Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18101 til 18120 af 25907
-
oversæt
ForumindlægOversæt taaarkkk. "Hvis du vil på date med mig, skal vi have samme smag indenfor musik" -
Hvorfor "se" i denne sætning?
ForumindlægHejsa. Denmark is divided in three Bliver oversat til, dinamarca se divide en tres Men hvorfor "se" og ikke "es" ? Mvh Louise -
Antallet af eksamener
ForumindlægDer er efterhånden opstået en del forvirring om hvor mange eksamener man skal op i gennem hele sin gymnasietid? Og i særdeleshed om der er regler for hvor mange eksamener der er på hvert niveau? -
Om det skrevet rigtig.._
ForumindlægHer kommer det : 1.Did'nt your father giv you any money 2.Have any of you gone to italy? 3.Some time later , we got told that the man had been very sick 4.Is anybody waiting for you outside Tak på forhånd . :) -
the police is/are
Forumindlæghej.. har lige fået at vide at det hedder "the police are" og ikke "the police is"..er det rigtigt? og hvordan kan det være, det er jo ental...? som forklaring fik jeg noget med at det er "police" generelt eller sådan noget, men forstår det ikke...:) er der ikke... -
Tysk lille rettelse
ForumindlægHej derude... :) Jeg er blevet bedt om at skrive en stil hvor jeg forestiller mig som lille da jeg gik i børnehave. (7 klasse niveu) Hallo mein Name ist Anders Lund. Ich bin fünf Jahre alt. Mein Kindergarten ist sehr lustig. Mein liblingslehrer heisst Mark. Wir spielen oft zusammen Fussball. Es i... -
dansk gymnasium??
Forumindlæger en norsk pige, der skal begynne på dansk gymnasium efter sommeren, og trænger lidt hjælp om hvad der foregår ang. bøger, undervisning, og eksamner. er der sånn at man får låne de samme felles bøger, som alle de andre elever, eller må man finde bøgene selv efter hvilke temaer læreren bestemme... -
Food eller foods
ForumindlægMå man godt sige foods eller er food altid singular? -
2. gradsligning
ForumindlægHej :) mig og min veninde sidder lige og fumler med en 2.gradsligning, vi siger to forskellige ting, så vi vil gerne ha noget hjælp til hvilken der er den rigtige. Opgaven lyder: Angiv for enhver værdi af konstanten antallet af løsninger til ligningen x^2+ax+2=0 . Håber i kan hjælpe.. :) -
Hvis ikke - hvad gør jeg så?
ForumindlægHej, Jeg har tænkt på, at jeg gerne vil studere medicin her efter 3.g. Jeg regner dog ikke med at få det krævede snit, men hvad gør jeg så? Findes der andre måder at komme ind på? Altså kan jeg tage nogle "kurser" for at forbedre mit snit - eller kan jeg måske gøre andre ting? Håber... -
Eksponentialfunktion
ForumindlægHvad sker der når både a og b er ens for de to eksponentialfunktioner? Når b er ens, så har de vel sammen skæringspunkt med y-aksen, men hvad med a? På forhånd tak -
london fortsat
Forumindlægigen til de dejlige mennesker herinde. vil i kigge på resten af min stil (efter alle slags fejl) bare så meget i nu kan overskue:D When we walked in to the Tower of London the feeling of insignificant began to spread in our bodies. It felt peculiar to think of all the Kings and Queens that had s... -
sinus, cosinus?
ForumindlægI en ligebenet trekant ABC er AC og BC de lige lange sider, og siden AB er 2 enheder længere end BC. Bestem a, således at vinkel C er lig 90 grader. Nogle der kan forklare mig hvordan og hvad jeg skal gøre for at løse denne opgave ? -
Længde på Indledning +
ForumindlægHej. Sidder og skriver 2 års opgave på hhx. Men er der en bestemt længde for en indledning? Jeg indsætter min indledning - i håb om lidt feedback, om hvad jeg muligvis kan gøre bedre. (ved godt i ikke har set hele min opgave) Jeg har valgt, at beskæftige mig med kvinder fra borgerskabet o... -
Oversættelse af 10 sætninger
ForumindlægHej jeg skal oversætte disse 10 sætninger. Er der en som vil være sød, at læse dem igennem og gøre mig opmærksom hvor der er fejl? På forhånd tak 1. Robert, min nabo, har lært spansk. Robert, my neighbour, has taught himself Spanish 2. De modtog ingen informationer under mødet. They received n... -
Hjææælp til argumentation
ForumindlægHej jeg skal lave 4 pro argumentationer for dette spørgsmål: "how can we save our world"? Nogen der kan komme med 1 eller 2 eksempler, så jeg forstår det Det haster! -
χ2-test eller chi-i-anden-test
ForumindlægHej alle, Jeg skal til at skrive om chi-i-anden-test i SRP, emnet er fremtidens velfærdsstat hvor jeg bl.a. ved brug af χ2-test vil undersøge og diskutere hvorvidt velfærdsstaten er den samme i fremtiden. Jeg har lært det helt basale i 2.g: fremgangsmåde, udregning på CAS, fortolkning(acc... -
HJÆLP!
ForumindlægHey alle! Håber nogle vil hjælpe! Jeg sku lave en oversættelse på spansk, nogle de vil se om jeg har nogle fejl? Det er nemlig min første aflevering!Det ville være super! Her er den, har prøvet så godt jeg nu kunne :) 1.Hr. Nielsen er dansker 1.Sr. Nielsen es danés. Oversættelse 8 1. Hr. Niel... -
Hvad vejer et saltkorn?
ForumindlægDette er måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men hvad vejer et saltkorn (fint salt, ikke groft salt)? -
Grammatik
ForumindlægHvordan vil i oversætte; Kan du se mig? Ja, jeg kan se dig Er meget i tvivl, om jeg skal skrive det i udvidet tid.
