Søgning på: matematik noter. Resultater: 18961 til 18980 af 45346
-
Rettelse af engelsk stil
ForumindlægHEj. Ville blive rigtig glad hvis der er nogen der lige gider tage et kig på denne stil. 1. Don George has collected a collection of travel writings. “Wanderlust” is one of them. The theme of “Wanderlust” is the very first travel experience. We meet a young student who... -
Rettelse af stil
ForumindlægHej Er der en venlig sjæl, der vil læse starten af min engelskstil igennem, og rette eller markere fejl og dårlige vendinger? :) Her er den: The Whaler God, I wish I could be a child again. A little innocent child with no worries and no responsibility. Who hasn’t made such a wish once i... -
Sherlock holmes - den rigtige, oversættelse
ForumindlægHej, Jeg har rimelig mange problemer med min oversættelse: sherlock holmes: the final problem, synes virkelig teksten er mærkelig, så håber en af jer har tid og lyst til at kigge den igennem? Havde lagt en oversættelse en, men det var min "kladde", som kom ind ved en fejl, så prøver lig... -
kan du rette 20 linier på engelsk?
Forumindlægdet her skal rettes: The movie is about an 11 year old girl, Coraline. Coraline has found a secret door in her new house, where sie just moved in with her parents Mel Jones and Charlie Jones. When Coraline walks through the secret door, she discovers another edition of her normal life. On t... -
Lidt rettelse
ForumindlægHej, er lige blevet færdig med en engelsk lille opgave og tænkte på om der var nogle der gad og kigge den igennem for mig og rette eventuelle fejl på forhånd tak. :-) Many problems in our life are caused by love. For example if a boy loves a girl and the girl doesn’t loves him or the opp... -
Hurtig rettelse :)
Forumindlæghej alle sammen, jeg ville sætte stor pris på at hvis nogle lige hurtig ville tjekke min engelsk aflevering igennem, jeg har selv lige tjekket den igennem men mit engelsk er ikke særlig godt så det hjalp ikke så meget heheh :) ... nå men her er den så: opgave beskrivelsen: Give an account of Sumi... -
haster ekstrem meget
ForumindlægEn rettelse af denne tekst ville hjælpe rigtig meget. Haster. :/ Jeg ved det er meget, men hvis i ikke har tid så bare noegt af det? på forhånd tak (: The short story is written by Greg Changong in 1998 and is told of the main characters view witch makes the story personal. It’s about a yo... -
Hvad s¨kal jeg vælge? Fysik B eller Kemi A?
ForumindlægJeg er i tvivl mht. valgfag. Godt nok skal vi først bestemme os om et stykke tid, men...\n\nMin studieretning hedder Biologi A, Matematik B og Kemi B.\n\nSå har jeg tænkt mig at opgradere:\nMat B --> Mat A\n\nOg så er jeg i tvivl. Hvad skal jeg vælge mellem:\nFys C --> Fys B\neller\nKemi B ... -
for ringe :(
ForumindlægI 8. klasse fik jeg i 1. StandpunktskarakterDansk 6-6-7-6Mat 6-6Engelsk 6Tysk 72. Standpunktskarakter har jeg slet ikke fået nogle karakter.3. StandpunktskarakterDansk 7-5-6-6Mat 6-6Mdt. engelsk 6Tysk 7fysik/kemi 7I 9. klasse 1. standpunktskarakterdansk 6-5-5-6mat 5-5engelsk 6tysk 6fysik... -
En funktion f er bestemt ved..
ForumindlægHej derude! ?Jeg sidder fast i en matematik opgave som jeg ikke ved hvorda jeg skal komme igang med! Jeg håber at der er en der kan hjælpe, med den vedhæftede opgave! Tak på forhånd :) -
geografi (det globale vindsystem)
Forumindlæghej jeg skal op til eksamen i geo på tirsdag, jeg søger nogle noter, specielt om "det globale vindsystem".. vestenvinde passatvinde osv... for jeg har læst det to gange, og kan stadig ikke se sammenhængen i det og hvad er hvad... håber nogen ligger inde med nogle noter jeg kan få, eller... -
kan man godt sige det??
ForumindlægLater Bruce develops again and does not care about someone. He just cares about him self. For example when he discuss with Wayne, he tries to show that he is right and not him and Scout -
Good bye, Lenin! ??
ForumindlægHeeey allesammen ! Ville lige hører om der er nogen der har skrevet noter til bogen "Good bye, Lenin!", altså til de forskellige scener. Jeg synes bogen er lidt svært at forstå, derfor bliver det så svært for mig at lave spørgsmål som vi får for som lektier til de forskellige scener. Så... -
Andengradsligning - bevis.
ForumindlægJeg er ikke den skarpeste til beviser og kan se i mine noter at jeg mangler noget til andengradsligninger. Mine noter hopper fra: 4a^2x^2 + 4abx + b^2 = b^2-4ac til: (2ax+b)^2 = d Det jeg ikke forstår er hvor 4abx forsvinder hen? :-/ På forhånd tak! -
Platons "Kend dig selv" (sokrates) HASTER!
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal til eksamen lige om lidt, og leder efter lidt noter til Platons "Kend dig selv", som omhandler en samtale med Sokrates, Theodoros og Theaitetos, hvor de taler om begrebet "viden". Teksten er ret kringlet, og jeg håber derfor, at der nogen som har... -
Herodot
ForumindlægHejsa..Ville bare forhøre mig om der er nogen som har nogle noter til herodot. Jeg mangler til hans 7 bog og vil med glæde gerne udveksle noter hvis der er nogen som har lyst..Det er fra bogen Hellenere og barbarer og jeg mangler fra side 130 - 141.Håber der er nogen som kan give en hjøælpende hå... -
japans modernisering
ForumindlægHej.Sidder og læse til historie eksamen og er i gsng med Japans historie. Bogen hedder Japans modernisering 1853 - 1912.Er der nogle der har nogle gode noter til kilderne i bogen. Har selv noter nogle af dem (tekst1,2,4), hvis det kan hjælpe nogle? Håber der er nogle der kan hjælpe og held og lyk... -
eksamen
Forumindlæghey jeg skal il eksamen snart og har læst bogen Helge Mygind kemi 2000 c-niveaumen kan ik rigtigt skrive noter til den er der en som har været oppe til eksamen iden bog som ha nogle noter jeg kan låne tak... -
Prøve i kemiskeligevægte og reaktionshastighed
ForumindlægHej Jeg skal snart have prøve i reaktions hastighed og kemisk ligevægt. Er der nogle der har noegn gode tips, eller dokumenter med noter. Jeg synes generelt at emnet er lidt svært bl.a. med at finde ud af om reaktion forløber mod venstre eller højre og hvordan man kan se det, samt om den forløbe... -
Skriftlig dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til skr. dansk eksamen om 2 dage..Jeg har eksamensangst, og har virkelig brug for gode noter.Er der nogle der har nogle gode råd omkring den skr. dansk eksamen, har noter om ismer og andre gode noter?Håber der er nogle, der kan hjælpe mig!!Hilsen Tik
