Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18661 til 18680 af 25465
-
Mundtlig matematik opgaver??
ForumindlægNogen der har, eller ved hvor man kan finde eksempler på mundtlige matematik opgaver til afgangsprøven??? 9. klasse*Med venlig hilsen Therackoo... -
!-verdenskrig
Forumindlæghvorfor var det lige at 1-verdenskrig brød ud? Hvem var med i krigen? osv... Please hjælp mig -
UIrban 2.'s tale om korstogene
ForumindlægHej Er der nogen der kan sige mig hvor jeg finder Robert ”Munkens” version af Urban 2.'s tale? jeg skal bruge den som kilde ved siden af Fulcher af Chartres' version. Den er ikk til at finde på google, hvor kan den findes? på forhånd tak for hjælpen -
HIMALAYA HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal skrive om en bjergkæde, først valgte jeg Andesbjergene men der var ikke så meget. Nu har jeg nemlig valgt Himalaya. Der er meget fordi Mount Everest ligger der. Men jeg har kun lavet en forside, en indledning, og en side med meget lidt om selve Himalaya, også om Mount Everest r... -
Oversættelsesprogram
ForumindlægHej!!!!!!!!Jeg ville gerne vide, hvor man kan købe et oversættelsesprogram, hvad det hedder, og hvor meget det koster. -
Er jeg student??
ForumindlægHmm.. tvivler lidt.. jeg har fået hue, men er bange for at jeg måske ik er blevet student.. Hvornår får man at vide, om man er dumpet eller ej?? Jeg blev student d. 13. juni.. Min årskarakter er på 6,8 og min eksamenskarakter er på 6,6...Er jeg ikke blevet student?? Vil bare være sikker :DTak på ... -
spørgsmål til folkene bag Studieportalen.dk
ForumindlægAltså - jeg kan jo være ligeglad.. men for flere måneder siden bad jeg om at få uploaded nogle opgaver, som jeg selv synes er super gode!HVORFOR er de endnu ikke kommet på siden??-Eva -
adressen på den side hvor man kan oversætte fra dansk-tysk samt tysk-dansk
Forumindlæghey en der kan huske den hjemmeside hvor man kan oversætte online...er virkelig i nød.. -
Hvad betyder J'y?
ForumindlægHvad betyder "j'y suis reste" ? Har prøvet at oversætte det på forskellige måder, men er ikke rigtig kommet til hvad det HELT præcist betyder... altså det jeg ér kommet frem til er: 1. Jeg slapper stadig af.. 2. Jeg slapper allerede af.. 3. jeg slapper af 4. Her er jeg.. (... -
oversættelse
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med denne sætning, Hun er sikkert allere forelsket i ham. I det mindste vil hun hjælpe ham. jeg har fået gloserne at være forelsket i: star enamorado de og i det mindste: por lo menos Håber der er en der kan hjælpe mig med at forstå dette. -
Dansk lektier... Hiphop sprog HASTER MEGET!!!
ForumindlægHej Jeg har 12 spørgsmål, som skal besvares til imorgen. Men jeg kender ikke svarende til de 6 første. De siger: 1. Hvad er betydningslån, og hvad giver det hiphoppen mulighed for? 2. Hvad er idiomer ? 3. Hvad opnår man med leg med idiomer? 4. Hvad forstås der ved målområde/kildeområde? 5. Hvad... -
E=mc^2
ForumindlægEr der nogle som hved hvilke enheder der bruges i einsteins ligning: E=mc^2 -
International politik??
ForumindlægHej Alle. Jeg er ikke helt god til samfundsfag, og skal nu igang med emnet International Politik (IP), hvilket bevirker, at jeg virkelig ville være taknemmelig, hvis nogen herinde ville anbefale mig nogle gode forståelige sider om emnet, eller måske kort forklare mig hvad emnet går ud på? M. -
Ligevægtspile i word
ForumindlægEr der nogen der ved om man overhovedet kan lave/ indsætte etc. ligevægtspile, og nu mener jeg pile der ligger oven på hinanden men peger hver sin vej, ikke ↔ denne pil, hver der er én streg med en pil i hver ende...Nogen der ved noget om det, vil gerne kunne bruge den i Equation Editor i w... -
Hvis momsen nedsættes????
ForumindlægHvilken betydning vil det have for det økonomiske kredsløb hvis momsen blev nedsat med 2% ?? -
Info om Anders Breivik?
ForumindlægHej Jeg har brug for at finde info om Anders Breivik til min AT. Dog synes jeg det er svært at finde hans fulde manifest eller dokumentarfilm om ham. Er der nogen der ved hvor jeg finder gode oplysninger? (det skal helst være noget, hvor man hører Breiviks eget syn på sagen eller eksper... -
lille oversættelse
ForumindlægHåber der er en der lige vi se den her korte oversættelse igennem.. på forhånd tak..Det moderne menneske bliver let styret af den moderne teknik, der af de fleste politiker ses som en løsning som alle vores problemer. samfundet er rigt, hævder de.Mange ser tilbage til 60`ernes samfund med nostalg... -
DEN AMERIKANSKE IDENTITET
ForumindlægHEJ Jeg har fået til opgave at redegøre for den amerikanske identitets opståen, samt for de værdier der kendetegner den........ har du nogle ideer ???? -
negro and white
ForumindlægWhy can it be dangerous for a Negro to wear fine clothes? Why would this be less dangerous for a white man? -
Nogen eller nogle
ForumindlægHej! I har en video på youtube som handler om nogen/ nogle. På videoen siger underviseren at man kan sige både "De kunne ikke læse nogen af brevene/ nogle af brevene." Men, er det ikke sådan at "nogle" kun må bruges i bekræftende sætninger?
