Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 19221 til 19240 af 102572
-
Avis artikel
ForumindlægHeej :) Nogen som kan hjælpe? Hvad hører en avis artikel ind under? Er det samfundsvidenskab eller humanvidenskab? På forhånd tak! -
Differentialligninger opgaver
ForumindlægDa differentialligning er obligatorisk i år til den skriftlige eksamen har jeg øvet mig meget på det - jeg forstår de forskellige formler osv vha. forberedelsesmaterialet til emnet Jeg stødte lige på et par opgaver jeg så ikke aner hvordan skal løses Opgaverne kan ses i det vedhæftede... -
HVIS JEG VAR UNDERVISNINGSMINISER VILLE ALT VÆRE ANDERLEDEST FOR DEM DER VED HVAD DE VIL
ForumindlægHvis jeg var undervisningsminister, ville jeg sørge for at dem, der ved, hvad de vil med deres liv uddannelses -og jobmæssigt, skulle have mulighed for efter endt folkeskole at sætte deres egen undervisning sammen. Det skulle være sådan, at for den der f.eks gerne ville være lære og undervise i..... -
terminsprøve
ForumindlægHej..Var der nogle som var oppe samfundsfag skr. sidste år? og kan huske hvad emnet var? -
øv for studenter anno 2007!
ForumindlægEr det bare mig eller er den gamle reform begyndt at se lidt skod ud? jeg går lige i øjeblikket i 3.g. Altså nåede jeg lige at komme med på den gamle reform. Syntes selv dengang at det var fedt at jeg nåede det, men ville der ikke klart have været flere fordele hvis man ventede et år så man kom m... -
Skoleopsætning
ForumindlægHej allesammen Jeg kunne meget godt tænke mig at vide hvordan jeres skoleopsætning er? Forstået på den måde, at der er folk der griber lektierne, undervisningen, afleveringerne osv.. anderledes an? Der er jo nogen der har ALT på computeren, andre bruger overhovedet ikke computeren osv.. Det vil... -
rettelse af engelsk oversættelse
ForumindlægVil i være sød at se min oversættelse igennem, der er nogle grammatikfejl.En virkelig god ferieVi troede bestemt, at det ville blive en spændende ferie. Vi havde læst i avisen, at hotellet var smukt beliggende nær en dejlig sø. Og maden var usædvanlig lækker – ifølge annoncen. Men vi opdagede sna... -
DANSKLÆRER SØGES
ForumindlægHej, Jeg håber I kan hjælpe, jeg skal lige over min dansk skriftlig eksamen, men men men jeg vil gerne lige hører fra en rigtig lærer om det overhovedet er en god idé. Derfor kunne det være fedt, hvis en (tidligere) dansklærer eller bare en eller anden vil læse den igennem... Tak på forhånd -
Sorry for the Loss
ForumindlægHej Er der nogen herinde, der har været op til skriftlig engelsk på a-niveau, som kan huske opgaveformuleringen til teksten "Sorry for the Loss" - skrevet af Bridget Keehan. Hvilke 2 punkter var det, man bl.a. skulle fokusere på? Tak på forhånd -
Vægtning af fag
ForumindlægJeg har et spørgsmål angående eksamensbeviset og vægtning af fagene. Jeg skal fx op i fransk A-niveau skriftligt, men ikke mundtligt. Vægtes min prøvekarakter med 1 eller 2? Forskellige skolers hjemmesider siger noget forskelligt. -
AT 2012: Gini koefficient i USA ved Wall Street krakket 1929?
ForumindlægHey allesammen! Katastrofe - årsager og konsekvenser, dét er emnet for AT i år. Jeg har derfor valgt at skrive om Wall Street krakket i 1929, fordi det ledte til en økonomisk katastrofe og endvidere måtte mange befolkningsgrupper imødekomme nogle trænge vilkår på baggrund herfor. Min ta... -
Integralregning
Forumindlæg -
karaktergennemsnit
ForumindlægJeg har i 1. g fået 3 karakterer: 4, 4 og 02 de vægter 1 jeg har fem A fag, og regner med at starte på uni lige efter¨gym, hvilket skulle hæve mit gennemsnit. eller hvad? Mit spørgsmål er, og det skal lige siges at jeg ikke er idiot, men hadede de fag, og jeg kan få et fornufti... -
hvordan tælles gennemsnittet?
ForumindlægHej... Det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men jeg er blevet i tvivl efter at have snakket med en veninde. Hun siger at efter at have lagt alle karaktererne sammen, så skal man ikke dividere det tal med hvert enkelt fag. Men hvis nu der står to karakterer i ét fag, så skal man dividere de... -
Bestået eller dumpet?
ForumindlægHej :) Jeg har et gennemsnit på 2.9 i øjeblikket, og skal op til min sidste eksamen imorgen. MEN er der mulighed for at jeg ikke bliver student hvis jeg får 00 i Psykologi på B niveau? altså, kan jeg ryge 0,9 karakterer ned ved at få 00 (Jeg har fået 4 i årskarakter) -
hjælp
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i morgen har I noget jeg kan øve på i math ?? -
Hjælp til opgave
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med følgende opgave? Opstil diff. ligningen som bedst beskriver mængden af det forurenede stof i søen til tiden t: Søforurening hvor søens volumen til t = 0 er 4000m3, tilføres 6 g forurenet stof pr. min, indstrømning er 3m3 pr. min og udstrømning 3m3 Der efter de... -
eksamensopgaver
Forumindlæghvordan finder jeg "bestem ligning for α" er helt blank -
Hej
ForumindlægJeg har hørt at det bliver rigtigt svært med matematik i en videregårende udannelse, men bliver er meget svært?? hvis ja hvor svært bliver det. -
MEDICIN STUDIET
ForumindlægJa vi kender det alle sammen godt og der har været mange indlæg med det allerede, dog ikke for 2012, så jeg starter. Jeg bliver student den 27. juni. Jeg regner med at få et gennemsnit på ca. 9.5 uden at gange med nogen form for bonus. Dog ved jeg ikke om det er nok til at søge ind på mit drø...
