Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 18961 til 18980 af 168518
-
hjælp til engelsk :)
Forumindlæghej :D jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, da jeg virkelig gerne vil blive bedre til engelsk, men har virkelig svært ved det skriftlige. jeg tror mit problem er jeg kommer til at oversætte det for direkte, og håber derfor der er nogen der er søde at hjælpe mig. på forhånd tak. Violence in ... -
Andengradspolynomier - a) Bestem forskriften for omsætningen i kr. R(x), de samlede omkostninger, C(x) og overskuddet i kr. h(x). - SIMPEL OPGAVE
ForumindlægHej allesammen. Jeg står lige nu med en emneopgave som jeg skal afleverer imorgen. Jeg har dog denne opgave jeg ikke kan finde ud af. Opgaven lyder følgende: Omsætningen R(x) fås ved Omsætning = afsætning · pris De faste omkostninger ved produktionen er 5000 kr. pr. måned. De variable omkostn... -
kun lidt hjælp
ForumindlægEr der nogen der kan hælpe mig med at tolke den sidste linje..Hele digtet handler om Pointius pilatus kone og hun drømmer en drøm om "jesus" og siger at pontius ikke skal dræbe ham...hvad mener hun i den aller sidste linje? 1) at the Nazarene altså "jesus" ikke er Gud og at pi... -
Bestem integralet
ForumindlægEn der vil hjælpe mig, med at bestemme dette integrale: En funktion er givet ved, f(x) = 4x3 Bestem integralet, ∫21 f(x) dx -
Hvornår får man skr. ex. tilbage?
ForumindlægHej med Jer...Da jeg er ved at være pænt utålmodig mht. skr. karakterer i dansk osv., ville jeg lige høre om der er nogen af Jer der ved noget om hvornår man kan forvente at få disse karakterer "offentliggjort"...?Det må da vel nødvendigvis ske inden ens sidste ex. ikk'? -
Årsprøver 1.g
ForumindlægHejsa:) Er der nogen som ved, hvilke årsprøver man skal op i, hvis man går i 1.g anno 2020? Vi har fået at vide, at vi skal op til både matematik(mdt/skrift – har vi ikke fået at vide??) og fysik(mdt). Mine linjefag er bioteknologi A, matematik A og fysik B. Derudover kan vi trække samf... -
Optagelse
ForumindlægHej Jeg skal til optagelseprøven til STX imorgen. Jeg ved at, jeg skal op i dansk, tysk, matematik mundtligt, og samt engelsk skriftligt. Jeg ved ikke, om hvordan er optagelse.? Skal man første tage prøven før man blive spørge om hvorfor man vælger STX? Jeg er vilde nervøs for klare mig vilde dår... -
det moderne gennembrud
ForumindlægHej Jeg sidder og læser op til en mundtlig dansk årsprøve og jeg er lidt i tvivl om nogle ting i forbindelse med det moderne gennembrud: Hvad karakterisere det moderne gennembrud? og hvad vil det helt præcis sige at "sætte problemer under debat?" På forhånd, tak! -
Hjælp:S
ForumindlægJeg vil meget gerne lige have lidt hjælp til at rette mit lille brev til:) Hey! To begin with I will tell you, I am not the best person to English? My mobile phone has been to a repair, so that the reason why I have not wrote. Secondly I am sorry about I not sow you again. I was in Copenhage... -
Plan i rummet og følgefejl?
ForumindlægVar til eksamen her den 27 .maj i Matematik A STX I opgave 11 a) bliver man stilt til opgave at finde ligningen for den plan der indeholder (50,0,0) (0,10,0) (10,0,10) Jeg starter med at finde min normalvektor, og da man kan finde en normalvektor til planen ved at finde krydsproduktet af to vekt... -
Benyt modellen til at beregne antallet af Facebook brugere i 2008, og gør rede for hvad tallet a fortæller om udviklingen af antallet af Facebook brugere.
ForumindlægHej Hvad gør jeg -
rettelse
ForumindlægDet er handelssprogs engelsk der skal rettes.1.Vi har endnu ikke udpeget en forhandler1.We have not appointed a distributor.2.Vil De være så venlig at supplere ordren.2. Will you be good enough to suppler order.3. Vi beder Dem meddele os, om at forhabdler er blevet udpeget.3. We prays you messag... -
Jordemoder
ForumindlægHeej.. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvilken studieretning jeg skal have på Gymnasiet hvis jeg gerne vil være jordemoder? Helst ikk matematik, da det er min svage side.. Kan jeg blive det uden jeg har matematik eller hva? Håber nogen gider hjælpe.. -
Forklaring på engelsk
ForumindlægHej Hvordan forklarer man, at man ikke kan skrive 'have we', men at det hedder 'we have', i følgende sætning?: In Denmark have we always had a lot of good designers. Og at man ikke kan skrive left not, men må skrive did not left, i følgende sætning?: The train left not u... -
Rettelse af stil
ForumindlægHej. håber der er nogen der gider se min stil igennem for fejl. Do you fear death? If you had to could you face death? The themes in this story are death and fear. Are you scared of death, because it is one, of few things, you cannot control by yourself? But our main character does it in this s... -
Bøger
ForumindlægEr der nogen der kender et sted hvor man kan downloade matematik-bøger..? -
to sætninger som skal oversættes?
ForumindlægEr der nogen der vil forklare mig hvad "kvinder kune ikke ses gå uden hat" og "børn skulle ses, ikke høres" oversættes til på engelsk og hvorfor det er at det bliver oversat således?. Mvh. Sarah-Sofie -
Emneforslag til SRP?
ForumindlægHej alle sammen. Kan nogen her hjælpe mig med et emneforslag i His (A) og Matematik (A). Jeg er tænkt lidt på Græsk Matematik, men jeg ved ikke hvordan historien vil indgå her? Og om det er et okay emne, hvor man nemt kan finde stof til det. -
Karaktersnit
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål angående om jeg egentlig har bestået mit matematik på B-niveau. Jeg fik sidste år 02 mundtlig årskarakter og 02 skriftlig årskarakter, men 00 skriftlig eksamen. Har jeg så bestået faget? Nogle af mine venner sagde jeg havde, da mit 02 bliver ganget med 1.5, og at jeg så ... -
Optagelsesprøve
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve i næste uge, i dansk, engelsk, matematik skriftlig/elektronisk. Hvordan kan jeg forberede mig?
