Søgning på: Dansk. Resultater: 19161 til 19180 af 40954
-
Disposition.!
ForumindlægJeeg Skal Vælge Et selvvalgt Emne Til Engelsk Eksamen..! Jeeg har valgt Love som det overordnede emne....Doog skal jeeg lave en disposition..... Veed Ikke Lige Rigtigt Hvaad Jeeg Skal skrive om....Nogend er kaan komme med Forslag..Taark.! -
Suppleringsfag
ForumindlægHej alle : ) Jeg vil gerne uddanne mig som tandlæge. Men har læst på Ug.dk at man skal have MATEMATIK A, og er ikke sikker på om de mener enten fysik eller kemi på B Niveau. I hvertfald jeg har Fysik på B, og matematik på B. Så jeg opfylder Fysik på B , men ikke matematik A. Jeg tænkte på at supp... -
Årsprøve produkt
ForumindlægHey allesammen, har lige været oppe til årsprøve i skriftlig spansk. Tænkte på om der er nogle der ville bedømme evt rette min prøve. Prøven bestod af en kort tekst man skulle oversætte og 3 spørgsmål man skulle svare på. Her er den: A) Traduce al español. Dos gitanos de español están fuera... -
perspektivering
ForumindlægJeg sidder og skriver en teknologirapport om UV-stråling, der er skyld i hudkræft bl.a. Hvad synes jeg skal skrive i min perspektivering. som produkt har jeg lavet en solcreme mm. Er der nogen der kan gíve en hjælpene hånd med, at lave en LCA (og miljøvurdering) på mine solprodukter? Er lidt ... -
en lille sætning
Forumindlæghi :) jeg har et problem med at oversætte den sætning på tysk: Børnene skulle hentes i børnehaven senest kl. 15.00 og mange cafeer og restauranter blev lukket i disse dage. problemet er fordi jeg ik ved hvordan jeg oversætter "hentes" for jeg mener det er genitiv men r ik sikker?? hå... -
Tysk sidste sekund..
ForumindlægHej Alle! Nogle som kan har nogle guld-korns-tysk-sætninger, som jeg kan gøre brug af til tysk-skriftlig i morgen? PÅ forhånd tak -
Skriftlig eksamen - spr. eng. A-niveau
ForumindlægHvad synes i om teksten etc.? Mit største spørgsmål er, om Suky også døde til sidst? Nogle siger det ene og andre det andet... Personligt opfangede jeg ikke at hun var død - men jeg har heller ikke skrevet at hun var levende. Så når jeg rent faktisk ikke har skrevet noget forkort, men bare at hun... -
introducerende artikel
ForumindlægHvad er en introducerende artikel ? -
Opgave status
ForumindlægJeg ved at der er mange som ikke kan forstå hvor deres opgaver bliver af.. Af den grund har jeg oprettet denne tråd, hvor jeg håber at readaktører fra de andre fag også vil give deres besyv med statusen. Der ligger pt.: 82 opgaver og vendter i biologi og 78 opgaver i kemi. Personligt vil je... -
eksamensprojekt HF
Forumindlæghej jeg skal vælge 2 fag til at skrive eksamensprojekt i og jeg er fuldstændig på bag bund omkring hvad jeg skal vælge så jeg mangler noget inspiration????? -
hvorfor er mine opgaver ikke godkendt!
Forumindlæghej jeg har tilført to opgaver her på siden.. Men der sker ik så meget?:S det er nu 3 dage siden:S er der noget galt med opgaverne?:S -
1 sætnings rettelse
ForumindlægAs a muslim girl, I think it's okay to marrie within a different culture, but not outside the religion, because first of all my parents wouldn't accept it and from family experience I have seen that many problebs will come. -
Klassekammerater
ForumindlægHej Tænkte på noget og det var om dem man er venner med i klassen kan have en rolle i hvad din lærer vil give dig af karakter samt hvad han eller hun synes på én? Dvs. hvis du er venner med klassens klogeste, om det så kan hive dig lidt op og omvendt hvis du er venner med en af de knap så gode... -
TOEFL - repeatable?
ForumindlægHvis man lavede rod i den, i en TOELF (Test of English as a Foreign Language) er den så gentagelig, hvis man gennemgår kurser? Skal ta' den test, når jeg går ud af gymnasiet. -
"NY Alliance"
ForumindlægEr der nogen der kender noget til ”NY Alliance” eller ved hvilken ideologi de hælder mest til? syntes nemlig ikke at de virker så troværdige angående deres politik… Ville ellers ha’ stemt på dem. -
Psykologi C - hvad går det ud på
ForumindlægPå mandag starter vi i skole igen (i hvertfald nogle af os), og i den forbindelse skal jeg til at have et nyt fag, nemlig psykologi c. Jeg har googlet faget, og fundet nogle informationer om det, men jeg tænkte bare på, hvad er jeres opfattelse af psykologi c: Hvad gør det interessant?? Hvad gå... -
Hjælp til spansk.
ForumindlægHar er brug for en hurtig rettelse af spansk stil, til både grammatik og andet. På forhånd tak -
Studie ophold i Skotland/England
ForumindlægHej Jeg går i 3.g. og nu er det snart tid til at søge ind diverse steder. Jeg regner/håber på et gennemsnit på omkring 8, og vil gerne ind og læse Kemi - og senere Medicalkemi Jeg har bare nogle enkelte spørgsmål - jeg har altid drømt om at studere i UK. Jeg har bare ingen idé om, hvord... -
Oversættelse - rettet...
ForumindlægFølgende har jeg oversat, noget som vil være så venlige at rette? Hos mekanikeren I løbet af 90'erne vil lægen blive afløst af mekanikeren, som har alle former for kunstige legemsdele på lager. Følgende samtale kunne være en fremtidig konsultation: En mand kommer ind i Georgs Kropsreparations... -
Er det muligt at skifte hovedfag nu?
ForumindlægVi skal skrive SRP i de to uger før jul og har derfor allerede afleveret vores sedler med hovedfag/bifag og emner. Jeg skriver i biologi og kemi, med kemi som hovedfag og biologi som bifag. Men jeg har i mellemtiden fundet et andet emne, jeg hellere vil skrive om (det falder dog stadig under det...
