Søgning på: naturgeografi b eksamen. Resultater: 19161 til 19180 af 113755
-
Sygekesamen!!!
ForumindlægJeg skal til eksamen i old, men min farmor er lige blevet indlagt med en hjerneblødning, og kommer ikke hjem igen. Det er ikke til at sige hvor lang tid hun har igen, derfor tager jeg sygeeksamen til august. Men jeg bliver også student her til sommer. Kan jeg stadig få huen på, selvom jeg mangler... -
Lægeerklæring til sygeeksamen
ForumindlægJeg har en eksamen i overmorgen og ligger og er syg og jeg ville høre hvad der skal til for at få en lægeerklæring så jeg kan gå op til sygeeksamen jeg føler mig ikke rask nok til at tage til lægen og jeg skal afleverer min lægeerklæring senest tre dage efter eksamen. Kan man gøre det over telefo... -
hjæælp mig jeg vil gerne få højer karaktere?
Forumindlæghvordan kan man få højer karaktere? jeg har mange venner der slet ikke er god til sproget og hellere ikke til selve faget men de får altid 10 tal til eksamen? hvad er årsagen? er der et bestemt måde til eksamen? hvad kan jeg gøre for at få højere karakter? please hjæææællppp venlig hilsen mig... -
Hjælp til isolering i formel
ForumindlægHejJeg har en formel som siger:k^2 + (r+b)^2 = r^2 er der nogle som kan hjælpe mig med at isolere r ?Mvh /Hrskitzo -
eksponentielt aftagende funktion
Forumindlæghey alle.. jeg er sproglig og forstår ca intet af matematik.. hvordan isolere jeg x når funktionsforskriften er f(x) = b*a^x venlig hilsen -
fordobling af f(x)
ForumindlægHvis man arbejder med en potensfunktion f(x)=b*x^a, og opgaven går ud på at finde ud af, hvor mange gange x bliver større, når f(x) fordobles. Hvordan kan man regne det ud? -
Det gyldne snit - phi
ForumindlægHej :-) Jeg skal til mundtlig matematik eksamen her om lidt og jeg kan simpelthen ikke lige finde ud af noget følgende: a/b=(a+b)/a= phi Man dividerer en flerleddet størrelse ved at dividere op i hvert led, her divideres med a: a/b=(a+b)/a=1+b/a Vi ved endnu ikke hvad linjestykket a d... -
eksponentielfunktion
Forumindlægf(x)=b*a^(1/t)hvordan ville I finde t?? -
vektor
ForumindlægHej Længden af vektor a = 7 Længden af vektor b = 3 Prikproduktet = 2 Skal beregne projektionen af vektor a på vektor b. a*b/b <=> 2/3 eller er det forkert? -
Inverse Kongruenser
ForumindlægLad n tilhøre Z. Antag a==a' og b==b' mod n. Vi at a+b ==a'+b' mod n. -
ligning.
ForumindlægEn "omdøbning af betegnelerne - hvordan kommer ligningen til at se ud: p=2ax og q=b og d=b^2 - 4ac. mit bud: 2ax + b = b^2 - 4ac ? -
Lineær funktion
Forumindlæg(-1,9) og (0.3) fx + b= -6x + -6 ? -
Reducere
ForumindlægJeg er helt lost hvordan skal jeg løse denne opgave ?? Reducer: 5(a+b)(a+b) –3(a+b)(a-b) – 10 ab -
Søger ekstra biologi lærer - lønnet
ForumindlægSøger ekstra biologi lærer - lønnet 03. 8 2012 af Jasmin Hej. Jeg søger en ekstra biologi lærer, der op til biologi eksamen som kan hjælpe mig under de 24-timers forberedelse inden selve eksamen. Jeg skal op d. 8/ 6 2012 kl. 10.30. og får udleveret eksamens opgave d 7/8 2012 kl.10.30. Person... -
Kemi notater
ForumindlægJeg skal op tli kemi´B eksamen om 2 uger. Jeg er virkelig dårlig til kemi og ved slet ikke hvordan jeg skal kunne forsvare min årskarakter. Er der nogen der kunne hjælpe lidt ved at fortælle hvordan eksamen foregår og hvis i evt. har nogle noter jeg kunne se på ville det virkelig redde mit liv. ... -
Eksamenshjælp?
ForumindlægJeg er desværre så uheldig at skulle til mundtlig eksamen, B-niveau kemi. Begge gange jeg har været oppe i kemi (afsluttende 9. og årsprøve 1g) er det gået galt (6/02 taller) og jeg er efterhånden skrækslagen for eksamen, især i dette fag. Er der nogen der har gode erfaringer med lektier-eksame... -
Eksamensform i kemi c
ForumindlægHej, jeg skal op i kemi om et par dage. Min sidste eksamen :D.. Jeg ved bare ikke, hvordan eksamen forløber. Vi har fået udleveret nogle titler, og har 24 min forberedelse og 24 min eksamen, tror jeg. Det jeg ikke ved er, om vi får nogle spørgsmål udleveret eller om vi bare skal snakke om en af d... -
Tysk eksamensforberedelse!!
ForumindlægHej. Jeg hedder Christian og går i 2.g på hhx i lyngby. Jeg har uheldigvis trukket tysk mundtlig på b-niveau til eksamen, hvilket bestemt ikke er mit skarpeste fag. Jeg har brug for en til at hjælpe mig med at forberede mig til eksamen. Min eksamen er en 24-timers, så det ville være rart at hav... -
Filosofi opg. Sisyfosmyten?
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i Filosofi B og dertil skal vi aflever en opgave inden eksamen, som vi også skal inddrage til eksamen som et eksamensprojekt. Jeg tænker at skrive om Sisyfosmyten af Albert Camus, da det er et forholdsvist simpelt emne at berøre. Dog er jeg lidt i tvivl om hvad en god... -
Mat A - god idé??
ForumindlægJeg er i tvivl angående valgfag i 3.G - så jeg tænkte på om der var nogen af jer som havde lidt erfaringer omkring Matematik på A-niveau? Hvor svært er det? Og er det noget I har fortrudt? hvad angående eksamen? og karakterer dér? Er så forvirret, og ved ikke om jeg vil kunne klare det- har hørt ...
