Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19341 til 19360 af 39512
  • kemisk ligevægt B

    Forumindlæg
    Jeg sidder fast i en aflevering.. 1. Hvorledes indgår et fast stof i ligevægtskonstanten? 2. Hvorledes indgår en ren væske i ligevægtskonstanten? 3. Hvorledes indgår en ion i en vandig opløsning i ligevægtskonstanten? tak på forhånd :)
  • Analyse af novellen Sita af Lene Bagger

    Forumindlæg
    Hej,Jeg sidder og skal lave en dansk aflevering med en analyse af novellen Sita, som er skrevet af Lene Bagger. Hvis nogen ligger inde med noget om den må i meget gerne sende det til min mail: [email protected]
  • Differentialkvotient - Definition

    Forumindlæg
    Redegør for hvordan sekanthældningen hænger sammen med differenskvotient. Hvad er for øvrigt en differens og hvad er en kvotient? Jeg er igang med at lave en aflevering, hvor jeg skal forklare og besvare disse spørgsmål. Men ved netop denne opgave er jeg gået i stå. Nogen der kan hjælpe?
  • Molins model

    Forumindlæg
    Håber virkelig nogle kan hjælpe mig, ska afl en aflevering i morgen og skal svare om følgende:- Gengiv Molins modeljeg kan næppe finde noget om det? Så håber virkelig der er nogle der kan evt skrive et par sætninger om modellen.. tusind tak på forhånd
  • Hjælp til udregning

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en aflevering om halveringstid, men jeg er gået helt i stå, ved udregningen af hvor mange % der henfalder om året. Jeg bruger denne formel: 1*(1+r)^28,78=½, men hvad skal jeg gøre med den? André
  • Kontrolplader

    Forumindlæg
    HejJeg har et lille problev i forhold til min biologi aflevering. Jeg forstr ikke helt hvad en kontrolplade er. Hvordan den præcis laves og hvorfor der vil komme kolonier på kontrolpladerne?Er der nogen som kan hjælpe mig.På forhånd tak
  • Funktioner

    Forumindlæg
    Hey! har et lidt stort problem med en opgave i en aflevering til her om en 1½ time. Billede af opgaven er vedhæftet da jeg ikke kunne skrive det hele ind, tag et gik og tager meget gerne imod nogle råd til at komme fremad! :-)
  • Reducér samt forkort!

    Forumindlæg
    Har aflevering til i morgen, og har to opgaver der driller :) Håber nogen kan hjælpe :).. Reducer: (2a-b)(2a+b)-4(a+3b)^2+4b(6a-1) Forkort: (x^2-xy)/(xy-y^2)
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Har aflevering til i morgen, og har to opgaver der driller :) Håber nogen kan hjælpe :).. Reducer: (2a-b)(2a+b)-4(a+3b)^2+4b(6a-1) Forkort: (x^2-xy)/(xy-y^2)
  • eksamen sæt 2002 og 2003

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med mine sidste afleveringer, da jeg snart bliver student:)Er der nogen der har resultaterne til eksamensættet(sommer) for STX(studenteksamen) 1-årigt A niveau, Hvis i har dem vil ikk være søde og sende resultaterne til mig :)?
  • Spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lave en aflevering og et af spørgsmålene lyder sådan:A votre avis, pourquoi Mademoiselle renvoie-t-elle Lucette?Hvad betyder dette? Efter hvilken mening sender Mademoiselle Lucette tilbage?
  • Der Koch

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder i en lidt kedelig situation. Jeg skal lave en aflevering i tysk. Den hedder Der Koch, og er et eksamenssæt fra d. 23 maj 2011. jeg kan slet ikke finde ud af det, kan ikke så godt tysk. Håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :)
  • Fulstændig løsning til differentialligning

    Forumindlæg
    Hej folkens, sidder med en lidt bøvlet aflevering til imorgen, som jeg nu har brugt lang tid på at tænke over. Beregn i hånden den fuldstændige løsning til differentielligningen: Er rimeligt blank mht hvordan jeg skal bære mig ad... ethvert hint vil der sættes stor pris på
  • away from it all

    Forumindlæg
    Jeg har engelsk aflevering i denne uge, men desværre har jeg glemt stilhæftet på skolen. Hvor kan man finde engelsk stilhæfter her på nettet. an ikke huske hvilken eksamns år det er fra, men den hedder "away from it all" håber nogle vil hjælpe :-)
  • Trigonometri

    Forumindlæg
    Jeg har lidt problemer med et spørgsmål i en aflevering, jag har allerede fundet lille a, jeg er bare i tvivl om hvordan man så finder vinklerne I trekant ABC er vinkel C ret, c = 22 og b = 18. Beregn de manglende sider og vinkler i trekanten.
  • Lidt hjælp : )

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige lavet en lille oversættelse... måske en der ville være venlig at hjælpe mig lidt? det er en rimelig vigtig aflevering hehe! Hvis ja så tilføj min messenger [email protected] eller skriv jeres messenger mail ;) på forhånd tak
  • Ekstrema når f(x)=5?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har i en aflevering fået besked på at angive ekstrema og monotoniintervaller ved f(x)=5 ?? Jeg ved god at den er konstant, men hvordan skal man skrive det? Og hvad er ekstrema ved f(x)=5? På forhånd tak :)
  • mutagen/ames test af nitrit

    Forumindlæg
    Hej:D er der nogle der har skrivet en opgave der omhandler mutagentest af nitrit ?? har nemlig en aflevering får men forstår ik hvordan jeg skal starte den :( det vil være mega dejlig hvis en eller anden kunne hjælpe :) på forhånd tusind tak for hjælpen :)
  • Trækker det ned?

    Forumindlæg
    Trækker det ned at skrive for mange ord i en Dansk Aflevering? Min lærer har sagt mindst 4400 tegn som krav. Jeg har skrevet ca. 10000 tegn, og ved ikke om det trækker ned at skrive for mange tegn?
  • Hvordan siger man "forenes" på spansk?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i gang med at skrive en aflevering i spansk, og skal bruge ordet "forenes" i en sætning. Jeg ved at verbet på spansk er "unir", men jeg er i tvivl om hvordan det skal bøjes når der skal stå "forenes". Er der nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig?