Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 18981 til 19000 af 52987
  • Mat b htx eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal bruge hjælp til matematik afleveringen der hedder htx b eksamen fra 2011, den handler om gokarts og jeg forstår den virkelig ikke, nogen der måske kunne hjælpe med og forklare hvad man skal gøre.
  • Kender du den tekst?

    Forumindlæg
    Hey.. Nogle der kender teksten "We are Bound for the Promised Land" af A.E. Watterson. Mangler virkelig inspiration, synes den er underligt.. På forhånd tak. Jens : )
  • strømstyrke

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp til denne opgave: Hvor mange 400 W-dyppekogerer til rejsebrug kan man tillade sig at slutte til en 230 V stikkontakt, når strømstyrken højest må være 10 A?
  • Lynhurtigt, kig!!!

    Forumindlæg
    Hej, ved godt at det her et virkelig random spørgsmål der slet ikke høre til her, men er der nogle af jer der ved hvor jeg kan se 2900 happiness gratis på nettet?? Evt. et link ? :-)
  • betonbjælken - Optimering

    Forumindlæg
    Hej! :) Jeg er så heldig at ha fået en aflevering for, men er så lost i opgave 2 at jeg virkelig har brug for hjælp! Desværre var min lærer ikke været til meget hjælp, så håber I er! Kom frisk! :)
  • HJÆLP! historie

    Forumindlæg
    Hej alle. Det haster lidt det her, så håber virkelig, at i vil være så venlige at hjælpe. Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan forløbet på den kolde krig var? Har søgt mange steder, men syntes ikke jeg kan finde en god nok besvarelse. :-(
  • Hjælp det haster ....

    Forumindlæg
    Hej .... Nu ved jeg godt at det måske ikke virker så vigtigt man det er det , Eer der nogle der kender en nem måde til at hvordan man kan downloade sange til sin mobil . På forhånd tak :S
  • Nedarvning

    Forumindlæg
    Hej allesammen, har lige en opgave jeg virkelig er gået i stå. spørgsmålet lyder mendels 2 love og forklar deres betydning for nedarvning . kan nogle give mig ideer ?
  • 19F^9+

    Forumindlæg
    Hej, jeg har i en fysikopgave problemet, at jeg skal bestemme massen af følgende ion:19F^9+ , Det skal siges, at 19-tallet også er hævet! Fatter virkelig ikke hvad det betyder...
  • irreducible polynomier

    Forumindlæg
    Hej Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg skal vise, at X^5-X+1 er et irredicibelt polynomium i F3[X] Men hvordan gør jeg? Mvh Camilla
  • fysik opdrift

    Forumindlæg
    Når du åbner døren til et køleskab kort tid efter, at den er lukket, kan du mærke at der skal bruges en større kraft end normalt hvorfor? Har virkelig brug for hjælp, på forhånd tak! :)
  • Løs lignigen

    Forumindlæg
    Hej jeg håber virkelig nogen af jer kan hjælpe mig det haster lidt, og kan slet ikke huske hvordan man løser denne ligning Løs ligningen: (x2-4) • (x+1) = 0 Tak på forhånd
  • Haster! Feedback til min srp

    Forumindlæg
    Heejsa nogen som kan give feedback på min opgave .. som jeg har skrevet. Hvilken karakter vil jeg forvente ? haster virkelig meget... Håber jeg høre fea dig..
  • Integration

    Forumindlæg
    Hvordan integrerer jeg denne? ∫(1/√(h(t)))·dh=∫-k·dt Den første er vel sammensat, men ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre?
  • Gærings øvelser HEEELPPP

    Forumindlæg
    Hej, jeg har problemer med at forstå hvorfor gæring ikke virker hvis der er ozygen i luften. Jeg ved at gæring kun kan ske anaerobt (iltfrit) - men hvorfor ?????
  • åhhhåh.

    Forumindlæg
    Hej folkens. Håber virkelig i vil hjælpe mig med denne her opgave, jeg kan slet ikke få den til at gå op! - Hvilket tal er en tiende del, af en kvart ,af en femtedel, af en halv af 12000 ?? PLEASE, hjælp.
  • LIGNING!

    Forumindlæg
    hej. Jeg har fået denne her ligning som jeg skal løse: (logx)2 + 3*logx - 4 = 0 Jeg har virkelig ingen ide om hvordan man gør, så er der nogle der vil være søde og hjælpe? Mange tak på forhånd.
  • Differentialligninger

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan hjælpe med opgaven?? Har virkelig brug for hjælp. opg. 2.3 file:///C:/Users/Somaya/Downloads/MatA%20projekt%20diff.lign.%20(2).pdf
  • Styreformer

    Forumindlæg
    Hvilke fordele/ulemper er der ved usas styreform? Hvilke fordele/ulemper er der ved sovjetunionens styreform? Håber virkelig folk kan hjælpe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ammoniumnitrat

    Forumindlæg
    det kan godt være det er et dumt spm men kan virkelig ikke huske det...hvad er den kemiske formel for ammoniumnitrat?er det NH4NO3og når det reagerer med vand så går det bare i opløsning ik?altså NH4+ og NO3-takker:)