Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18401 til 18420 af 45491
  • solve

    Forumindlæg
    Hvordan løses denne lille ligning 1000=1067*(1+x)^-1 mest potensen jeg ikke kan huske hvordan klare. x^-1 = 1/x men hvad med (1+x)^-1 ? :)
  • stofmængde..

    Forumindlæg
    Hello.. Nogen der kan hjælpe mig med denne her lille opgave? Bestem stofmængdeforholdet mellem Fe^2+ og MnO_4^-. Benyt det afstemte reaktionsskema http://peecee.dk/?id=11539
  • forklaring af reducering

    Forumindlæg
    Heeeey ,, har det lidt svært ved at besvare på følgende spørgsmål jeg har fået givet : forklar, hvad der menes med reducering.. nogeen derude der gider give en lille hjælp ? på forhånd taaak
  • Hjælp til tysk

    Forumindlæg
    Hej Er der en person som er god til tysk, der vil rette min lille oversættelse (100 ord) ??? Det skal lige siges at jeg ikke er helt vildt dårlig til tysk, men blot gerne vil blive bedre. Mange hilsner
  • Væksthastighed

    Forumindlæg
    Jeg har et lille problem med væksthastighed Jeg skal bestemme funktionens væksthastighed i x=5 f(x)=-x^2+9 Nogen der kan hjælpe? :D
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til fysik-eksamen i morgen, og har et lille problem, hvis jeg trækker oliekemi. Er der evt. nogen der ved, hvor mange ml butan der er i en engangslighter? Det ville hjælpe enormt meget. c:
  • Integralregning

    Forumindlæg
    hi med jer, jeg har et lille problem med denne integration, jeg har en eller anden udregningsfejl... her er opgaven: ∫exsinh(x)dx kan I hjælpe mig med regnevejen? tak for hjælpen i forvejen
  • tangent til cirkel gennem et punkt

    Forumindlæg
    har her et lille problem... hvis jeg har et punkt og ligningen for en cirkel (det vil sige har centurm og radius) hvordan finder jeg så de 2 tangenter til cirklen der går gennem punktet???
  • sin og cos

    Forumindlæg
    ok jeg har en ret vinklet trekant hvis vinkel b er 22 grade... og lille b er 90 cm. Hvordan finder jeg de andre vinkler og sider? Skal bruge sin og cos...
  • Jern

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal lave et lille oplæg omkring jern for min klasse. Især omkring jern i forhold til drikkevand. Er der nogen der har et par forslag til hvad jeg kan komme ind på. På forhånd Tak;-)
  • Beregning af pH i rent vand

    Forumindlæg
    Jeg har en meget lille opgave til i morgen (beregning af pH i rent vand), problemet er bare at jeg ikke var til sidste time hvor det blev gennemgået. Er der en der er sød at forklare?
  • Trigonometri

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et lille problem.. Jeg skal op til afgangsprøve i matematik på onsdag, og kan simpelthen ikke finde ud af trigonometri. Hvordan bruger man Sinus, Cosinus og Tangens i fobindelse med at udregne vinkler i en trekant?
  • deltaS for fast stof

    Forumindlæg
    deltaS = deltaS* - R*lnp For et fast stof vil trykket være meget lille. Hvis p -> 0, går lnp -> -oo (uendelig). Hvad går der galt her?
  • SSO... Problemer!!!

    Forumindlæg
    hey... jeg skal skrive om jødeforfølgelsen 1933-1945... men har et lille problem... kan ikke finde nogle links eller bøger, hvor der står hvor meget matrialle eller mandskab, tyskerne brugte på at forflytte jøderne.... Hjælp!!!
  • SSO... Problemer!!!

    Forumindlæg
    hey... jeg skal skrive om jødeforfølgelsen 1933-1945... men har et lille problem... kan ikke finde nogle links eller bøger, hvor der står hvor meget matrialle eller mandskab de bruge på at forflytte jøderne.... Hjælp!!!
  • Hydrogen uddrivende metaller

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et lille spørgsmål angående Redox reaktioner i kemi Har et spørgsmål som lyder følgende: Beskriv Hydrogen uddrivende metaller Er der ikke nogle der kan hjælpe mig med det :)
  • Diffenrentation af ln(ln(ln(x)))

    Forumindlæg
    Jeg skal differentiere ln(ln(ln(x))), men jeg kan ikke helt se, hvordan det skal lade sig gøre. Et lille hint i den rigtige retning vil blive sat pris på :)
  • Spansk ordstilling- men hvordan?

    Forumindlæg
    Jeg er simpelt hen på herrens mark hvad ang. spansk ordstilling, så kumne jeg få en lille hånd til at få det forklaret hvordan jeg skal bygge en sætning op?
  • Negativ mekanisk energi?

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder her med et lille problem, og håber nogen kan svare. Hvad betyder det, hvis den mekaniske energi er negativ? Jeg håber der er nogen der lige kan give et godt, detaljeret svar.
  • matematik

    Forumindlæg
    Hej, jeg stødt på et lille problem, håber nogen kan hjælpe. Filen er vedhæftet. Jeg har lavet det med monotoniforhold, men de to andre har jeg ikke kunnet svare på :(