Søgning på: engelsk disposition martin luther king. Resultater: 18821 til 18840 af 27944
-
Coop Case (oversættelse)
ForumindlægHej, jeg sidder med det gamle caseeksamens oplæg "Coop", og skal lave oversættelsen i opgave 2, men jeg har brug for lidt hjælp. Tekst på dansk: Pant går til velgørenhed Scleroseforeningen har tjent over 1 million kroner på flaskepant Skal pantpengene fra weekendens fest i lo... -
Eksamenssystemet
ForumindlægHejsaJeg vil bare gerne vide hvor mange eksamener man skal til i det hele i gymnasiet? ~Bella -
udregning af karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har hørt at man på nettet kan gå ind og finde et sted hvor man kan regne sit gennemsnit ud mht sine karakterer..Kan man det, og hvor? Jeg går på HH og udregningen af karakterer er ikke så enkel som den gamle måde at gøre det på...på forhånd tak..Gasern -
i was....?
ForumindlægHej alle. Kan nogen forælare mig helt præcist, hvornår det er at man buger "I was" og "I were"? /signe -
Hvad betyder SRP ?
ForumindlægHey Folkens.. Jeg er ret nyrgerrig over for hvad SRP egentlig er og hvad det betyder?? Jeg ser nemlig mange herinde der skriver om srp.. håber der er en der kan forklare mig det :) -
København eller Copenhagen?
ForumindlægHejsa Jeg er blevet stillet til opgave at skrive et forretningsbrev til en irsk virksomhed, hvor jeg selv skal forestille mig at være café-bestyrer i indre København. I afsenderadressen (altså min) er jeg blot i tvivl, om jeg skal skrive DK-1164 København eller DK-1164 Copenhagen? :... -
Lord of the Flies/fluernes herre/sso
ForumindlægOpgavetitel:\nDer ønskes en analyse og fortolkning af William Goldings roman Lord of the Flies.\n\nDesuden ønskes en analyse af magtstrukturen på øen og en karakteristik og sammenligning af hovedpersonerne.\n\nNogen der ved hvad der menes med "en analyse af magtstrukturen på øen" altså ... -
Optagelsesprøve på stx
ForumindlægHejsa jeg har lige fundet ud af jeg skal til optagelsesprøve på Stx, hvilket skræmmer mig en del. Jeg ved slet ikke hvordan det fungerer, derfor ville det være ret hvis nogle af jer kunne fortælle det. Er den svær, hvad kommer man op i, kender i nogen som har været til optagelses osv. Meget vig... -
HJÆLP!!! Gymnasiet !!!
ForumindlægHej med jer :) Her efter niende klasse, skal jeg stare på gymnasiet, og skal tiil at have begynder-spansk på A-niveau. Men det ville altså være utrolig dejligt, hvis jeg ligesom havde en god start på spproget, så jeg ligesom ikke begynder uden nogen form for erfaring. Jeg ved seriøst indet om det... -
Hvilke karakterer tæller?
ForumindlægJeg roder rundt i de her karakterer! Jeg får ok karakterer, men skal have 9,8 for at komme ind på min uddannelse. Og den kan jeg kun klare med nød og næppe. Så jeg har prøvet at opstille nogle hypoteser. Men det er lidt svært når man ikke forstår følgende:1: Hvad vil det sige at musik fra 1.g og ... -
må jeg tage
Forumindlægdette med til prøven ?http://verbix.com/webverbix/cache/20.be.shtml -
Hvad er "Genitive case" i dansk og latin?
ForumindlægHej! Kan du forklare i børnesprog denne problemstilling, jeg vil gerne have det lidt uddybet hvad det præcist drejer sig om når man taler om "genitive case". Tak på forhånd!! -
Efter 3.g?
ForumindlægHej.. Hvad skal i, gymnasielever efter 3.g?det ku være spændende at vide (: -
Hvad betyder 1.g?
ForumindlægHejsa allesammen, Jeg har et ret simpelt spørgsmål jeg håber du vil hjælpe mig med. Jeg har klaret det dårligt (i hvert fald under forventning) her i de to første standpunktskaraktere på stx, 1.g...Det har slidt på min selvtillid og motivation. Jeg får af vide at jeg bare skal gøre det bedre ... -
Friår?!?!?!?
ForumindlægKan man ikke holde et friår mellem 2.g og 3.g ??Er så skoletræt :/ -
Medicin adgangsgivende snit
ForumindlægRygtet fortæller, at pga. en begrænsning af de svenske og norske studerende på KU, så kan det forventes, at det adgangsgivende snit til fx Medicin falder snart, muligvis til sommer! Er der nogen der kan bekræfte det rygte - og evt. har yderligere informationer om hvad adgangskravet i så fald bli... -
Kanonens historie?
ForumindlægHejsa.. Jeg er ved at skrive en opgave om skibskanonen i senmiddelalderen fra 1300-1500 tallet, hvor jeg skal beskrive hvem der udviklede den, hvornår den første kanon blev lavet og brugt, og på hvilken samfundsmæssige måde, som kanonen påvirkede Europa. Jeg har prøvet at søge på nettet omkrin... -
Haster
ForumindlægHey! er der en der kan hjælp mig med at ret det jeg har oversættet rfa engeslk ti? tak.. Opg. Write a summary of the Danish text in English in 200-300 words. Your reader has not read the text. Referat af den danske tekst: Barndommen krymper Tidens ny børn er født med mus i hånden og en comput... -
Fejlsætninger
ForumindlægJeg sidder med følgende fejlsætninger, og kan ikke rigtig finde ud af hvad fejlen er, så håber på lidt hjælp :) 1) We are all affected of other people's opinions. 2) A single mother with three kids is badly off in todays' society. 3) He treated her friendly. 4) Were there anything of inte... -
3.g - hvordan er det?
ForumindlægHer i 2.g har valgt ikke at arbejde. Dette gjorde jeg bl.a. pga. lektiemængden m.m. Men her efter sommerferien skal jeg jo så op i 3.g (regner jeg stærkt med), og da jeg godt kunne bruge lidt flere penge, kunne jeg godt tænke mig et job igen. Derfor vil jeg høre jer som går i 3.g nu (altså ikke ...
