Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 18021 til 18040 af 170365
-
dumpet supplering
ForumindlægHar jeg fået betinget optag, men desværre dumpet mit sommer suppleringskursus i matematik A. Har bestået den ene eksamen, men dumpet den anden. Er der overhovedet nogen mulighed for at begynde på studiet, selvom man har dumpet? -
Matematik vektor hjælp
ForumindlægHjælp kræves Der står at jeg har vektoren a som er (2,-1,8) Jeg skal bestemme en plan som har vektor a som normalvektor. Hvad vil det sige? -
hej nogen som kan hjælpe mig
ForumindlægEU landene aftalte for nogle år siden et loft over priser på telefon,sms og data. Maksimalprisen for mobilopkald i EU fremgår af nedstående tabel [[År (juli),2011,2012,2013,2014][Minutpris (kr.),3.26,2.70,2.24,1.77]] De aftalte maksimalpriser frem til juli 2014 kan beskrives ved en lineærmodel ... -
rumgeometri
Forumindlæghej, jeg har brug for hjælp til denne opg. jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal gøre. opg. 2.014 i et koordinatsystem i rummet er givet en plan a med ligningen: 2x-y+z+3=0 og en linie l med parameterfremstillingen: (x, y, z) = (1, 2, 3) + t (1, -1, 1), t E R a) bestem koordinatsættet til det... -
Bestemt artikel eller ubestemt artikel
ForumindlægHej Er i gang med en opgave hvor jeg enten skal indsætte the - a - an - ingenting i sætningerne og ville bare høre ad om jeg har fået det lavet rigtigt :D On the last day before Ingenting summer holidays we always have ingenting breakfast a bit earlier and we’re all cheerful and loud. Wh... -
er der slet ikke nogen der bare gider
Forumindlægfra dansk til engelsk for tiden lærer 64% af alle unge danskere engelsk som fremmedsprog. Andre lande er mere tøvende, men engelsk bliver talt og skrevet i meget strørre udstrækning end noget andet sprog. Forretningssamtaler bliver ført på engelsk; det officielle sprog ved internationale sportbe... -
Argumentationsanalyse
ForumindlægSpørgsmål: Vil hører om den sætning jeg skriver forneden er et lykkeargumenet?? Hvis økonomien fortsætter med at se dyster ud, kan vi indfase skattereformen, så danskerene får flere penge mellem hænderne til en start. -
Hvad bør jeg gøre?
ForumindlægJeg vil rigtig gerne ind på økonomi på KU efter sommer. Jeg fik 9.5 i gennemsnit, og uddannelsen ligger på 8.5. Bør jeg søge kvote 2? Hvilke andre uddannelser minder om denne? Kh bekymret gymnasieelev -
PANIK - hjælp mig
Forumindlæghej jeg har netop afsluttet mine skriftlige eksamener og vil nu forberede på min AT eksamen på mandag. dvs. jeg har to dage inden jeg skal op. jeg har self. sammen med min gruppe afleveret synopsen, hvor vi også er kommet ind på hvad vi vil perspektivere til. det er i fagene FYSIK og HISTORI... -
Eksponentiel funktion
ForumindlægHejsa! Jeg har fået en opgave, hvor udviklingen i mobil datatrafik er eksponnentiel. Der er et skema der ser sådan ud: 2010 - 6533 2011 - 11344 2012 - 19415 2013 - 30871 2014 - 50727 Opgaven siger så, at jeg skal bestemme a og b, og jeg har så lavet en eksponnentiel regresion, der give... -
Hjælp!
ForumindlægHvad skal der til for at få 10 i mundtlig eksamen i matematik på A-niveau. Er der nogen der har prøvet at få 10, som kan svare på mit spørgsmål? -
Skriftlige eksamner - Hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til fysik skriftlig A i morgen, og jeg ville gerne vide om det er tilladt at have studienet-opgaver fra gamle eksamner til hjælp. Et eksempel kunne være hvis der var noget om rødforskydning i et gammel eksamenssæt, og der så er en opgave i rødforskydning i det officielle 20... -
Eksamensspørgsmål - Eksponential funktioner 3
ForumindlægHej, har fået dette spørgsmål som kan trække til eksamen. Har brug for al den hjælp jeg kan få! Gør rede for sammenhængen y=b·a^x og dens graf, og forklar betydningen af a og b. Forklar begreberne fremskrivningsfaktor og vækstrate. Vis hvordan man kan bestemme a og b ud fra to punkter på graf... -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i 1.g. (Kemi-C)Nogen der ved hvor mange eksamener, jeg mininum skal til i 2.g og 3.g så ? -
Den gennemsnitlige liggetid
ForumindlægHej alle. Jeg er gået i stå ved denne opgave, så jeg håber, nogle af jer kan hjælpe med den: På internettet finder Helle en oplysning om, at den gennemsnitlige ligggetid for ejerlejligheder opgjort i august 2014 er 210 dage. Hun påstår, at det ikke kan passe, fordi det er under 30% af boligerne... -
Hjælp til videregående uddannelse
ForumindlægJeg aner ikke hvad jeg skal vælge. Jeg har nogle ideer til, hvad der kan være interessant, men tanken om, at det, jeg vælger, vil have en enorm indflydelse på min fremtid gør mig nysgerrig og presset. På min fars side har jeg læge, fysik og matematik lærer, min far bl.a kort uddanet som økonom. J... -
Verdensorden-svært ord.
Forumindlæg"tilstand i verden der bygger på bestemte principper og love for internationale økonomiske, politiske og militære forhold" http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=verdensorden&tab=for Hvad betyder det helt konkret? Tak på forhånd og god aften -
EU's fælles forsvar
ForumindlægHej allesammen!Jeg skal skrive en opgave om "EU's fælles forsvar" i samfundsag. Derfor vil jeg stille enkelte spørgsmål indenfor dette emne. Jeg håber, at få nogle gode svar fra jer. :)1) Hvad går et EU-hær ud på, herunder drages den militære sikkerhed ind?2) Tanken om at EU skulle... -
Praktik i udlandet som pædagog
ForumindlægJeg synes, at det kunne være vildt spændende at tage mit sidste praktikforløb i udlandet. Jeg kan bare slet ikke finde ud af, hvor jeg skal tage hen, og det er ret vigtigt, at jeg træffer en god beslutning, da jeg skal være afsted et halvt år, og rejser formentelig helt alene. USA og Austra... -
øknomiske mål eksamimorgen
Forumindlæghej hvad er kort øknomiske politiker hvad er økonomsike mål har eksam imorgen håber for svar
