Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18821 til 18840 af 25465
-
Mænd bedre end kvinder?
ForumindlægEngang i perioden, Det moderne gennembrud var det manden der var ude på arbejdsmarkedet, man sagde at kvindem ikke havde evnerne til det at håntere handler osv. Hvorfor sagde man det, hvad var det der blev sagt? Hvad mener i der blev sagt? -
Berlin
ForumindlægJeg har tænkt over at flytte til Berlin, for at starte på gym. Er det en god ide, eller skal jeg vente til jeg er færdig med gym? -
SRP Kemi - Alkymi forsøg?
ForumindlægJeg skal snart til at skrive SRP om Alkymi (Kemi - Historie) men jeg kan ikke finde et forsøg, så ville lige spørge om nogen kendte et jeg kunne bruge? -
Navne, apostrof, hvornår skal man hvad?
ForumindlægHvis man vil skrive Chrissys tanker om hendes far var... Skriver man så Chrissy's thoughts about her father was.. eller Crissies thought about her father was.. eller Chrissys' thoughts about her father was? Og hvad nu hvis man siger Ian isteder for Chrissy, hedder det så Ian's, Ians... -
KOMBINATORIK
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål.. det omhandler poker. Jeg skal beregne kombinationsmulighederne for at få en straight flush. Hvordan skriver jeg det op? Altså i forhold til Kombinatorik?? -
Betydning af ord.
ForumindlægHej jeg er igang med at analyser og fortolke et udrag af harald raages det forrådte danmark. Der er nogle ord som jeg gerne vil have hjælp til at fortolke og kende betydning af: skidden og skiddenhed Sværms Marodører Barneskøge Sjakres Ransmand General staben TfJ Håber på hjælp -
Jeg elskede
ForumindlægHvordan siger man: "jeg elskede" på latin? Er det ikke: Amabam -
Juleferie
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder herog keder mig en fredag aften. Jeg har intet at foretage mig, ud over at spørger jer hvad du/i har tænkt jer at lave i juleferien. Lille sludder måske, og forsat god jul og godt nytår til alle fra mig :p -
de brølende tyvere - altså tyverne i usa.
Forumindlægjeg er ved at skrive andenårsopgave, om de brølende tyvere i usa. jeg skal ind på forbruget, beboer livet og hvorledes ku klux klan, kommer ind i billede, i de ellers så vellykkede år. er der nogen som kender nogle gode sider hvor jeg kan finde noget, eller nogen som evt selv har skrevet noget... -
Hjælp!!! det haster
ForumindlægHej. Er der nogle der vil være flinke med at rette noget fransk for mig? Det ville jeg blive virkelig glad for. Der er nok nogle fejl i, jeg har gjort mit bedste. Den skal bare rettes. : Je vois souvent la télévision, mais yeasterday i dident regarder la télévision, j'étais becourse nettoyer... -
Hvor højt skal en gennemsnit være (diætist)
ForumindlægHej Her i næste måned bliver jeg 2.g'er. Jeg har pånuværende tidspunkt et meget lavt gennemsnit, hvilket er 5. Jeg overvejer, at efter gymnasiet vil jeg gerne læse om ernæring og sundhed på uni. Jeg ønsker, at blive diætist. Men jeg ved ikke om snittet skal være højt for at komme ind. Er d... -
Er jeg umulig?
ForumindlægOkay, jeg er i et lille dilemma... Lige siden jeg har været mindre ville jeg gerne tage en HHX, det har bare altid været mig. Selve det at starte på STX eller HTX har aldrig været en del af mine tanker. Så altså jeg startede sidste år på HHX. Jeg kunne meget godt lide det men her til Maj droppe... -
Matematik efter 3.g?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg blev student til sommer og er i gang med mit første ud af mange sabbatår ;) Dog ønsker jeg ikke at forsømme alt det, jeg har lært i min gymnasietid - især ikke matematik. Jeg trak det i sin tid op fra B- til A-niveau, og jeg har altid været interesseret i og god ti... -
Tillægsord brugt som navneord(substantiveret adjektiv)
Forumindlæggo eftermiddag alle jer søde kloge hoveder :D er der ikke lige nogen der kan rette denne her oversættelse (:? De unge.= Die Jungendlichen De unges indstilling= Die jugens Einstellung Trafikkulykke med mange døde.= Der Verkehrsunfall mit viele Tote. De rejsende.= Die reisende De anklagede.... -
3 sætninger
Forumindlæghel folkens, håber i gider hjælpe mig med at rette :) Tak,, 1: Aldrig så snart var læreren gået, før eleverne sprang ud af vinduet. 1: Never sow soon was teacher goes before pupil blow up out by window. 2: Ikke alene måtte direktøren gå af, han måtte også gå I fængsel. 2: Not alone mat man... -
Sætningsanalyse
ForumindlægHej Jeg har nogle problemer med tre sætninger som jeg håber der er nogen som vil hjælpe mig med :) Den første sætning lyder: But do you really know where the person on the other end is? Do må være verbet mens you er subjekt, men hvad er really know where the person ... så? Er det ge... -
SRP - vurdering, hjælp!
ForumindlægHejsa! Jeg er en af de heldige 3.g'ere der har fået SRP-opgave. Jeg er gået lidt i stå da jeg nåede til vurderingsopgaven... er der nogen der ved, hvilken vinkel man kan tage for at få den til at lyde ordentlig? Min problemformulering lyder således: "vurder den globale opvarmnings mu... -
Kolon eller ej - what say you?
ForumindlægEr igang med at skrive en comparison/contrast om digtene 'The Passionate Sheepheard To His Love' og 'To His Coy Mistress', og er pludselig kommet i tvivl. Ville i sætte kolon i denne sætning eller ej?: The shepherd initiates the third stanza with the rather ambiguous line ‘A... -
Summary
ForumindlægHey igen, er der nogen som vil læse og rette min summary igennem? They sold my sister english summary The storyteller is a girl named Naliki. The whole story was for 2 years ago. She has a big sister named Nyamalo and a big brother named Tumuko. It is a african family and the girls are not alowed... -
tyske sætninger
ForumindlægEs handelt sich um, die Rechte des Kindes. Det handler om barnets rettigheder. Ich habe nie in meinem Leben so traurig gewesen. Jeg har aldrig været så ked af det i mit liv. Er ist der Kinder süβ. Han er sød ved børnene Ich kann meinen Mann nicht vertrauen. Jeg kan ikke stole...
