Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18701 til 18720 af 169995
-
SU ved suppleringskurser
ForumindlægHar man ret til SU hvis man supplere et fag fra C- A niveau, men at man i gym også har haft det på A-niveau med bare ikke har et bestået snit i det ? -
Forklar HHX til engelsk CV
ForumindlægHej! Jeg står og er igang med at søge praktikplads/job i Spanien. Jeg afslutter 3.G på HHX til sommer, og er i tvivl om hvordan jeg skal "forklare" hvad HHX er? Det er ikke en almen "high school" - praktikpladsen er marketing orienteret, og derfor vil jeg gerne ligge vægt på ... -
Energi
ForumindlægHej :) Jeg har fysik c og skal op til eksame nu her, så hvis der var nogen som kunne give mig et svar på dette ville jeg blive super glad: hvilke former for energi er der? På forhånd tak -
Sirenenvögel
ForumindlægHej, jeg har trukket en tysk tekst til eksamen der hedder "Sirenenvögel" af Winfried Bruckner. Det ville være super hvis der var nogle der havde nogle noter til denne tekst som i kunne sende til mig :) -
Kan det virkelig passe den her er til 00?
ForumindlægHej. Jeg har i dag fået min skriftlig karakter og blev ret overrasket over at få 00 til skriftlig eksamen B i matematik! Jeg plejer ellers at få 7 og 10 til afleveringer og fik 7 til terminsprøven og 7 standpunkts karakter! Jeg har vedhæftet min matb eksamens opgave. Vil en venlig sjæl ki... -
konsolidering...
Forumindlæghej... bare lige hurtigt: hvad betyder konsolidering? bare 2 linier vil være meget påskønnet og kan også bruges....-håber på hjælp... Michael -
Kan studierne klare det ?
ForumindlægJeg er 16 år og går på 1. års HTX.. Har længe gået og tænkt på at flytte sammen med min kæreste. Det vil jeg så gøre efter næste sommerferie, da jeg da er et år ældre, har fået samlet penge samn , og er kommet længere i min uddannelse..Mine spørgsmål:Kan man få et tilskud fra et eller andet hvis ... -
Hvad vil jeg lave?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg er utroligt forvirret omkring min fremtid og jeg har svært ved at se for mig hvilken uddannelse jeg skal bevæge mig ud i. Jeg har afsluttet min STX sommer 2016 og har indtil videre arbejdet lidt og suppleret med nogen enkelte fag. Jeg havde ikke nogen fag som jeg i gymna... -
Hvad betyder unipolær?
ForumindlægNår der i en tekst står: interesser i et unipolært internationalt system. - hvad skal unipolært så betyde?? - hvad betyder det generelt? -
Projektopgave hjælp til et produkt overemnet forandring
ForumindlægMin og jeg går i 9. og har overemnet "forandring," i vores projektuge. har vi valgt delemnet "Made in China Vi har mangler et produkt. Er der en, som har en mega god ide? -
Xsamenshjælp!
Forumindlæghej alle. der mange forskellige anbefalinger fra folk på siden men er der nogle der kan hjælpe mig med at finde steder hvor man kan få hjælp op mod eksamen til matematik A og er ligeglad med om det koster penge for skal bare bestå den eksamen for en hver pris!?? SP -
Bygningsingeniør..
ForumindlægHej Jeg er en dreng på 16 der laver OSO opgave på efterskolen, jeg skriver om at uddanne sig til bygningsingeniør, jeg skal skrive om hvad en ingeniørs arbejde består af, jeg er klar over ingeniører har meget med organisering, økonomi, og at de laver en del beregninger. Meeeen hvad er det de ... -
Logaritme
ForumindlægHjælp ønskes til logaritme.Jeg skal til skriftlig eksamen i morgen, og gætter på der kommer noget og logaritme, da der ligger logaritme papir oppe hos sekretæren på studiekontoret.Skulle der være nogle der kender et godt sted med en god forklaring på hvad logaritme er så please hjælp mig .Jeg har... -
Har jeg dumpet dansk?
ForumindlægHej folkens Jeg har i dag været op til dansk skriftlig og jeg ved bare at jeg har skrevet noget til 00. Der var for meget stress og jeg kunne ikke tænke mig frem til en gode analyse. Jeg har fået 4 til mundtlig årskarakter og 02 til skriftlig. Vil det så sige at jeg har dumpet dansk, da gennemsn... -
Procent
ForumindlægHvor mange procent er skoene billgere i internationalbutikken i internetbutik end i sportsbutikken? International butik 450 kr sportbutik 600 kr. -
Fuld pensum i 2.g - Hvad tæller?
ForumindlægHej allesammen, jeg står i den situation at jeg er i fuld pensum lige pt i 2.g på STX. Da jeg troede jeg havde byttet tid med en af mine venner og ikke dukkede op til den mundlige årsprøve i AT, så har jeg fået -3 i AT. Det er sådan nu at min vice-rektor siger at AT karakteren, altså -3, den tæll... -
1,08-reglen???
ForumindlægHej alle:) - tænker om der er nogen der ved, om man stadig kan gange sit snit med 1,08 hvis man dropper ud fra 3.g og tager resten af de eksamener, man mangler som enkeltfag eller selvstuderende, hvis man stadig begynder på en videregående uddannelse inden for de 2år efter sidste eksamen? - Ha... -
DNA's struktur
ForumindlægJeg er ved at forberede mig til mundtlig biologi eksamen på B-niveau, og jeg har et spørgsmål. Jeg skal kunne beskrive strukturen af DNA + RNA. Jeg har læst og læst og læst, men synes det er lidt indviklet. her er hvad jeg har fundet frem til. Strukturen af DNA: • Opbygget som et ”... -
00 i matematik
ForumindlægHej Idag har jeg fået den længe ventede årsprøve tilbage og som overskriften siger ser det ikke godt. 00 det hvad jeg kunne diske op med til noget der ligner en skriftlig matematik eksamen. Mine årskarakterer er heller ikke noget at juble over. 3x 02, for mange 4 taller etenkelt 10 tal, mens res... -
Guldkorn? :)
ForumindlægHej, Er der nogen, der har nogle guldkorn eller noget interessant at sige om A) Dan Turèll - Der er så dejligt ude på landet B) Johannes V. Jensen - Mortens Juleaften I må meget gerne skrive! Tak for hjælpen. :)
