Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19241 til 19260 af 25907
-
5 A-fag???
ForumindlægHej jeg går nu på 1.G i en HTX og har følgende fag på A-niveau: Kemi, matematik, dansk og teknikfag. Jeg skal nu vælge mine valgfag, hvor jeg havde overvejet at hæve fysik fra B til A. jeg har haft mange som har frarådet mig det pga sværhedsgraden med 5 A-fag. Mit spørgesmål er til jer, som har... -
Rette
ForumindlægEn venlig sjæl, som vil rette nedenstående? O'Brien's First Christmas is the story of a young woman who has always felt like the odd one out during the holiday season until one memorable and outstanding night. O’Brien is a single woman who works in the Pet Department for company. ... -
AT EMNE 2013
ForumindlægHej alle 3g'ere. Nu hvor vores AT emne er blevet offentliggjort til at være "kampen for det gode liv" ville jeg derfor høre, om nogen af jer ville dele det i har valgt at skrive om og i hvilke fag? For mangler nemlig lidt inspiration til hvilket emne og fag jeg skal vælge.. ... -
forskelle mellem Novel og short Story
ForumindlægHej.-. hvad er forskel mellem Novel og short story?... har også anet spørgsmål,...hvodan siger man at hovedperson er Jeg fortæller.... tak på forhånd... -
Newtons Metode
ForumindlægHej, er det nogen som kan forklare, hvad newtons metode er og hvorfor den giver anledning til kvadratisk konvergens? Hvis jeg husker rigtig, så er det noget med, at benytte tangernerne til, at finde næste punkt, men er ikke helt sikker. Håber nogen kan hjælpe her i påsken :-) -
Jokes!
ForumindlægHeey ! Mangler fysik eksamen og så er der sommerferie! jeg tænkte at jeg ville fyre nogle jokes af til eksamen, SELVFØLGELIG KUN HVIS DET GÅR GODT.. så tænkte om der ikke var nogen der havde nogle fysik/kemi jokes i ærmet? :b må meget gerne berører disse emner: - Syre, Baser og Neutralisation.... -
Hjælp
ForumindlægNår man får 02 på gymnasiet er det altså 2? også mit andet spg. Når man skal beregne karakter på gymnasiet og man har fået 02, skriv man så 02 eller bare 2? Samt dividere du med antal fag, eller tæller man mundtlige og skriftlige karakter sammen? På forhånd tak. -
korrekt grammatik
ForumindlægHvordan vil man kunne forklare denne sætning grammatisk forkert og dermed også hvordan den skal være rigtig grammatik: 5) I was wondering if you could suggest a restaurant there is close to Times Square? -
medicin i udlandet
ForumindlægJEg har ladet mig vide, at det er muligt at tage til polen og studere medicin hvis man ikke kan komme ind her. Men er der nogen herinde som ved hvilket gennemsnit man skal have? Hvormeget det koster? Om man med en uddannelse fra Polen er berettiget til at kunne prakitsere i DK? Og er ansøgningsfr... -
Stamfunktion og integralregning
ForumindlægJeg ville kun bare lige høre, hvor det er at det der 3x kommer fra i andet led??? -
Højre-venstre-skala er yt
ForumindlægDen gamle højre-venstre-skala fungerer ikke rigtig. Jeg har derfor selv opfundet en bedre model til at beskrive, hvor partier ligger henne. http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=13185 -
1-årig HF - adgangsgivende?
ForumindlægHej alle! Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på om I mener man kan tage sig en 1-årig hf der vil være adgangsgivende til en videregående uddannelse, eller om sådan et kort forløb alene er beregnet til supplering? På forhånd tak. Kærligste hilsener ¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o -
sætning oversat korrekt?
ForumindlægEr der en der vil hjælpe mig med en mini oversættelse? Jeg har følgende spørgsmål i statistik, men er faktisk lidt i tvivl om, hvad det betyder. "The stock exchange on which a company's stock is traded" Er det: Børsen, hvor firmaets varer handles? Eller har jeg helt misset p... -
Fjollebilled/kaosbilled
ForumindlægJeg skal op i 3.g efter sommerferien, og min klasse kommer så til at hedde 3.M. Er der nogen, som har nogle forslag til hvordan min klasses fjollebilled/kaosbilled kan se ud? Hilsen Pernille -
primtal..
Forumindlæghmm.. skal skrive rapport om primtal.. men havd er der at fortælle om primtal.. og hvor finder man informationer om det? -
DOWNS MODEL?
ForumindlægJeg vil meget gerne have en beskrivelse af downs modellen. Sidder her med en samfundsfagsrapport, og er på bar bund hvad der angår downs!! Håber i kan hjæle hurtigt! -
fejl
ForumindlægHvad er det forkerte i disse sætninger - eller hvordan kan man forklare fejlen/fejlene ?? The lion hurt it's paw i'm gonna see her next week My home-grown tomatos taste really good. There are not any money for food this mounth. -
Postmoderne psykologi - hvilken retning?
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med, om postmoderne psykologi er en retning inden for socialpsykologien eller om postmoderne psykologi er en psykologisk retning for sig selv, hvis det giver mening? Fx ligesom kognitionspsykologi er en retning for sig selv. -
Hvornår skal man søge lærervikar job?
ForumindlægHej! Som spørgsmålet antyder vil jeg gerne vide, hvornår jeg skal/bør søge et job som lærervikar. Derudover jeg vil også høre, hvilke ting jeg skal lægge vægt på i min ansøgning :-) På forhånd tak -
SRP? :s hjælp til emne!?
ForumindlægHej! Vi har fået at vide allerede nu, at vi skal begynde at overveje et emne til SRP. Jeg håbede på nogle herinde måske kunne hjælpe mig? Hovedfag er engelskA eller tyskA - og så kan jeg vælge historie, samfundsfag eller dansk til. please, nogle gode ideer?? :s
