tilbyder en afbetalingsordning for et fjernsyn til 10.500 kr. Ordningen går ud på, at lånet skal afvikles over 3 år med månedlig ydelse på 440 kr. ... -
Hjælp til matematik
ForumindlægHjælp til opgave b Har fået a) til at være 12x^2 - 2x -
rettelse af 1,5 side :)
ForumindlægHej alle sammen Er der en venlig sjæl der har tid til at rette en lille engelsk stil på 1,5 side? :) Jeg vil sætte stor pris på det! På forhånd tusinde tak! - Sender stilen privat :) -
eksamenssættet A-niveau bioteknologi 2014 STX
ForumindlægHej allesammen :) Jeg mangler eksamenssættet A-niveau bioteknologi 2014 STX. Det ville være fantastisk, hvis nogen herinde har den og vil dele den med andre. Hvis nogle sidder med besvarelserne som andre kan hente inspiration fra, må de også meget gerne dele. :) evt. henvis til hjemmesider, hvo... -
Ingeniør
ForumindlægKender nogen af jer til ingeniøruddannelsen og dens eksamener? Jeg er mest interesseret i bygningsingeniør på DTU. Jeg ville gerne vide lidt om, hvor hårdt det er, hvor tit der er eksamener (hvor mange om året) og hvordan de foregår osv. Ja, alt viden herom bygningsingeniør er faktisk spændende. ... -
bestemt a
ForumindlægEn som kan hjælpe? -
Teknologi
ForumindlægJeg skal bruge hjælp til en beskrivelse af evaluering og afprøving af teknologiprojekter... Skal lave en fremlæggelse om det, men er på fuldstændig bar bund om hvad jeg skal sige...HJÆLP!!! -
Valgfag. Psykologi vs. engelsk
ForumindlægHejJeg skal meget snart sætte kryds ved mit sidste valgfag. Jeg svinger mellem engelsk på højniveau og psykologi. Jeg er ikke virkelig god i skolen, kommer nok ud med et gennemsnit på 8-9 hvis jeg er heldig. Jeg ved en masse om engelsk højniveau. Der er ca. 3 afleveringer om måneden og jeg kan ga... -
Er der nogen der kan hjælpe med sammensætning af fagkombination vedr. AT 2009?
ForumindlægHej, Jeg har gået og spekuleret på om det er muligt at skrive om Sparta og Athen, dvs. om Den Peloponnesiske Krig ml. Athen og Sparta/Korinth. En krig som varede 27 år fra 431 f.Kr. til 404 f.Kr. Et opgør mellem den demokratiske tradition i Athen og den aristokratisk-oligargiske styrefor... -
Sandsynlighedsberegning
ForumindlægHej :) Har et problem ved at bregen sandsynligheden i hele opgave 2, er i tvivl om den er hypergeometrisk eller hvordan jeg ellers skal beregne sandynsligheden i opgave Tak på forhånd, filen er vedhæftet worddoc. -
Har brug for hjælp
ForumindlægJeg har et problem med hvad der hører ind under de forskellige perioder! Altså Den nyeste tid, romantikken osv.... På forhånd tak -
Tysk 5 i eks :(
ForumindlægJeg fik 5 i tysk. Jeg startede på hører teksten og bagefter læseteksten lavede en disposition og sammenlignede :( Giver det 5???? -
Fsa mundtlig Engelsk
ForumindlægHej...Skal snart op til engelsk mundtlig og mangler nogle blærerøvs sætninger...Er ik så go' til engelsk, så har brug for råd og hjælp...Håber i vil hjælpe mig -
FSA
ForumindlægHej...Jeg skal op til Dansk Mundtlig FSA, er der nogle der kan komme med nogle gode råd til hvad jeg skal gøre, for at gøre et godt indtryk på censor og samtidig vise at jeg kan noget?Eller bare nogle gode råd?Freud -
gennemsnit
Forumindlægheyjeg er oppe i fuld pensum, hvordan regner jeg mit snit ud??og bliver engelsk og biologi karaktere fra 1 og 2g regnet med selvom jeg har begge på højt niveau?ses
