Søgning på: filosofi c noter. Resultater: 18281 til 18300 af 73947
-
Integralregning
ForumindlægHej, jeg er gået lidt i stå i følgende opg, er der nogle der kan hjælpe? Opgaven lyder som følgende: På figuren ses grafen for funktionen f og g. Beregn vha. satmfunktionen, arealet af den grå punktmængde når: f(x)= 2x og g(x)= (1/2)x -
statistik
ForumindlægOpgave 2 punkt 2 og 3. Hvordan laves den? -
lektiehjælp til at skrive stil
Forumindlæghej.. Jeg skal skrive en stil pg jeg ved ikke hvordan man helt gør. Jeg har foldet et papir hvor jeg har venste side og højre side så har jeg, skrevet i venstre side: satisfactorily, young, strong, unensiness, Jasper, money, good freind, Grace, Gilbert and Mack. og i højre side: Duncan, god sales... -
Help 6 linjers oversættelse
ForumindlægHej, jeg håber I vil læse den nedenstående oversættelse igennem, og hjælpe mig med at rette for fejl. På forhånd mange Tak. Tekst: Først som vagabond, blandt samfundets laveste, senere som beundret debattør og forkæmper for de hjemløse og fattigste. I de mellemliggende 44 år havde han gennem si... -
GLÆDELIG JUL
Forumindlæg -
Omvendt funktion
ForumindlægJeg skal omskrive en ekspotentiel funktion til en omvendt funktion og håber i kan hjælpe mig med at forstå. f(x)= 24*0,72^x på forhånd tak! -
tangentens ligning
Forumindlægjeg har funktionen f(x)=7lnx-2x^2 hvor jeg skal bestemme ligningen for tangenten for i punktet p(1,f(1)) kan det passe at resutatet bliver y = 28*x+30 -
quasi-symmetrisk matrix
Forumindlæghva er en quasi-symmetrisk matrix? -
Platons verdensbillede?
ForumindlægJeg er igang med AT og har desperat brug for hjælp til dette spørgsmål: Havde Platon noget astronomisk verdensbillede? Altså et billede af hvordan han forestillede sig Jorden i forbindelse med universet? -
Forbedre sit engelsk
ForumindlægHej, er der nogen der har nogle råd til hvordan jeg kan forbedre mig i engelsk? Kan i Anbefale nogle gode bøger? Al hjælp er meget værdsat, tusind tak. -
DIO + refleksion
ForumindlægHej, jeg skal skrive en opgave på Hhx (dio) som minder lidt om gymnasiernes AT. Jeg skal bl.a lave metoder, men også noget der hedder refleksion - ved bare ikke hvad det går ud på? Nogen som kan hjælpe? -
Rette 6 sætninger:(haster
Forumindlæg1- jeg er bange for at det er alt hvad jeg ejer og har. I am afraid that it is everything I own or have. 2- Det, jeg prøvede at fortølle dig, var at jeg ikke kan komme til dit bryllup imorgen. That I tried to tell you was that I cannot came to your wedding tomorrow 3-Den mand som hun havd... -
Det internationale område
ForumindlægHej.. Jeg ved ikke lige, hvor jeg skal stille det her spørgsmål, men prøver her. Jeg er i øjeblikket ved at skrive DIO, og da jeg læste den lille bog, som vi har fået som vejledning, så opdagede jeg, at der stod noget om en arbejdsportfolio. Hvad er det? Forstår ikke helt, hvad det er je skal g... -
Matematik
ForumindlægHej. Jeg kan ikke finne ud av hvordan man løser det regnestykke. Jeg ved svarte, men ikke hvordan man kommer fem til det. Kan nogen hjælpe? -
Præsentation af Helle Helle's Rester
ForumindlægHejsa, jeg skal her på mandag holde et mindre foredrag / fremlæggelse omkring Helle Helle's novelle samling Rester. Den skal vare 10-15 minutter og gerne inddrage analyse af 2 af hendes tekster. Fremlæggelsen skal gerne have en problemstilling eller hvad man skal kalde det, hvor man vælger ... -
≠ hvad betyder dette tegn i matematik?
ForumindlægHvad vil det sige når : a ≠ 0 ? -
Normalvektor til planen
ForumindlægHej, jeg skal bestemme om vektoren (9, -3, 3) er normalvektoren til følgende ligning til planen: -z + 3x = 4 + y. Jeg har startet med at omskrive planens ligning til følgende ligning: 3x - y - z - 4 = 0 Jeg kan aflæse normalvektoren ud fra planen ligning, og den stemmer ikke overens med d... -
Potens funktion, hjæælp?!
Forumindlægg)Hvis tiden fordobles, hvor mange procent vokser acceleratio nen så med?. er i tvivl om hvordan jeg skal regne det ud? nogen der kan hjælpe? ved ikke om skal fordoble den tid der er? eller gå ud fra at når tiden fordobles, fordobles det med 100 %? -
isolering af x_1
ForumindlægHar et lille problem med at isolere x_1 her: AB= √((x_2-x_1 )^2-(y_2-Y_1 )^2 ) -
Vil i rette denne oversættelse?
ForumindlægHej . Jeg skal oversætte en dansk tekst til engelsk. har skrevet den, men føler virkelig der er mange fejl. Den er lidt lang, men håber som sagt at I vil hjælpe mig. Danske version: Emnet for min første bog var Krimkrigen. Jeg ville have foretrukket at skrive om boerkrigen eller første verd...
