Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 19021 til 19040 af 26355
  • omregning fysik

    Forumindlæg
    Hvordan omregner man fra µW/m2 til db? på forhånd tak for hjælpen
  • Har jeg skrevet for meget?

    Forumindlæg
    I opgaveformuleringen har min dansk lærer krævet, at vi skal skrive 700 ord. Jeg har dog skrevet 850, og jeg kan desværre ikke fjerne noget, før at essensen i det skrevne går tabt. Vil det trække ned?
  • Nogen kan hjælpe? det haster :((((((((((

    Forumindlæg
    Nogen kan hjælpe hvad er fejlene i de sætninger???? og forklare dem A. Ret fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi. Der er kun en fejl i hver sætning. Skriv den korrekte sætning på linjerne nedenunder. 1. Two lightning bo...
  • Er hhx for meget matematik

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er en pige på 15 år, der snart skal vælge, hvilken ungdomsuddannelse jeg gerne vil starte på. I den forbindelse har jeg været på brobygning på både STX og HHX for at få en bedre idé om, hvad de forskellige uddannelser indeholder. Jeg oplevede, at STX føltes lidt for folkeskole-agtigt f...
  • Hvilke en passer til mig??

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er lige kommet tilbage til Danmark den 10/10/2013 fra England. Jeg er født i Danmark, men jeg har et problem med skolen. Nu gå jeg på 10kl og vil gerne til STX gym efter. Jeg har ikke haft tysk før men tag fysik. Der er mange der siger at jeg skal tag ...
  • Hjælp til retningens afledte.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en opgave hvor man skal finde retningens afledte af vektor v(1,3) i punktet a(1,1) og skal finde enhedsvektor v0 i alle retninger, som den retningens afledte i a er 0. formlen for beregningen er Duf(a,b) = u * ∇f(a,b). hvor ∇f(a,b) er ∇f(a,b)=(2x+1/x, 4xy). Måde...
  • Fejlsætninger

    Forumindlæg
    Jeg sidder med denne fejlsætning: If you have a family, that do not can support you, many things are difficult. Som jeg retter til can't i stedet for do not can, men hvad den grammatiske forklaringer er, ved jeg ikke.
  • Biologi B og Fysik B

    Forumindlæg
    Hej! Mit spørgsmål går på om Fysik B sværere end Biologi B eller omvendt, og hvad jeres erfaringer er med fagene?
  • Sprogrejse

    Forumindlæg
    Jeg havde tænkt mig at tage en sprogrejse til New Zealand med EF i et halvt år. Ville høre om der er nogen som har nogle erfaringer med at rejse med EF i så lang tid eller evt. bare nogle erfaringer om hvordan det er på EFs kollegium/værtsfamille/campus. Mange tak på forhånd :-)
  • læse samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg overvejer at læse samfundsfag, på en videregående uddannelse. Baggrund for det er at jeg vil noget indefor politik, nogle der ved om man kan vælge samfundsfag eller skal det være statskundsskab?
  • Fra sygeplejerske til læge?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er udddannet sygeplejerske med 4 års erfaring i både Danmark, Norge og Uganda. I danmark var det på en medicinsk afdeleling.. Jeg har nu søgt ind på kvote 2 med en motiveret ansøgning. Hvad tror I mine chancer er, for at komme ind på medcinstudiet...?
  • Hvordan gik kvote 2-prøven for jer?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige været til kvote 2 prøve (KU) i dag, og jeg kan næsten ikke vente med, at få et svar. Dog føler jeg ikke, at det gik specielt godt, ikke på grund af sværhedsgraden, men fordi at jeg egentlig godt kunne have brugt noget mere tid (jeg er typen der godt kan dvale lidt ved opgaver). ...
  • Matematik-økonomi som HTX studerende

    Forumindlæg
    Hej SP Vil jeg kunne studere Mat-øk som HTX'er, eller vil jeg mangle for mange af de økonomiske fag, som man har på HHX (virksomheds økonomi etc.)?
  • Um zu eller damit

    Forumindlæg
    Hejsa. Denne sætning er skrevet med um zu, men er der nogen der kan finde ud af at omskrive den, så den skrives med damit? På forhånd, tak:) Sie will die DDR verlassen, um ein neues Leben anzufangen.
  • STX studieretning

    Forumindlæg
    Hejsa Er ny her på studieportalen :) Jeg har et spørgsmål :) Jeg går i 8.klasse, og har bestemt mig at tage til STX efter folkeskolen. Min drøm er at blive en Kirurg læge, så mit spørgsmål er hvilke studieretning skal jeg vælge i STX? Håber på svar :)
  • GeoGebra

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved, hvordan man bruger FitLogistisk på GeoGebra? Når jeg skriver punkterne i "formlen", får jeg "f udefineret" som resultat. Skal man bruge årstal som 0 eller fx 2013?
  • Substantivisk?

    Forumindlæg
    Hej SP. Er der nogen der ved om adjektivet 'fantastic' står substantivisk i denne sætning? Og er der nogen der kan forklare hvad det betyder?
  • Når man putter syrer i vand

    Forumindlæg
    Hvad er det i syren der gør at vand bliver elektrisk ledende? Haster! Mange tak!!
  • Ordet overvågning

    Forumindlæg
    Hej folkens, står med et lille problem håber i kan hjælpe... Ordet overvågning hvad betyder det? jeg ved godt at det er kamera overvågning internetovervågning osv.. men det jeg mener er hvad kan man skrive om ordet?? please hjælp jeg er in deep trouble!
  • Marginalvælgere og kernevælgere

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er i gang med at skrive SRO om vælgeradfærd, og har i den forbindelse svært ved at se forskellen på marginalvælgere og issuevoters. For mig lyder det som det samme. Er der en venlig sjæl der vil være så sød at forklare mig forskellen?