Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 19101 til 19120 af 168518
-
Hvilke typer af opgaver?
ForumindlægHej Alle :) Jeg skulle fra en veninde spørge, hvilke typer af opgaver man bude kunne - når man skal op til skriftlig fysik på A-niveau? Er der nogle typer opgaver - man kan være sikker på, at kunne få stillet? MVH ASLAK -
Hjælp til retteslse af to oversættelser
ForumindlægTre fjerdedele af skemaerne blev retuneret, og viste nogle ubehagelige facts om hvordan unge piger, der kommer til England for at lære sproget, bliver behandlet Three quarters of schedules been returned, and showed some unpleasant facts about how youth girls, there come to England for to learn... -
Xenofon - Oikonomikos
ForumindlægHey.. Er der nogen der har beskæftiget sig med bogen Oikonomikos, og muligvis har nogle gode notater hertil?? Det ville være en utrolig stor hjælp... jeg har selv lavet notater til bogen og har planer om at ligge dem ind på studieportalen, men vil lige sammenligne mine notater med andres så jeg e... -
Indledning er jo ikke det samme som problemformulering.
ForumindlægKan det virkelig passe at der er ingen der har står på foreskellen mellem indledning, problemformulering og emneafgrænsning? -
3. g opgaven....
ForumindlægHej.Jeg skal til at skrive 3. års opgave i matematik...og regner med at få problemer med opstillingen i word. Er der nogen der har bud på nogle matematiske programmer der gør det nemmere at stille ligningerne og bevisførelserne pænt op????? Kommentar til hvordan selve opgaven kan stilles op er og... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej. Hvordan ville I oversætte dette til dansk? "It was not called for." -
?
ForumindlægIf he had not taken the wrong turn he would have get home a lot earlier. Nogen der kan se fejlen i ovenstående sætning ??? -
Forklaring
ForumindlægJeg er lige blevet i tvivl om noget. I matematik taler man primært om to kategorier: Den ene er som bekendt diskret matematik, men hvad kaldes den anden? Eller bare mere generelt; hvilke kategorier er der i matematikken? Tal på forhånd -
God matematikbog?
ForumindlægHej alle. Jeg søger en god opslagsbog, lidt mere forklarende end blot en formelsamling, til matematik på A-niveau i gymnasiet. Gerne med ord og forklaringer, så det ikke kun er udelukkende matematisk sprog som det fx er i Matematik 112. Nogen, der kender nogle gode/vil anbefale? -
Oversættelse - Dansk--->Engelsk
ForumindlægEndnu engang er en engelsk politiker bukket under for formiddagspressens angreb: I går meddelte kulturminister David Mellor uventet, at han havde besluttet at gå af, fordi han ikke ville være en belastning for sit parti og for regeringen. Mindre end 24 timer forinden havde premierminister John Ma... -
Negation af udsagn
ForumindlægHej derude, Jeg har fået til opgave at negere følge udsagn og det har jeg så gjort: ∃a∈R∀x∈R:x2>a ⇒x∈Q ¬(∃a∈R∀x∈R:x2>a ⇒x∈Q ) = ∀a∈R∃x∈R:x2≤a ∧ x∉Q Det er jeg kommet frem til ved ... -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHej, det nedenstående handler om forskelle mellem to personer; Billie Holiday og C.P. Ellis, som vi havde beskæftiget os med. Er der nogen der vil læse den igennem og rette for fejl, både grammatisk og ordstilling. Håber I kan Hjælpe mig. På forhånd mange tak. Difference between Billie Holiday a... -
Eksamen Maj 2006
ForumindlægEr der nogen her inde som var til eksamen i eng a i år 2006? -
Engelsk
ForumindlægHej med jer. HAr skrevet stil på engelsk og er nu ved at rette den.Jeg er ikke så god til det med komma, eller Engelsk grammatik generelt så jeg ville blive super glad hvis i gad tjekke nogle sætninger igennem for mig. After having read only three of Raymond Carver’s short stories I allow myself ... -
Erhvervsøkonomi almen
ForumindlægHvordan er det at læse HA? Er det svært? Jeg har aldrig haft faget, da jeg gik på STX og jeg er bestemt ikke en haj til matematik. Vil jeg kunne klare uddannelsen? Jeg forstå det på den måde, at de fleste HA studerende har en HHX baggrund, hvor de allerede har et solidt fundament angående erhv... -
Oversættelse;D
Forumindlæg1.Må jeg se din nye cykel 2.Du må gerne se den, men du må ikke køre på den 3.Jeg må tale med dig. Må jeg komme i aften 4.Han kommer måske i morgen 5.Det kan være meget koldt i april 6.Du må se den film, den er fantastisk 7.Det kan være han aldrig kommer tilbage 8.Du må ikke græde. Du har det m... -
Eksamen i morgen, simpelt spørgsmål
ForumindlægHej, jeg skal til skriftlig matematik eksamen i morgen og har et lille problem. For at stille det simpelt op er problemet en brøkregel. (a/b) + (a/c) a=? Er dette umuligt? Hvis det er tilfældet så vil jeg gerne høre andre forslag til hvordan man kommer fra m_1 * d_1 = m_2 * d_2 d_1 = x_T - ... -
årsprøve
Forumindlæghej jeg skal op i matematik den 04/06.... jeg vil hører om hvordan det forgår (altså årsprøven)og hvordan jeg skal endlig forberede mig... tak -
procent- og rentesregning
Forumindlægjeg læser op til matematik eksamen på torsdag, og har problemer med et et spørgsmålene: "Vis hvordan man skifter basisår" Er der nogen der kan forklare det eller har et godt link? Tak på forhånd! -
Eksamenssættet 2003
ForumindlægEr der nogen som ved, hvor hvor man finder sidste års eksamenssæt i skriftlig samfundsfag??
