Søgning på: filosofi c noter. Resultater: 18441 til 18460 af 73947
-
FSA fysik dispossiton
ForumindlægJeg skal op til fysik her på torsadag, og jeg har nogle disspositioner, men har i ikke også nogle disspositioner jeg kan hente inspiration fra ? :) det vil hjælpe mig en del, og tak :D -
Mellemøsten og mellemkrigstiden
Forumindlæghej allesammen. jeg har i dag trukket mellemøsten fra år 1949 og fremad i historie. Ville høre om der er nogen af jer der ved om man kan samligne mellemøsten og mellemkrigstiden? og evt samligne nazitysklands top og de arabiske antisemitter? Eller evt. noget med samtiden. Ville også sætte pris på... -
Hyldest til lektiehjælpere på SP
Forumindlæg.. Dette indlæg skal betragtes som en hyldest til tre lektieguruer på Studieportalen .. mathon Andersen11 peter lind Jeg tror at jeg taler på manges vegne, når jeg siger tusind tak for jeres fantastiske studiehjælp. Det... -
Dansk- Terminsprøve
ForumindlægHej...' Jeg har termisnprøve imorgen... det er min første gang... (Skrifteligt Dansk) nogen der ville fortælle mig om hvordan en terminsprøve forgår, hvilke nogen regler der er, og hvad man må medbringe om ikke medbringe... På forhånd tak -
Hjælp!Forsøg om Elektromagnet
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig fysik og kemi , og jeg skal laver nogle forsøge om Elektromagnet . hvad for noget forsøge kan jeg lave ???? -
Træning og læring af matematik på højt niveau - hvilke hjemmesider / programmer?
ForumindlægHej. Først og fremmest: tak til alle jer der af egen frivillighed tager sig tid til at hjælpe andre - I gør en kæmpe forskel for personen der sidder på den anden side af skærmen! MIt spørgsmål er: hvor finder jeg hjemmesider / programmer som kan lærer og træne mig i matematik på højt niveau (MA... -
Samfundsforskere, sociologer og betydningsfulde mennesker!
ForumindlægJeg skal op i samfundsfag næste uge. Ærligtalt er jeg skide nervøs, og ved ikke hvordan alt dette kommer til at fungere, jeg har læst hele mit pensum, men det er som om at det ikke sidder fast. De 3 hovedet emner vi skulle læse var politik, velfærd og identitet. Men det er som om at der er noget... -
Mangler teori i Mekatronik
ForumindlægHej, jeg står og skal til Mekatronik eksamen her lige om lidt, og jeg har måske ikke være helt så fokuseret i teori timerne, kan hvert fald ikke huske nok til at jeg føler jeg kan fremlægge ud fra den, men jeg aner ikke hvor jeg skal finde noget af dette teori henne, teori om sammenføjninger, fo... -
Noteblokke, hvor mange og hvad for nogen?
ForumindlægHej Jeg har mat, fys, kemi, dan, his, sam, religion, oldtidskundskab, biologi, eng, tysk og mediefag. Jeg ved ikke hvor mange noteblokke jeg skal have og om det skal være en til være fag, og om det skal være dem med linier eller kvadrater? PS. har også tænk mig at bruge computeren en gang imellem... -
Bøjning af adjektiver
ForumindlægHej Hvis man skal bøje adjektiver som står efter bestemte artikler så skal man bruge den svage bøjning. De bestemte artikler er der, die og das men hvad så med "kein"? Hvilken bøjning udløser det? Tak på forhånd. -
Hjælp til et resume
ForumindlægHej er der nogle af jer der vil dele et resume af, "Mum and Dad Would hate the Boy I Love". -
Samfundsfag - Demokrati?
ForumindlægNogen der vil forklare mig hvad der menes med denne citat af karl jaspers: Demokratiet forudsætter en fornuft hos folket, som det først skal frembringe. -Og er den i overensstemmelse med Montesquieus holdninger? -
hvad betyder MODFASE? :)
Forumindlæger der nogle derude der ved, hvad det vil sige når en graf er i modfase? og hvornår kan man bestemme om grafen er i "ligevægt" eller om amplituden er i ligevægt så summen er konstant..? -
Elektricitet :Resistans i en lysdiode
ForumindlægHej. Jeg er i tvivl med denne opgave, så jeg håber nogle kan hjælpe. Opgaven er vedhæftet som billede. -
Gode råd til terminsprøve?
ForumindlægHey.. jeg skal til terminsprøve om en uge i folkeskolen i matematik (færdighedsregning, problemregning) er der noget jeg skal lægge meget mærke til i de prøver? Nogle gode råd til, hvad jeg skal huske i problemregning/færdighedsregning Håber I vil hjælpe.. -
Engelsk - Fejlsætninger
ForumindlægHvad er fejlen i disse sætninger? 1. People could spend their time much more productive than they do in front of the TV 2. As a truly devoted sister she loved her brother when she was child (skal det hedde a child) 3. The police is doing everything possible to find the murderer (The polic... -
Diskret Matematik Probability
ForumindlægHej Jeg har fået stillet denne opgave (vedhæftet billede). Håber nogle kan hjælpe :) -
NULREGLEN
ForumindlægBrug nulreglen til at løse ligningen 7.13(x- 6.5)(x+8.65)=0 Hjælp ved ikke hvordan man gør -
Besparelsen i procent
ForumindlægEr der nogle der ved, hvordan man finder hvad besparelsen er i procent? Jeg vil meget gerne have en formel el. ligende hvis det er mugligt. Her er mit stykke hvis i skal bruge det til at hjælpe mig. 15000 til 9000 - besparelsen er 6000 Hvad er det i procent? Mange tak -
integralregning
Forumindlæghvordan integrere man 2x^2?
