Søgning på: matematik b eksamen 2017 hhx. Resultater: 19221 til 19240 af 130298
-
Eksamen, tavle eller bord?
ForumindlægHvad er mest fordelagtigt? Hvad foretrækker I / hvorfor? =) Tak! -
engelsk eksamen om 2dage hjælp mig.. plzzz
Forumindlæghej jeg skal op i mundtlig engelsk.. og er ikke god til engelsk. håber i kan hjælpe mig;( 1. What did they wear? 2. What kind of activities did they have? 3. Members 4. Resistance - who resisted them and how? 5. Political influence 6. Do the organisation exist today? håbe... -
EKSAMEN SITUATION I KLASSEN
ForumindlægHey derude... I min klasse er jeg blevet udvalgt til at skulle op til "eksamen" på tirsdag, hvor to af mine klassekammerater vil agerer som "censor og lærer" .. Jeg er lidt nervøs for det, da jeg gerne vil forbedre mig i mundtlig dansk, og årskarakteren er lige rundt om hjør... -
Spansk eksamen - rettelse
ForumindlægHej .. Jeg skal op og trække en tekst i spansk på Onsdag, hvor jeg derefter skal lave et oplæg .. Er er nogle der vil hjælpe mig med at læse mit oplæg igennem og rette det? Jeg har meget brug for hjælp, da jeg ikke er særlig god til spansk.. Jeg vil bare rigtig gerne bestå .. Håber virkelig på h... -
Folke- og kunsteventyr til eksamen
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal op til mundtlig dansk inden længe, og har trukket kunst- og folkeeventyr og ville lige høre herinde, om der var nogle der kendte nogle gode eventyr at bruge som prøveoplæg, helst med så mange eventyrtræk som muligt selfølgelig. Tak på forhånd. -
Vektoerne a, b og c er givet ved
ForumindlægVektoerne a, b og c er givet ved a=(7 over 1), b=(-3 over 9), c=(-6 over 8) Bestem koordinaterne til a+b, a+c og b+c. Bestem derefter a, b, c, b+c og a+c -
Må man have computer med til mundtlig dansk eksamen?
ForumindlægMå man bruge computer i ens forberedelse til den mundtlige eksamen? -
Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen?
ForumindlægHej allesammen, Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen? For er meget i tvivl. -
matematik ligning,kompleks
ForumindlægHej igen og igen :D Jeg skriver SRP, og kan ikke finde ud af ligningen, jeg ved slette ikke hvordan den skal regnes ud, det er komplekse tal jeg skriver om... pleaseeeeee help me out Z^2= -7+24 -
Skal have hjælp til opgaver!! matematik a niveau.
ForumindlægHej, håber meget jeg kan få hjælp til disse vedlagte opgaver, de fraværet er lidt for højt, og ikke skal være højere :P Vil gerne have hjælp til så mange af dem som muligt :)! -
Spørgsmål til AT-eksamen på mandag!
ForumindlægHej Sidder og skal op til AT-eksamen på mandag (!!) og har i den forbindelse nogle spørgsmål, som jeg håber der er nogen der kan svare på: 1. hvad gør man hvis man har fundet ud af, at ens problemformulering faktisk ikke er særlig god - nærmere sagt alt for bred. Skal man bare kommentere det ti... -
Skriftlig eksamen i Dansk A
ForumindlægOhøj derude! :-) Jeg er selvstuderende på HF i dansk A, med en snarligt forestående skriftlig eksamen. Jeg har dog ikke rigtig nogen fornemmelse for hvorledes en skriftlig dansk eksamen forløber sig idag. Sidst jeg var til en dansk eksamen skrev man mere eller mindre en lang "smøre", mi... -
Filmklip til AT eksamen
ForumindlægHej allesammen kan jeg godt vise to forskellige filmklip á ca. 15 sek til AT eksamen eller tror I lærerne vil synes at det bliver for overfladisk? -
Parabel, bestem b's fortegn.
ForumindlægJeg skal lave en opgave, og jeg har brug for at vide hvad fortegnet til b er i en parabel. Hvordan kan man se det, parablen ligger med sit toppunkt i 2. kvadrant, og venstre gren skærer y-aksen over (0,0).. Har læst den har noget at gøre med grenenes skæring med y-aksen. Men ikke mere end det. ... -
Simpel, logisk matematik
ForumindlægHejsa, jeg fik en opgave af min lillebror fra 5 klasse (!), som jeg bare ikke kan løsningen på, da det er logisk matematik, trods jeg altså har matematik på A-niveau i gymnasiet!. Er der nogle af jer, der kan hjælpe? Opgaven lyder således: En pige har fået fire kæder med hver tre led i, som h... -
Nyt materiale til AT-eksamen
ForumindlægHej alle. :) Jeg skal til eksamen d. 29/5. Så det er ved at være på tide at finde det nye materiale! MEN efter at have læst lidt herinde på forummet, er jeg kommet i tvivl. Jeg troede at det nye materiale skulle være i form af f.eks. en artikel, som satte ens emne lidt i perspektiv. Har jeg taget... -
Eksamen - kolonisering/afkolonisering
ForumindlægHej Jeg har i dag trukket emne til 24t historie eksamen, fik følgende tema: Kolonisering og afkolonisering, og disse tekster: Gjellerups Verdenshistorie, 1979: "Moderne opfattelser" F. Graetz: Tegning: "Den gamle dame boede i en sko" Sir Charles Dilke: "Et større England/... -
Nogen der vil se på min Dansk eksamen
ForumindlægNogen der er interesseret i, at læse min dansk studentereksamen fra i dag igennem og kommentere den? -
Mundtlig eksamen FSA
ForumindlægHej eksperter og stræbere :)Jeg står og skal til mundtlig eksamen på torsdag, og jeg søger råd, der skal hjælpe mig med at lave det forventede 11-tal om til 13.Jeg har et godt næsten flydende engelsk, og jeg er god til at analysere og fortolke. Jeg mangler bare noget, der kan give de sidste margi... -
Engelsk A - Shakespeare (eksamen)
ForumindlægHejsa. Jeg skal, som så mange andre, op til mundtlig engelsk A (stx) eksamen på mandag, og der kan jeg bl.a. trække Shakespeare. Derfor vil jeg høre, om der er nogle der har gode tips og evt. erfaringer om, hvordan man skal gribe det an og hvad man skal komme ind på, hvis man nu f.eks. træk...
