Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18981 til 19000 af 25465
-
Kunne i lige læse den igennem :) Tak
ForumindlægThere are talent shows all over the world; some might be bigger than others. Many of us have may heard of American Idol, X Factor or Britain’s Got Talent. All these shows have different titles, but in the end, it’s all about the same thing, that is to find the greatest performer or th... -
Kunne en lige læse mit essay igennem, og komme med noget konstruktiv kritik evt. sige hvad jeg kunne skrive mere om.
ForumindlægHvad er ensomhed? Og hvordan håndterer man den her usædvanlige og uvante følelse? Vi ved alle hvad det er, og vi har nok allesammen også prøvet at være det eller at føle det. Ensomhed er ikke kun en ting, det indebærer mange ting. Det kan være følelsen af at blive holdt udenfor, til at føle... -
Fysik førsøg til 9. klasse eksamen!
ForumindlægHej allesammen! På torsdag skal jeg op i fysik, og vil I ikke lige hjælpe mig med nogle førsøg til: - Magnetisme - Syrer - Baser - Salte - Astronomi - Ioner - Ionbindinger - Radioaktivitet - Atomer Tror det var det :-) -
A, B og C niveau?
ForumindlægHej. hvad vil det helt præcis siger, det der niveauer på gymnasiet? Ved ikke om jeg har forstået det helt? xD Tak på forhånd. -
Audiologi
ForumindlægHej. Ved I hvor højt snit man skal have for at komme ind på audiolog uddannelsen? Jeg er stadig gym-elev. Men har tænkt mig at tage audiolog uddannelsen efter. På ug.dk der kan man ikke se hvor højt snit man skal have for at komme ind. Håber nogen der kan hjælpe. MVH -
Find fejl
ForumindlægHej, er der nogle der gider at hjælpe mig... Skal finde så mange som muligt fejl i disse sætninger (en eller flere fejl) Kan dog ikke se flere selv. Dem jeg har markeret med fed er dem jeg selv har fundet... 1.The person who tells the story are called the narrator, not the i-person. 2. The teach... -
Essayets Kendetegn????
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig Essayets kendetegn? Så simpelt som muligt ASAP!!! -
Hjælp mig! :-)
ForumindlægHej derude. I min klasse holder vi to minutters foredrag om en artikel fra tyskehjemmesider og nu er det altså blevet min tur. Jeg kunne godt tænke mig hvis der er nogen, der kunne have lyst til at rette den? :-) Jeg har bare lige skrevet den danske version og så den tyske, da det så er nemmere a... -
DROPPE 3.g
ForumindlægHej Alle, jeg går i 3. g nu. Men har opdaget, at jeg er gravid. Hvilke muligheder har jeg, hvis jeg dropper ud i år? Kan man tage året om igen? Altså enten på den nuværende gymnasium eller på VUC? Håber nogen kan give råd :) -
MALDI - TOF
ForumindlægHej Jeg sidder og læser omkring seperation af at protein og bliver præsenteret for et spektre. Over det står der MALDI TOF. Hvad betyder det? -
Er de korrekt oversat? :)
ForumindlægHej :) Ville gerne høre om disse sætninger er korrekt oversat, da jeg af en eller anden grund er i tvivil :/ De lyder således: - Først for sent opdagede han sin fejltagelse. = Only too late he discovered his mistake. - Ikke før søndag vil det være muligt at kontakte ham. = Not befor... -
forslag til tysk?
Forumindlæghej jeg er en 9. klasse elev som ikke er glad for den undervisning læren giver i tysk.. er der nogen, der har nogle forslag til hvad man kan lave i tysk istedet for at oversætte tekster hele tiden? det må gerne være noget, hvor eleverne er aktive. på forhånd tak :D -
komma
Forumindlægactually,it is easy In denmark,you have to be 18+ to vote Er kommaet placeret rigtigt? Tak på forhånd. -
Eksamen
ForumindlægHej I sidehovedet til en skr. eks. , hvad skal der så stå? Skal man desuden skrive ''jeg sætter startkomma''? -
ønskes hjælp til et par ord.
ForumindlægHej SP brugere, Er der nogen der lige vil oversætte disse ord for mig: krampetilfælde Midstillet infratentorielt diffusionsbegrænsning hæmosiderinaflejringer karrene PS. det er ikke skolerelateret arbejde (-: Håber I vil være søde at hjælpe Det haster virkeli... -
Rettelse af sætninger
Forumindlæg1. Peter elsker fodbold, men jeg elsker tennis. Peter loves football but i love tennis 2. Jeg bor i Herning, og Jane bor i Ikast. I live in Herning and Jane lives in Ikast 3. De løber hverdage, men hun løber kun 2 gange om ugen. They run everyday but she runs twice a week 4. Tina går på u... -
Hvad bruger planter næringssalte til?
ForumindlægHejsa derude :) Jeg skal skrive en nv-rapport til på torsdag, der handler om næringssaltes betydning for algevækst. Ét af spørgsmålene er, hvad planterne rent faktisk bruger næringssaltene til. Jeg kan umiddelbart ikke finde et svar, idet den jo bruger glukose til at vokse. Så hvad bruger pl... -
Snyd
ForumindlægIkke fordi jeg har snydt til min srp, men er bange for at jeg måske har skrevet af i en del af min opgave fra nettet eller en hvilken som helst bog. Ved i hvilke programmer lærerne bruger for at finde ud af om man har snydt så jeg kan rette på de fejl jeg har for er virkelig bange for et -3 -
Videreskrivning på H.C. Andersen eventyr
ForumindlægHej, vi har fået til opgave at skrive videre på H.C Andersens eventyr, The Flying Trunk. Håber der er nogle som vil rette det igennem for eventuelle fejl. He had to find a way to get to his bride on. He thought and thought until he remembered his friend Peter butterfly who also lived in t... -
Bush-doktrinen
ForumindlægHvis man skal lave kildeanalyse af Bush-doktrinen hvem er så modtageren?
