Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18341 til 18360 af 45491
  • Figurlæsning - Bangladesh

    Forumindlæg
    Ja, jeg har lidt problemer med at læse en figur i en lille opgave omkring handel i Bangladesh. I kan se figuren her: http://d22.yousendit.com/E/3CS6C0VNROYMB2X2LVV74QTRYJ/Figur-Bangladesh.JPG\n\nThanks
  • program til fysik

    Forumindlæg
    Finder et program til fysik, som minder om det lille program til kemi, som hedder kemiassistent? Det skal være til fysik på B-niveau. Altså nogen med mekanisk og termisk fysik.
  • JAN SONNERGAARD

    Forumindlæg
    er der nogen her inde der har gode notater til netto og fakta, og Lille skat?\nog er der nogen der kan hjælpe med at fortælle mig om han er social realistisk...
  • andtænding af brintbobme - hvordan

    Forumindlæg
    Jeg laver en lille opgave i skolen om brintbomber, og jeg er blevet spurgt om, hvordan man antænder sådan en brintbombe? Er der noget der ved hvordan man antænder den, og hvad det er der sker når man antænder den?
  • Trekant

    Forumindlæg
    Har et lille spørgsmål, som jeg undrede mig over. Hvordan regner man en trekants sider ud, hvis man kun kender 1 vinkel og 1 side, og selve arealet af trekanten.. det er ikke en ligebenet trekant Tak på forhånd :)
  • Udviklingsroman

    Forumindlæg
    Hej,\njeg sidder med et lille problem.\nBurde "The adventures of Huckleberry Finn" betegnes som udviklings -eller dannnelsesroman?\n
  • 1 sætning

    Forumindlæg
    Hej! Har brug for hjælp til denne sætning som skal oversættes til fransk:"hun skal bo i Francoises lille lejlighed i byens centrum" Det jeg er i tvivl om er hvilken tid "skal" skal være i?
  • Mellemregninger i divider-stykker.

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et lille problem. Kan ikke finde ud af de mellemregninger man skal have i en divider stykke, nogen som kan vise mig hvordan man stiller dem op?Sidder midt i en matematik afl. som skal afleveres den 31. ... ikke så fedt :/
  • bonus mat opgave

    Forumindlæg
    Her er en bonus mat opgave fra min lærer, jeg kan ikke finde ud af den. Den er lige en lille smule over mit niveau... Men vil nu gerne se hvordan man gør og specielt metoden man udregner det her på. Kh
  • Bestem den ubekendte

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for et lille hint til følgende opgave: Givet matrice: og er 3 x 3 matrix B med det(B)=2. Find x når det(AB)=-156
  • parabel: find forskrift ud fra 3 punkter

    Forumindlæg
    hvordan finder jeg forskriften (er gået død) .. hvis jeg har to rødder (-4;0) og (0;0) samt punktet (-2;-1)et lille tip ville være nice =)
  • Kronik

    Forumindlæg
    Hej Alle! Jeg står med et lille problem.. jeg skal skrive en kronik, men aner ikke hvilket emne jeg vil skrive om. Hvis der er nogen, der har et godt emne. Må de meget gerne skrive til mig. '
  • Stabilitet - egenværdier!!

    Forumindlæg
    Hej...et lille forståelsesproblem...Er et system af formen dx/dt=A*x(t)ustabilt, hvis der opnås både en positiv og en negativ reel egenværdi for systemmatricen A??
  • ethanol

    Forumindlæg
    Hej. Her et lille kemispørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med: Hvad er forklaringen på, at en bus, der kører på ethanol, kan kendes på lugten af eddikesyre fra udstødningen? (Ethanol: C2H5OH ) På forhånd tak :)
  • Hjælp - Har forsøgt

    Forumindlæg
    Kom til at skrive forkert titel. Men jeg har en opgave, som jeg ikke kan svare på. Opgave lyde: Hvorfor har natriumchlorid har en meget lille opløselighed i ethanol? Mange tak på forhånd
  • vandsfordampnings varme

    Forumindlæg
    HeyJeg har skal løse den her spørgsmål?Der er fordampet lidt vand, inden kogningen begynder. Forklar, om dette vil gøre den beregnede for¬damp¬nings¬varme for stort eller lille?Nogen der kan hjælpe mig med det
  • red mig (kemi)!!!!!!

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave i kemi fe^2+ (+) MnO^-og et lille 4 tal for neden --> fe^3+ (+) Mn^2+ tak på forhånd
  • hvor mange procent større

    Forumindlæg
    jeg ved at det lille æg har et rumfang på 38,77cm3, og det store har et rumfang på 156cm3. hvad er formlen når jeg skal finde ud af hvor mange procent det store æg er større end det andet?
  • parabel

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder med et lille problem.. jeg skal have fundet foreskriften for en parabel, men kender kun toppunktet og et punkt på parablen.. nogle der er flinke og give et fif til hvordan jeg lige kommer igang?
  • hukommelsen svigter

    Forumindlæg
    godaften.. jeg sidder med nogle repitionsopgaver og er gået i stå i en opgave som følgende 2^(3x+8) = 7. uden brug af lommeregnes ska det bemærkes.håber på et lille skub