Søgning på: tysk grammatik noter. Resultater: 18481 til 18500 af 32684
-
Matematik aflevering - Hjælp
ForumindlægHej Skal aflevere en matematikopgave imorgen og har nogle problemer. A: Tabellen her viser indekstal for en virksomheds omsætning. Beregn de resterende tal i tabellen. Årstal 2003 2004 2005 2006 Omsætning (i mio kr.) 35 ... -
Billedkunst
ForumindlægJeg har billedkunst på C-niveau og afslutter det dermed i år. Min karakter i standpunkt var kun 7 og vil gerne op på mindst 10. Er der nogen, måske med erfaring, der kan give nogle råd til hvordan jeg når mit mål i billedkunst? -
Jeg er lost er du??
ForumindlægHej jeg sider lige med en mat aflevering til på tirsdag men skal helst ha lavet den idag og er helt lost i to af opgaverne?? måske du ku hjælpe mig på vej med disse opgaver. på forhånd tak :) opg. 2 arealet af en Trekant er 9,3m2 Beregn længderne h, |DC|, |AC|, |BD|, |AB| er vinklen BAC ret? ... -
Giddens Tredje Vej?
ForumindlægHej! Jeg er igang med min SRO, som jeg skriver i engelsk-samfundsfag. Et af mine spørgsmål i opgavebeskrivelsen er: "Diskuter hvilke konsekvenser Giddens ide om ´den tredje vej´ vil have for uligheden. Men jeg kan ikke rigtig finde konkret ud af hvad ´den tredje vej´ er, og hvad den indebære... -
Hastighedsformel
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål, som jeg ikke kan findensvar på - håber i kan hjælpe. Giver den nævnte teoretiske formel (v=kvadratroden af Newton/ (kg/m)) den rigtige enhed for hastigheden v? -
Udvikling af programmer
ForumindlægKære Alle Mit navn er Alexander Vener, og jeg står bag virksomheden AWOP, hvis mål er at udvikle små desktop programmer til studerende. Programmerne skal udvikles på baggrund de studerendes behov i de enkelte fag, et eksempel på dette kunne være et program som kunne tegne trekanter når må... -
udtryk areal af trekant
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med opgave 2 i det vedlagte ark? :) jeg kan ikke løse den -
Matematik
ForumindlægHvordan husker I Jeres matematik? Er der nogen gode tricks eller strategier, som har vist sig effektive? Jeg kender metoden om at huske i billeder og fortællinger, men det er altså svært, når meget af det er virkelighedstomt og abstrakt. -
Universitet
ForumindlægHej alle derude Jeg har et meget "simpel" spørgsmål: hvorledes er universitetet forskelligt fagligt og socialt fra gymnasiet? -
Binomialfordeling
ForumindlægHjælp -
Integralregning
Forumindlæghttp://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/121210%20stx123-MAT-A-07122012.ashx Jeg har problemer med opgave 13 b) har fundet førstekoordinaten til tangentens skæringspunkt,... -
Solsystemet
ForumindlægJeg har brug for hjælp til et spørgsmål i fysik. Hvor stort er solsystemet i en skala på 1:10 milliarder? Hvor langt væk fra jorden er månen i en skalamodel på 1:10 milliarder? Tak på forhånd. -
Talforståelse - Kvadratrod?
ForumindlægHej kloge hoveder. Sidder og fumler med forståelsen af nedenstående udtryk: 2*kvrod(2)=kvrod(8) Hvorfor er disse 2 udtryk det samme? Hvad gør man for at få 2*kvrod(2) til at blive til kvrod(8)? I don't get it. På forhånd tak for hjælpen. ;) -
Definit og egenværdier
ForumindlægHvis en matrix har positiv definit, kan man da udtale sig om hvadenten matricen er singulær eller regulær? -
Geografi
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en lille ting, nnogen af jer sp'er måske kan hjælpe mig med: Ved i hvilke emner, der sandsynligvis/plejer at komme op i FSA/FP9 geografi-prøven? Hvis ikke, hvilke emner er så mest effektivt at læse op på. Håber på hjælp:) -
integral / afstand
ForumindlægJeg har set en tidligere opgave herinde, men jeg er stadig ik helt med på denne del af opgaven: v(x)= 12,42-0,0944x-12,42*0,4937^x hvor v(x) er farten (målt i meter pr. sekund), og x er tiden (målt i sekunder) siden løbets start. Den strækning s (målt i meter), som Ben Johnson lø... -
Fremtidsdrøm
ForumindlægHej, Er det muligt at opbygge en lille landsby der er elektrisk selvforsynende (solcelletag) i det sydøstlige Afrika? -
Hjælp til TI-89
ForumindlægHej! Jeg sidder og regner på nogle differentiallignigner og har et spørgsmål. Hvordan får man lommeregneren TI-89 til at spytte løsning af differentialligninger ud som et brøk der indeholder naturlig eksponentiel funktion? Tak på forhånd! -
AT 2010
ForumindlægHej allesammen :) Jeg skal op til AT-eksamen allerede her d. 31 maj. Mit emne er Røntgen, i fagene fysik A og historie A. Jeg har jo allerede for længst afleveret min AT-synopsis, men ville bare høre om nogle af jer evt. havde nogle guldkorn omkring dette emne? det er mest fysikdelen jeg har svær... -
Linær funktion eksamen
Forumindlæghej vil bare spørg om der var nogen af jer som kan bestmme diffrential kvotienten for en linær funktion
