Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19301 til 19320 af 77388
-
Skriftlige karakterer - hvordan er det gået??
ForumindlægVildt.. jeg fik 10 i dansk.. selvom jeg skrev om Barndommens gade! hvordan er det gået jer? -
Venstre eller højre?
ForumindlægJeg skal placere nedenstående politiske udsagn, så jeg fortæller, om de hører til venstre eller højre side på henholdsvis den værdipolitiske eller fordelingspolitiske skala. Kan I hjælpe mig med dette? 1. Bilerne skal ud af byen. 2. Den fri abort skal afskaffes. 3. Alle over 15 år skal have ste... -
Gymnasiet eller Hf ?
ForumindlægHej folkens (: Jeg går nu i 1.g (stx) , men jeg orker ikke stx længere, så jeg tænkte på at flytte til hf. Men jeg ved nu ikke, om det er en god idé hvad synes i ?? Jeg vil gerne blive bioanalytiker, kan jeg godt blive det selvom jeg flytter til hf ? -
2. gradspolynomium
ForumindlægOm et 2. gradspolynomium oplyses, at det har rødderne 5 og 9, samt at punktet (7, 4) ligger på dets graf. Opskriv en forskrift for polynomiet. Er der én der kan hjælpe med hvordan man gør? Er i gang med at læse op til eksamen til på tirsdag, og sidder lidt fast med 2. gradspolynomier. Forstår ik... -
Eksperimenp
ForumindlægHej skal bruge hjælp til at fysik eksperiment med atomer. Min lærer har ikke givet og nogle forsøg :( Er der nogle der vil hjælpe!! -
Find kvotienten mellem tallene.
ForumindlægVi har brug for at forstå disse stykker. (-36):9 36:(-9) (-36):(-9) (-81):(-9) (-15):2 150:(-50) Håber nogle kan hjælpe. -
en hurtig evaluering.
ForumindlægHej.. Nu satser jeg lige på at der er nogen der fanger hvad jeg har gang i hér. Det forholder sig sådan, at jeg har været så heldig at trække "emissions,- og absorptionsspektre" til min fysikeksamen. teksten er (nogenlunde): Gør rede for centrale begreber indenfor emnet E&A-spektre.... -
Nervøsitet der ødelægger eksamenfremlæggelsen - hjælp
ForumindlægHejJeg var oppe og skulle forsvare et 9 tal i bioA og endte med 7.Begrundelsen var, at fremlæggelsen havde været for ustruktureret og præet af meget nervøsitet - og derudover havde jeg flumret lidt med nogle begreber.Så karakteren var måske fair nok.Rapporten jeg skulle forsvaret havde jeg iøvrig... -
Er jeg bestået??
ForumindlægHej Alle. Jeg skal søge ind på videregående uddannelse her til sommer og er derfor i tvivl om jeg har bestået fysik. Jeg har haft fysik A og der kræves fysik B.... Hvis det har noget betydning. Derudover fik jeg 00 til eksamen men 4 i årskarakter. Er det eksamenskarakteren der gælder? Eller er d... -
Niels Bohr instituttet?
ForumindlægHej, Er der nogle der ved hvad optagelseskvotentient normalt ligger omkring for de fysiske fag på Niels Bohr instituttet? Er det svært at komme ind? Og er der bedre alternativer hvis man skulle studere fysik i KBH? Tak -
Fortrudt!!
ForumindlægHej alle Jeg går på STX, og har lige afsluttet grundforløbet. Dog har jeg skiftet linje, da jeg fandt ud af, at der var nogle fag, der tændte mig mere end andre. Det har så også betydet et klasseskifte. Optil skiftet har jeg haft det fint med det, da det jo var mit eget valg, men nu ved jeg s... -
Dansk stil HJÆLP !?
ForumindlægHar fået et opgave sæt fra eksamen 2005 mener jeg det er, Der er en opgave hvor jeg skal skrive et eventyr ud fra et billede med en by og forenden er der en stor snegl. Er der ikke nogen der har det eventyr jeg må få ? -
problemformulering
ForumindlægHej. Jeg har fået lov af min veninde at låne hendes bruger. Jeg er en pige der går i 9. som har projektuge i næste uge. Tænkte på om nogle gad at se min problemformulering igennem og se om den er ok, eller om jeg mangler noget. Håber nogle vil svare. På forhånd 1000 tak. :D -
Gitterkonstant (bølger)
ForumindlægNår man har et gitters gitterkonstant... Hvordan kan man så se/beregne antal streger pr. mm for det gitter? Hvis jeg f.eks. har en gitterkonstant for et gitter på 9 * 10^-9 m. Hvordan angiver jeg så antal streger pr. mm? -
Samfundsfag
ForumindlægSamfundsfag C , hvordan forgår eksamen ? -
blodtype
ForumindlægJeg har lavet et forsøg med blodtypebestemmelse i min klasse. hvis jeg er A-, kan mine forældre så ikk godt begge være Rh- og Rh+ ? et spørgsmål lyder: Sammenlign klassens blodtypefrekvens med frekvensen i den danske befolkning (bilag 1) og forklar eventuelle afvigelser mellem tallene. hvorda... -
3-årigt A-niveau uden hjælpemidler
ForumindlægHejHvordan gik det til eksamen i mat i dag uden hjælpemidler? Hva fik i af resultater? -
svær ligning
ForumindlægHej, jeg har lidt svært med, at regne følgende ligning ud: 7,7 * x * 7,7 * 4,18 * (-9) + 100 * 4,18 * (-9) = -
Læge: gennemsnit
ForumindlægHej Alle, Går i 1.g og har lige afsluttet billedkunst samt samfundsfag... Mine årskarakterer i de ovenstående fag har været 10 og 10. Dog har jeg fået 7 i bk til eksamen :( Jeg har en drøm om at blive læge (: Mit spørgsmål er så; nu er mit snit på 9, og for at læse medicin skal man hvist have 10,... -
Stamfunktion
ForumindlægHej, jeg skal bestemme en stamfunktion til f(x)=9/(3-4x) Jeg har lidt problemer med at få det til at passe Jeg er nået frem til -9/4*LN(3-4x)=F(x), men er der ikke noget i vejen? På forhånd tak
