Søgning på: to keep the faith. Resultater: 18281 til 18300 af 18613
-
Lige muligheder
ForumindlægHvad tolker I, når det nævnes, at vi alle skal have lige muligheder. Hvad er lige muligheder? -
Skr. STX eksamen, vurdering af kronik!
ForumindlægNogen der vil vurdere min danske stil fra eksamen? Opgaveformuleringen lyder: Skriv en kronik om alvor og spøg i digtningen. Kronikken skal indeholde en redegørelse for de væsentligste synspunkter og virkemidler i "Mona og overskægget" (tekst 4) og "Alvorligt talt ud" (tekst ... -
Saddam Hussein
ForumindlægNu har de jo fanget ham, så nu mangler de bare Osama Bin Laden - så er al terrorisme udryddet :D -
Har mennesket en sjæl?
ForumindlægTror du, at mennesket har en sjæl? -
Stil til 13?
ForumindlægHejI disse dage hører man jo om disse superstudenter med 11,8 i gennemsnit. Nu kunne jeg godt tænke mig at læse en af disse superstudenters stile eller andet, bare prøve den her følelse af, at man læser noget som er så godt, at man kun kan græde. Er der nogen herinde, der har noget liggende på la... -
MODY
ForumindlægHejsa har brug for lidt hjælp til denne genetikopgave. http://www.kennmadsen.dk/images/Biologi/Bioopgaver/1994/Opg%204%20MODY-sukkersyge.doca) det eneste jeg kan komme på til denne opgave er, at udsvinget hos de syge personer er størst hos begge kurver. Men jeg kan ikke helt finde ud af hvorfor d... -
Formel for Uendelig udhæng.
ForumindlægHej. Uendelig udhæng. Hvordan kan du stable bøger, så tårnet bliver så skævt som muligt, dog uden at vælte. Der er en meget interessant matematisk sammenhæng mellem det maximale udhæng og den krævede mængde af ens bøger. For at regne videre er bøgerne af ens tykkelse og 58 cm lange. 1. Udregn ... -
Ekstremsport, lad os samarbejde
ForumindlægEkstremsport er vidst et udbredt emne under dette AT-forløb, jeg har personligt kombineret emnet i fagene: Samf og Idræt. Ville det ikke være smart hvis folk samarbejdede lidt og lagde et udkast til synopsisen ud på denne portal, til inspiration og efterfølgende debat? -
Den mest effektive måde at dræbe.
ForumindlægHej.Ja vi er blevet spurgt om, hvad den mest effektive måde at dræbe på er - uden at blive opdaget? Faktisk skal vores lærer ikke bruge det til så meget andet, end hvordan unge i dag tænker.Jeg har aldrig selv tænkt på det, så det kom meget bag på mig, at vi overhovedet blev stillet dette spørgsm... -
Matrixbetegnelse
ForumindlægHej, Er der en dansk betegnelse for: "Diagonally dominant matrix" eller "Strictly diagonally dominant matrix"? Tak på forhånd -
Info fra uni
ForumindlægHej...Jeg er optaget på ruc fra i år og har også bekræftet, at jeg ønsker studiepladsen. Derfor undre det mig, at jeg ikke har fået noget infomation om mødested osv. I brevet d. 28. juli stod der, at jeg vil få mere information i løbet af august. Der stod også er der er studiestart d. 23. august.... -
Hvem er dit idol?
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på, at det er det rigtige forum, jeg har valgt... men hvad pokker, nu prøver jeg alligevel:Hvem er dit idol? - og hvorfor?Det er i forbindelse med et foredrag i tysk, hvor jeg skal fortælle om mit idol (D'OH). Problemet er bare, at jeg ikke HAR noget idol, så inspirati... -
Heldet følger den bedst forberedte - men hvor kommer energien fra?
ForumindlægDet kommer sikkert ikke som en stor overraskelse at resultater som regel er ligefrem proportionale med den flid der er lagt for dagen som forberedelse. Men kender I det at man sådan set har tiden til at forberede sig, men det er et rent helvede at finde motivation til at gøre det rigtigt grundigt... -
Til dem der er på jura standby
ForumindlægEr der overhovedet nogen fra standby der endnu har fået tilbudt en plads? -
ASYLANSØGERE(FAST)
ForumindlægHej... denne opgave er til i morgen., undskyld det kom lidt sent :P HJÆLP: Jeg skal have hjælp til følgene..: jeg skal tale om de irakiske asylansøgere.. men ved ik helt hvad jeg skal sige. Det skal bare være totalt simpelt og enkelt, kun 2 min. ved bare ikke.. hvad kan være spændende at tale om.... -
Tørklæde?
ForumindlægSkal man have lov til at vise religiøse symboler ved at have et tørklæde eller en jødehat på i folketinget? -
Bølger, der rammer en parabol
ForumindlægVille alle slags bølger (lys, lys), der rammer en parabol, blive reflekteret til fokuspunktet i parabolen, ligegyldigt hvilken indfaldsvinkel de har? Gælder det også, hvis man taler om en parabel (dvs. parabol i 2d)? Og hvordan kan men bevise det? Ved trigonometri/geometri? -
SÆD
Forumindlæghey, kan det påvirke livmoderen, hvis hun indtager sæd ? Sidst sagde hun nemlig at hun gerne ville prøve at sluge mit sæd næste gang jeg kom... men nu kom jeg lige til at tænke på om det kan gøre hende gravid ? -
Rette spansk aflevering..
ForumindlægHej jeg er ikke særlig god til spansk, så jeg vil gerne spørge om der er nogen der vil rette den for mig.. :) på forhånd tak. Juanes- a dios le pido He elegido la canción ”a dios le pido” de Juanes. “A dios le pido” la canción es una oración ale... -
den korrekte kommaer i englsk stil
ForumindlægHvordan sætter man kommaer i englsk tekst, sætter man færre kommaer i englsk tekst end dansk tekst? Hvad er reglen? Nogen siger, at man skal sætte så få komma som muligt, når man skriver englskstil. Kan det passe?
