Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 18881 til 18900 af 119569
-
rettelse meget kort.!
ForumindlægIn an interview With Men’s Fitness, American singer Brooke Hogan describes her work as singer. Brooke Hogan says that her mother raised her on that 80s style on the Isley Bros, which she founds very interesting and seems to like it a lot. Brooke tells in the interview that she gets a lot ... -
Spørgsmål ang. HHX og universitet
ForumindlægHej! Er i gang med mit sidste år af folkeskolen, og skal som alle andre unge til, at finde ud af, hvad jeg skal bagefter. Jeg er fastbesluttet på, at jeg skal på HHX, men jeg vil gerne lige høre, hvad er det for noget matematik man beskæftiger sig med? Jeg er klart bedst i Samfundsfag og Histor... -
Polynomier og differentialligning 2
ForumindlægHej. Jeg er igang med at forberede mig til mundtlig Matematik B eksamen, og har lidt svært ved nogle opgaver. Nedenfor er et af dem. Nogle der kan hjælpe? Har sat flere op på min side hvis man er en haj til Matematik! :) -
Nogle der vil vurdere min srp opgave
ForumindlægOpgaven er skrevet i mat A og fysik B Jeg skriver her fordi jeg gerne vil have et svar på om min opgave er bestået. Opgaven er afleveret for 1,5 uge siden, karakteren for opgaven kommer først om 1-2månedwer. — jeg vil gerne have en til at vurdere min opgave og evt give karakter for den. -
Fysik eksamen
ForumindlægEr der nogle som har nogle noter til jordens salte (ny prisma 9) -
Samfundsfag FSA
ForumindlægHvad må man have med til de 40 minutters forberedelse? Må man kun have sine medbragte noter med? Eller må man have pensum med? -
længden af vektor
ForumindlægJeg har fået en opgave der lyder: vektor a: |a|=5 og at a•b=4 og vinklen(a,b)=30 grader a) Beregn |b| b) Beregn længden af projektionen af vektor b på vektor a Hvordan griber I andre den an? Jeg synes ikke jeg har været ude for at jeg ikke på forhånd har haft koordinatsættet i s... -
Kom med et svar, er lost!
ForumindlægHej alle :) Jeg vil rigtig gerne på stx, efter 9'ne klasse, jeg går i 8'ne nu, men jeg er usikker på jeg kan komme ind, for mit snit ligger kun på 4, og jeg ved det burde ligge højere, mit matematik lærer, har nemlig givet mig 4 på årskarakteren, selvom jeg fik 7 fik termin - og vi har al... -
et ?...
ForumindlægHej!!Jeg skal til dansk skriftlig årsprøve på mandag, og har fået at vide af min lærer at vi kommer op i et HF sæt...(jeg vil dog også gerne vide omkring studenter eksamenssæt) hvordan ser sådan noget ud..?Er der nogen derude, som måske kunne hjælpe mig med lægge et sådan lignende HF sæt ud på ne... -
HJÆLP til analytisk gometri...!!
ForumindlægJeg er lige gået i stå midt i en opgave. Opgaven lyder således:I et koodinatsystem er en linje l og en cirkel C bestemt ved l: y=2x-1C: (x-1)^2 + (y-3)^2= 25Tegn linjen l og cirklen C i koordinatsystemet, og beregn koordinatsættet til hvert af skæringspunkterne mellem l C.(dette har jeg så gjort)... -
Medicin - Bøger - Første semester - københavn
ForumindlægHvilke bøger læser man første semester i kbh på medicin studiet? Tak på forhånd? :) -
Intro til LaTeX
ForumindlægEr der nogen der ved om der på KU er noget fælles intro til et program som LaTeX eller er det bare op til de studerende selv at lære det? -
Hjælp Til "Jomfruen"
ForumindlægEr der nogen som ved hvad tema'et er i "Jomfruen" af Kim Fupz?? og hvordan man kan perspektivere til "LærePlads" af Kim Fupz og "Huset" af Steen langstrup? På forhånd Tak :) -
tangentens ligning
Forumindlægjeg har funktionen f(x)=7lnx-2x^2 hvor jeg skal bestemme ligningen for tangenten for i punktet p(1,f(1)) kan det passe at resutatet bliver y = 28*x+30 -
Hyldest til lektiehjælpere på SP
Forumindlæg.. Dette indlæg skal betragtes som en hyldest til tre lektieguruer på Studieportalen .. mathon Andersen11 peter lind Jeg tror at jeg taler på manges vegne, når jeg siger tusind tak for jeres fantastiske studiehjælp. Det... -
Skriftlig eksamen i samf A - hjælp!
ForumindlægHej alle jer. Jeg er nok ikke den eneste der skal skriftlig samf i morgen d 25/6... Jeg har idt problemer med at læse op - jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg skal gøre og hvad jeg skal fokusere på. Har i nogle ideer? og ideer til hvad opgaven kunne komme til at handle om??? Jeg har sel... -
Hjælp!! (Haster)
ForumindlægHej alle.Jeg skal til eksamen i morgen! Arh!!Har desperat brug for noter til Odysséens 8.,10.,11.,12. og 13. sang. Hvis det er muligt så også gerne nogle til Kong Kroisos.På forhånd mange tak. -
Taylors formel
ForumindlægHey.. Jeg går på HH3e på viborg handelsskole og skal skrive sso i matematik omkring taylors formel. nogen der er i samme situation, eller bare kender noget til denne formel må de gerne skrive til mig da jeg nok får brug for noget hjælp..? kolb[email protected] Mvh Morten -
Dumpe ?
ForumindlægEr der nogen der ved om man kan tage uddannelser der kræver matematik, hvis man som afsluttende karakter har fået 02 i mundtlig og 02 i skriftlig. Men dog skal jeg op i skriftlig meget snart, hvad sker der hvis jeg dumper, dvs. får 00 ? Kan jeg så stadig tage uddannelser som kræver matematik, hvi... -
Logaritme ligning
ForumindlægHej, jeg er stødt på følgende problem i min matematik opgave. Er der en rar sjæl der kan hjælpe mig? på forhånd tak :) Løs følgende ligninger a) log(x) = 10 b) log(5 · x) = 6
