Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19061 til 19080 af 321608
  • Fysik

    Forumindlæg
    Er den en der kan forklare mig, hvordan kontinuerte spektre, emissionsspektre og absorptionsspektre opstår?
  • Gode råd

    Forumindlæg
    Hej folks Jeg skal til dansk skriftlig fremstilling og tvivlede på, om jeg kunne nå at få mine 10 taller erstatet med 12 taller. Er der nogle kloge hoveder derude, som har nogle gode råd til en elev i 9. klasse, som skal til eksamen maj 2010?
  • Leningrad

    Forumindlæg
    http://da.wikipedia.org/wiki/St._PetersborgUnder 2. Verdenskrig blev byen udsat for kraftige tyske angreb, men det lykkedes aldrig tyskerne at erobre byen. I stedet belejrede de byen i over 900 dage, hvor byen kun havde forbindelse til resten af Sovjetunionen via en jernbane over Ladoga-søen.Det ...
  • folkeviser!!

    Forumindlæg
    nem og hurtig analyse af folkeviser.. hvordan gør jeg det?
  • Grundtvigianisme?

    Forumindlæg
    Hvad går grundtvigianismen i korte træk ud på? Fatter hat af det der står på wiki :-S
  • Skal hjælp med brøker med division ??

    Forumindlæg
    I en vestjysk kommune med 34.500 indbyggere er 4 7 heraf beskæftiget i landbruget eller landbrugsrelaterede virksomheder. Hvor mange indbyggere er beskæftiget i landbruget eller relaterede virksomheder? vil meget gerne have en forklaring og et svar t
  • new york til paris

    Forumindlæg
    et fly flyver med en hastighed på to gange lydens hastighed (Mach 2). Afstanden fra new york til paris er 5851 km. hvor lang tid tager det flyet at flyve fra new york til paris?
  • matematik

    Forumindlæg
    hjælp til denne opgave: jeg skal ud fra denne formel y=b*x^a finde a og b jeg kender både y og x 5,9=b*70^a
  • Metafor

    Forumindlæg
    Hej:) Er der nogle der ville være forklare mig hvad et metafor er ? - Mange tak
  • DF ideologi

    Forumindlæg
    Nogle der har et bud på hvordan man kan se nogle ideologier, som liberalisme, konservatisme og socialisme i dette stykke? Det første stykke har jeg fået til at være liberalistisk, og det med kulturarven til at være konservativ. ville hjælpe meget med nogle ideer :) Dansk Folkepartis f...
  • Karen Blixen -Brev

    Forumindlæg
    Jeg har fået en aflevering for om at Karen Blixen skal skrive et brev til Denys som er hendes ''kæreste'' Jeg har så skrevet to breve en fra Karen og en fra Denys. Jeg håber at i lide vil læse den og skrive hvis der er noget som jeg kan rette og opbygningen hvis der er fejl.. D...
  • diskriminanten d.. hjælp..

    Forumindlæg
    Jeg har min funktion f'(x)=(2x-x2)*e-x hvilke tal skal jeg bruge til at sætte ind i formlen d= b2-4ac
  • Pi ?

    Forumindlæg
    Er der forskel på at skrive 5pi/6 og 5/6 pi? Jeg forstår ikke den første skrivemåde hvorfor skal "betegnelsen" pludselig ind midt i størrelsen. Er begge skrivemåder OK? Hvad er reglerne?Håber, I kan kaste lys for mig.
  • Systematisk navn

    Forumindlæg
    Har en opgave der lyder således: Enzymets systematiske navn er: procollagen-L-lysin,2 oxoglutarat;oxygen oxidoreductase Gør reder for enzymets systematiske navn Er der en velig sjæl der kan hjælpe, er pænt meget på bar bund..
  • Vektorfunktion

    Forumindlæg
    Hej alle Er der nogen som kan hjælpe mig med følgende vedhæftede opgave. Tal på forhånd!
  • Matematik.. hjælp!!

    Forumindlæg
    Fire drenge har købt fire billetter til en koncert. De skal sidde ved siden af hinanden. * På hvor mange forskellige måder kan de fire drenge placere ´sig på de fire stole.? Please hjælp mig. Vil gerne have en forklaring på det++?
  • Matematik

    Forumindlæg
    Fire drenge har købt fire billetter til en koncert. De skal sidde ved siden af hinanden. * På hvor mange forskellige måder kan de fire drenge placere ´sig på de fire stole.? Please hjælp mig. Vil gerne have en forklaring på det++?
  • Mangler studenterhue!!!

    Forumindlæg
    Hej i kære mennesker :D Jeg mangler en studenterhue, og tænkte om der måske var nogen der havde en brugt eller lignende? Jeg har nemlig ikke råd til at give de 350 det koster på alle sider, men vil gerne have en hue alligevel. Svar hurtigst muligt, skal nemlig bruge den om en måned
  • Playstation 2 i verdenen: f (x) =17,4⋅ x +10,6

    Forumindlæg
    Hey folkens! :)) Jeg sidder og er igang med en opgave, hvor jeg skal fortælle hvad de forskellige tal står for, men jeg er helt blank. Det samlede antal PlayStation 2 i verden kunne for perioden 2001-2008 beskrives ved modellen f (x) =17,4⋅ x +10,6 . Her betegner f (x) det samlede ant...
  • Beregn z^2??

    Forumindlæg
    Jeg har lidt problemer med denne opgave(vedhæftet). Nogen der kan hjælpe? Det ville være så dejligt ^_^