Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19261 til 19280 af 25907
  • Franske bandeord

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der har nogle franske bandeord? Skal bruge dem til showet sidste skoledag.. :D
  • Vektorer

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, som kan hjælpe med nedenstående opgave? Jeg fortsår ikke rigtig hvad man skal gøre. Hvilken regel skal man bruge og hvordan regner man opgaven ud? (gerne fra trin til trin)
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Hej, er der en der vil være sød og lige tjekke det her igennem for fejl osv: China is the biggest CO2 Consumer, China has an annual CO2 consumption on 6.103.493 tons. USA is the next biggest CO2 consumer,USA has an annual CO2 consumption on 5.752.289 tons, that constitute (udgøre) 20,2% of the ...
  • Er Obama liberal?

    Forumindlæg
    Jeg har læst flere steder at Barack Obama er liberal, men hvorfor? Jeg ville se ham som en socialist fordi han f.eks. vil sænke skatten i USA. Ved godt man ser anderledes på tingene i USA end herhjemme, men hvad er det der gør at amerikanerne ser Obama som liberal?
  • Hedder det "1,64 millioner" eller "1,64 million"?

    Forumindlæg
    Tak på forhånd.
  • Nogen der har haft om Jack London?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg tænkte på om der ikke er nogen som har skrevet om Jack London og måske analyseret nogen af hans historier? Det ville være rigtig rart med lidt hjælp.
  • lille opgave help

    Forumindlæg
    Hej nogen der vil kigge om jeg har oversæt rigtigt En virkelig flot fyr Hun mente bestemt, at hun havde set ham før. Hans øjne var grønne, og den smukt formede næse gav ham en usredvanlig profil. Haret var smart klippet og tøjet usædvanlig velsiddende. Hun tog derfor en rask beslutning: hun spur...
  • den korrekte sætning!!

    Forumindlæg
    Hej. Kan ikke forstå hvad fejlen er i mine sætninger: 1. I have begun to realize that life is a battlefield. (That kan undlades?) 2. The police are not necessarily nice to the citizens.? 3. My car was apparently given away to an older man. I hate what happend and condem it very ...
  • AT - dansk/fysik?

    Forumindlæg
    Hey! VI er igang med at lave AT med dansk og fysik som fag. Vores overordnet emne er: Fremtiden – visioner og forudsigelser Er der nogle som sidder inde med nogle ideer til at kombinerer disse to fag?
  • Enzymer

    Forumindlæg
    Er der nogen der evt. kan hjælpe mig med at forklare enzymers opbygning og deres funktion? :-)
  • Nævn en uddanelse uden matematik og tysk

    Forumindlæg
    Hej!! kan i nævne nogen uddanelse uden matematik og tysk?
  • geometrisk bevis, polyeder, hutigt

    Forumindlæg
    Jeg går i 1g og skal bevise polyeder geometrisk som en øvelse til eksamen. opgaven består ikke i at finde det geometriske bevis (vilket jo endelig normalt i let) men at kunne redegøre for det på en forståelig måde. Desvære holder vores lokale bibliotek lukket lige nu og skal havde lavet det iløbe...
  • Oversigt af sider

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, der ved, hvordan man gendanner slettede sider eller filer fra oversigten, så vil det være en fornøjelse, da jeg nemlig vil være 100% fri for bekymring ved udlåning af min computer.
  • Hvilken sætning er rigitg?

    Forumindlæg
    Hej¨... Hvilken af disse to sætninger er rigitigt, hvis nogen af dem overhovedet er ;-) 1) Der Mann hat sich entschlossen, dafür das deutsche Volk zu hassen 2) Der Mann hat sich dafür entschlossen, das deutsche Volk zu hassen Tror selv, at 1'eren er den korrekte?? Tak på forhånd ;-)
  • kollektive substantiver

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan forkalre mig det med de kollektive substantiver. Jeg synes det er svært at forstå, der står følgende i min bog: "Hvis man betragter gruppen som en enhed (ental), eller som enkeltindivider (flertal)". Hvad vil det sige at være i en "enhed" og "enk...
  • Jeg har svært ved at korte mit talepapir ned

    Forumindlæg
    Tror I det trækker meget ned, hvis man snakker 15 minutter (altså 5 minutter længere)? Jeg har virkelig ikke lyst til at fjerne noget, for er bange for at skøjte for let hen over det :(
  • Litterære ismer

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg har lidt svært ved at skelne de litterære ismer fra hinanden, så ville høre om der var nogle der havde et forslag til hvordan man blev bedre til det?
  • To uddannelser på samme tid

    Forumindlæg
    Kan man godt læse på VUC og sammentidig være igang med en anden udannelse som fx bioanalytiker? Man kan nemlig godt tage fag over nettet på vuc (altså netundervisning) men kan man godt gøre det sammentidig med at man er igang med en anden uddannelse?
  • Raketter og impulsbevarelse

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som kan forklare mig, hvordan impulsbevarelse hænger sammen med en rakets fremdrift?
  • dumpet dansk

    Forumindlæg
    jeg har været så uheldig til danskeksamen at misforstå opgaven, og derfor regner jeg med at jeg måske kan få -3, men mit spørgsmål er om jeg har dumpet faget når mine årskarakter ligger på 4 i skriftlig dansk, og 4 i mundtlig dansk ?