Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 19361 til 19380 af 41309
-
Fedme - SRP!!
ForumindlægHej allesammen. SRP er ved at nærme sig. Jeg skal skrive om fedme inden for biologi og idræt. Jeg overvejer lidt, at arbjede med et forsøg inden for biologi. Det vil dog være mest optimalt hvis jeg kunne finde et færdiglavet træningsprogram, som er blevet testet, hvor jeg så kan diskutere ud fra ... -
FOTOSYNTESE HOS VANDPLANTEN ELODEA VED FORSKELLIGE BØLGELÆNGDER LYS
ForumindlægHej! Jeg er igang med en biologi + fysik rapport, og jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg har om fotosyntese i biologi og om lysspektre i fysik. Overordnet hedder vores rapport "FOTOSYNTESE HOS VANDPLANTEN ELODEA VED FORSKELLIGE BØLGELÆNGDER LYS". Skal lave en fællesrapport for de to ... -
Klage?
ForumindlægHej!Jeg har lige været oppe i geografi og fik 8, hvilket jeg er meget utilfreds med. Jeg går i 2.g og siden geografi var den eneste eksamen jeg skal op i i år, havde jeg læst pensum igennem 2 gange plus taget notater, for at være forberedt.=D Jeg kom op i dansk landbrug og statede med at redegøre... -
Alt om kemi
ForumindlægEksamen er lige om hjørnet, og ville sætte pris på lidt hjælp fra jer derude, der er gode til kemi... Har nogen spørgsmål, I gerne lige må svare på. SPØRGSMÅL 1: Forklar opbygningen af forbindelserne a) dichlor b) vand Vurdér hvordan polariteten af de to forbindelser vil påvirke ... -
MUNDTLIG BILLEDKUNSTEKSAMEN! "HASTER"
ForumindlægHej. Skal snart op til mundtlig billedkunst eksamen, og vil så gerne score en fed karakter, da det er en afsluttende eksamen på faget. Nogen der kan komme på nogle gode råd, tips ?? Vil meget gerne have nogle rigtige gode og grundige analysemodeller :) til dem der har været oppe til billedkuns... -
dumpet hvad gør jeg
ForumindlægHej Studieportalen, Situationen er, at jeg er igang med at afslutte 2.g hvor jeg fik 4 i skriftlig og 4 i mundtlig årskarakter i Matematik. I min skriftlige eksamen kom jeg til at aflevere i en anden form istedet for PDF og fik derfor -3... Den uddannelse jeg gerne vil komme ind på kræver Matema... -
FSA Fysik
ForumindlægPå torsdag skal jeg op til fysik Og ja har i nogle forslag til hvordan man kan forberede sig til eksamen? jeg skal self. læse mit pensum igennem, men kunne det være en god ide at lave nogle disspostioner i forvejen? eller hvordan, for jeg ved ikke rigtig hvordan det forgår. og jeg har det faktisk... -
Mekanik! DET HASTER!!
ForumindlægHej SP Sidder og skal til eksamen om 2 dage. Jeg skal til min eksamen om kinematik, komme ind på stedfunktioner. Jeg kender kun til den ene, hvor vi har en konstant hastighed, og dermed får en ret linje. Jeg ved, at der er flere grafer (3, tror jeg), som kan beskrive en partikels placering. Er d... -
Jokes!
ForumindlægHeey ! Mangler fysik eksamen og så er der sommerferie! jeg tænkte at jeg ville fyre nogle jokes af til eksamen, SELVFØLGELIG KUN HVIS DET GÅR GODT.. så tænkte om der ikke var nogen der havde nogle fysik/kemi jokes i ærmet? :b må meget gerne berører disse emner: - Syre, Baser og Neutralisation.... -
HF andet år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Idag dumpede jeg min sidste eksame idag. Dvs at jeg ikke bliver student i år, men er der nogen der ved om at jeg kan tag andet år om igen eller om at jeg skal tage hele HF om igen. jeg har nemlig hørt at hvis man tag op til den sidste eksame og dumper skal man tag hele... -
Mundtlig afsætning A
ForumindlægHej alle! Jeg skal til eksamen på mandag, d. 6. Juni. Jeg har været en del fraværende på 3. og sidste år (Depression) og har derfor ingen anelse om hvordan eksamen kommer til at foregå. Jeg har søgt en masse på nettet, hvor folk snakker om et projekt eller en rapport de skal snakke kort om. Så vi... -
Oversættelse af tyske sætninger! :)
ForumindlægHej alle. Jeg ville høre om der var nogle skarpe personer til tysk, fordi så burde det ikke tage så forfærdeligt lang tid at oversætte disse sætninger for mig fra dansk til tysk! :D __________ Eric har en flaske cola og to leverpostejmadder til trixi. Trixi føler, at hendes forældre ikke har fort... -
Lineær regression, Vejen til Matematik B2, Opgave 183, (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægOpgave 180 På Statistikbanken. dk/rnat 11 kan man ( juni 2018) finde tal for udviklingen i bruttonalproduktet (BNP) i tusinder pr. indbygger i Danmark for perioden 2003-2012. (Min kommentar der er en fejl i teksten da i tabellen går BNP fra 2003 og til og med 2013 og ikke 2003-2012). a) Fremst... -
Medicin
ForumindlægHeYjeg har på nuværende tidspunkt et snit på 9,2 (årskarakter), men jeg vil gerne læse videre til medicin, så jeg er lidt bange for at jeg ikke vil komme ind.hvordan er det gået med jer andre der vil læse medicin, hvad var jeres snit på i 1.g,? -
Iran+atomvåben
ForumindlægHvordan forholder det sig? Har Iran udviklet atomvåben eller er de i gang ? eller har de midlerne til det, men ikke udviklet det endnu? Og hvad siger de andre lande til det? Somebody help, plz -
Sygeplejebøger sælges
ForumindlægSkal du igang med sygeplejestudiet er eller du igang så har jeg en masse bøger jeg sælger! Jeg har omkring 46 stk og der er ikke overstregninger eller noget i nogen af dem! Det eneste er mit navn skrevet i et hjørne. Hvis du er interesseret kan du sende mig en mail så sender jeg dig en ... -
Lineær regression med flere punkter Excel
ForumindlægHej jeg er igang med en opgave med linær regression med flere punkter, og har lavet tabellen i Excel + diagram og fået den til at komme med ligningen. Men herfra har jeg brug for hjælp til at forstå resten... opgaven: Bestem en lineær model N(t) ved hjælp af regression der beskriver udvik... -
rettelse af engelsk artikel om london
Forumindlægnogen som er søde at rette den? er ikke selv særlig god til engelsk (-; -
grantræet
Forumindlægeksame hjælpe hej er der nogen som ligger inde med en analyse eller lignende af hc andersens grantræet?? jeg har søgt meget på google, men kan virkelig ikke finde noget -
En københavner i jylland analyse
ForumindlægHejsa! Nu er det sådan at jeg i dansk trak essay og har derefter valgt teksten "En københavner i Jylland" af Dan Turèll. Har analyseret den, men kunne godt tænke mig at se en andens bud på analyseringen af den, så hvis nogen af jer har analyseret den kunne jeg rigtig godt tænke ...
