Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 18041 til 18060 af 34269
-
At blive superstudent
ForumindlægHej allesammen. Jeg har gennem længere tid haft et inderligt ønske om at blive superstudent. Det har jeg, fordi jeg dels vil gerne få et højt gennemsnit og dermed komme ind på mit drømmestudie, og dels fordi jeg gerne vil bevise for mig selv, at jeg kan opnå mine mål, hvis jeg bare vil det og arb... -
skal mit eksamenbevis lukkes? Hjælp.
ForumindlægHej alle på studieportalen. Jeg har nogle spørgsmål vdr. mit eksamenbevis, som jeg håber i herinde kan hjælpe mig med at få svar på. Hvad sker der hvis jeg vælger at gå til en sygeeksamen? Og har jeg mulighed for at søge ind på videregående uddannelse? Vil mit eksamenbevis satdig blive lukket, hv... -
PC i forberedelse?!
ForumindlægHej alle. Jeg håber på meget hurtigt svar, da jeg skal til historieeksamen i morgen. Vi har tre timers forberedelse og jeg har netop fået en mail fra min lærer, hvor han skriver, at vi ikke må have computer med i forberedelsen fordi vi ikke må kunne komme på det trådløse netværk! Det var kunfordi... -
Mediefagsfilm - kritik
ForumindlægHey,,, Håber der er nogen der vil komme med noget kritik af vores eksamensfilm i mediefag. http://www.youtube.com/watch?v=5nldQ-_Ut2I mange tak,, -
Tage 1.g om
ForumindlægHejsa, Jeg er en dreng på 17 år, som går i 1.g. Jeg har det problem, at jeg er endt ud med dårlige årskarakter, fordi jeg ikke har taget mig sammen og har pjækket en del her på det sidste(uansvarligt af mig). Jeg startede 1.g med at tage det seriøst, men jeg syntes at det var alt for nemt og ... -
Hvornår skal man være bekymret?
ForumindlægYes! Jeg er 3.g'er og slutter gym her til sommer.. Mine karakterer er ikke de bedste, så jeg tænkte på hvornår det er på tide at være nervøs? Mit årskarakters gennemsnit ligger i øjeblikket på 6,9, og de næste årskarakterer vi får, er dem der gælder.. Tror vi får dem i marts engang.. Hvad er... -
HEJsA kan man dumpe 10. klasse?
ForumindlægHej med jer dejlig mennesker... jeg vil lige høre om en ting.. - Kan man godt dumpe 10. klasse?, altså hvis man får 00 i en mundtlig prøve? Vil i ikke godt være søde & svare mig, tak? Jeg vil virkelig gerne vide det, tak på forhånd! <3 -
hvordan er det at læse jura?
ForumindlægHej jeg vil gerne læse jura og jeg har lige nogle spørgsmål til selve studiet. hvor mange eksamener har man om året og får man standpunktskarakter, og hvor meget betyder karakterne for ens jobs muligheder? Jeg har hørt, at studiet er hårdt og måske også lidt tørt, men indebærer det, at man konsta... -
Hvad laver man i biotek på gym
ForumindlægHvad laver man i bioteknologi, hvis man har det på a-niveaue? Nogle det evt. give nogle overskrifter/emner -
HCl + NaOH ? NaCl + H2O (hjælp)
ForumindlægHej alle. Hvis man skal lave det følgende forsøg: HCl + NaOH → NaCl + H2O hvor meget HCI og hvor meget NaOH skal der så i. For at den bliver til NaCA+ H2O (dvs. vand og en salt)( og PH værdien 7) knus. -
11 i religion C
ForumindlægHej med jer Jeg synes faget Religion på C er et utroligt interessant fag. Jeg læser med glæde alle teksterne og bruger gerne også meget arbejde i de ting, vi laver på klassen. Jeg fik 10 til sidste standpunktskarakter her engang i efteråret. Nu kommer det store spørgsmål så: Er der nogen af jer,... -
00 i DHO
ForumindlægHvis man får 00 i DHO bliver man så rykket op i 2g? -
Jura hjælp.
ForumindlægJeg er en dreng der går på HF er færdig om 1 år. Jeg vil godt ind og læse jura bagefter eller måske lige vente et år inden jeg begynder.. Mit spørgsmål er så: Jeg vil være 23-24 år når jeg starter på jura studiet, og 28-29 år når jeg er færdig uddannet. Er min alder en stor ulempe når jeg skal ... -
Dumpede fag
ForumindlægOkay - ikke fordi jeg er nervøs eller noget.. men jeg fik lige at vide at man max. må dumpe 3 fag, ellers dumper man hele gymnasiet uanset ens gennemsnit.. Er det virkelig rigtigt? Det lød bare helt latterligt i mine øre, men jeg blev jo lige i tvivl. -
BEdre og større ordforråd?
ForumindlægHVad ska jeg gøre, for at få et bedre og større ordforråd i de sproglige fag? -
Energiomdannelser!?
ForumindlægHvad kan man sige om energiomdannelser?.. Og hvad er det ? Er i gang med de 24 timers forberedelse jeg har til min fysikeksamen i morgen :) Opgaven lyder således: Energi - Energi i hverdagen Stikord: Energiomdannelser, elektrisk energi, effekt, varmeenergi, andre energiformer, øvelsen "ny... -
Sammenligninger mellem religioner
ForumindlægEr der nogen, der har nogle gode forslag ang. sammenligning mellem forskellige religioner? Vi hat haft om islam, buddhismen og kristendommen. -
atomets opbygning
Forumindlæghej der står gør rede for atomets opbygning -
For høje karakterer?
ForumindlægI disse dage får gymnasieeleverne deres års- og eksamenskarakterer. Nogle lærere har en tendens til at give for høje karakterer. Det er selvfølgelig et luksusproblem set fra elevens side, da vi egentlig bare håber på at få så høje karakterer som muligt. Men alligevel sidder jeg nogen gange tilba... -
Dropper ud ..
ForumindlægJa, de sidste uger er gået af H til så nu dropper jeg ud. Jeg studerede Matematik med Fysik som sidefag, men nu orker jeg ikke mere, så jeg får heller ikke brug for studieportalen mere.
