Søgning på: virksomhedsøkonomi a eksamen. Resultater: 18601 til 18620 af 166873
-
sort STUDENT hue?
Forumindlægja hvornår får man den? nogen siger, at det får man hvis man har 3 naturvidenskabelig (mat./kemi/fysik) fag på højniveau (A) på den almen gymnasieen anden siger, det får man hvis man har 11,5 eller over i snit er der nogen som kender svaret? -
kompleks andengrads ligning ]
Forumindlægjeg skal løse z2(1+i)z+2-i=0 jeg definerer koefficienterne a = 1, b = (1+i), c = 2-i d = b2 - 4 * a * c = (1+i)2 - 4 * 1 * (2-i) = 12 + i2 + 2i - 8 + 4i = -8 + 6i (da i2 = -1) jeg beregner modulus r = sqrt(-82 + 62) = 10 sqrt(d) = ± 1+3i ud f... -
Gennemsnitskarakteren i ét fag?
ForumindlægHejsa! Jeg har kigget på en videregående uddannelse, hvor adgangskrav er som følge: Specifikke adgangskrav er engelsk B og matematik B. Alle fag skal være bestået. Bemærk: For at blive optaget skal du have matematik på mindst B-niveau med et gennemsnit på mindst 6,0 og engelsk på mindst B-... -
Reducér udtrykket
Forumindlæg(a+b)^2 -a(a+2b) -
KARAKTER - HJÆLP!!!
ForumindlægHej jeg har lige en hurtigt spørgsmål som skal besvares idag da det er MEGET MEGET vigtigt. Jeg tænkte på, jeg går 3. år i STX og bliver student imorgen efter en Matematik A mundtligt eksamen. I min årskarakter fik jeg 02 i mundtligt og 4 i skriftligt, I eksamen har jeg fået 00 i skrif... -
Lønnet Lektiehjælper/Privatlærer/Mentor søges omkring Odense
ForumindlægHej. Jeg søger en lærerig og tålmodig lektiehjælper som kan hjælpe mig nogle få timer i ugen, indtil jeg skal op i eksamen til december. Jeg er i gang med et 3 måneders forløb, hvor jeg skal have rykket matematik op fra C til A niveau. Jeg mangler at få styr på de sidste løse ender, inden eksame... -
Haster
Forumindlæghej studieportalen.dk, Umiddelbart det allersidste spørgsmål inden for min matematik eksamen. Gør rede for de karakteristke egenskaber for de tre vækstmodeller: lineær vækst, eksponentiel vækst og potenvækst. Jeg har kigget i min bog, men fatter ingenting da det er ren volopyk. mvh Jakob -
Cosinus, Sinus, Tangent retvinklet trekant B)
ForumindlægJeg er begyndt at læse til min matematik B eksamen, men jeg mangler åbenbart nogle ordentlige noter til dette delspørgsmål: "Redegør for cosinus, sinus og tangent i retvinklede trekanter." Jeg ville høre om nogle af jer ligger inde med nogle gode noter eller råd til hvad jeg præcis... -
Hvad kom du op i?
ForumindlægHvad kom du op i i år - både årsprøve og eksamen - og hvad ville du havde foretrukket at komme op i? -
HTX - Kommunikation/IT.
ForumindlægHEJ STUDIEPORTALEN - Har et par spørgsmål omkring min eksamen i "KOMMUNIKTATION/IT - C NIVEAU" eksempelvis, hvordan den forløber osv, da jeg er første års studerende, og ingen idé har om, hvordan man skal fremlægge dette. - Som sagt, skal jeg til eksamen i "KOMMUNIKTATION/IT - C N... -
SU for Juli
ForumindlægHej!! Når ens sidste eksamen lægger d.19 Juni, får man så SU den 30 Juni???? På forhånd tak Venlig hilsen Mille -
Årskarakter
ForumindlægHvad er det, man kan bruge sine årskarakter til i de fag som man skal til eksamen i? Bliver de ubrugelige eller kan de trække ens eksamenskarakter op? på forhand tak skal i ha -
Reeksame HF-enkeltfag
ForumindlægHej Er det muligt at tage re-eksame i HF-enkeltfag, selvom man har bestået, men dårlig karakter? venlig hilsen -
Vektorfunktioner
ForumindlægHej alle Jeg er igang med at lave dispositioner til Mat A eksamen. Og jeg er gået lidt fast når det kommer til Vektorfunktioner. Specielt hvordan jeg skal kunne redegør de 2 første linjer. Jeg regner med bevise tangentlinjebestemmelse -
Engelsk rettelse hjælp!!!
ForumindlægMissisippi Burning1- Resume Of the film: The film Missisippi Burning starting with a drink place where the drink is splitted op where the white drink for theirs and the colored drink theirs water. 3 persons driving a car 2 white 1 negro, 3 from Ku Klux Klan comes and stop them, they saying any th... -
Numerisk integration..
ForumindlægNogen som kunne med hjælpe at forstå beviset her.. Jeg har forstået at n går mod uendelig vil begge arealer blive til 0.. men forstår ikke hvorfor det er arealet f(b)*1/n - f(a)*1/n.. Det vil jo ikke angive hele det areal under grafen men kun den sølje.. -
HJÆLP!!! mat??
Forumindlæglig et spørgsmål..hvad er det man beviser for i beviset for "arealfunktionen som stamfunktion".. har virkelig svært ved det bevis. syns det står meget dårligt i bogen..håber der er én der kan hjælpe.. er ret forvirret..og ska til eksamen snart... -
Mundtlig Kulturfag - Synopsis
ForumindlægHejsa Jeg skal snart op i kulturfag ( Historie - samfund - religion samlet ) mundligt hvor jeg har haft 2 uger til at lave min synopsis, og har afleveret den, så nu skal jeg op her snart... Eksamen vare i 45min hvor der står at jeg har 15min til at fremlægge min synopsis, og resten af ... -
Antal eksamner i gymnasiet
ForumindlægHej Alle. Går i 3.g og har lige fået at vide at jeg skal op i mundtlig biologi og engelsk plus selvfølgelig AT. Derudover skal jeg op i 4 skriftlige prøver. Mit spørgsmål er hvor mange eksamener man skal op i gennem gymnsiertiden, for kan virkelig ikke finde ud af om AT tæller med eller om det b... -
Kold Krig og Palæstina - HJÆLP - haster :(
ForumindlægHej alle... Jeg er igang med 24 timers eksamen i historie og har trukket den kolde krig med fokus på Koreakrigen. I mine noter kan jeg se, at man kan perspektivere til Palæstinakonflikten, men kan ikke lige komme på noget konkret i Palæstinakonflikten, der er til sammenligning med den kolde krig ...
