Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19401 til 19420 af 41162
-
Tysk hjælp
ForumindlægHej derude :-) Jeg har en opgave (vedhæftet), som jeg godt kunne tænke mig nogle kommentarer til. 1. Kunne godt tænke mig, at få det "kigget igennem" og så sige, hvad jeg evt. kan gøre bedre (I skal ikke rette, bare fortæl hvad jeg evt. kan rette) 2. I Opgave 3 skal jeg sætte nogle små... -
spørgsmål vdr økonomisk krise
ForumindlægHej. der er lige et spørgsmål, som jeg lige undrer mig over. økonomisk krise spredes meget hurtigt. hvis fx tyskland bliver ramt af en krise, så kan landet ikke købe varer fra andre lande, og dette vil ramme de andre udenlandske virksomheder, som sælger varer til tyskland. det jeg ikke fors... -
Målgruppe
ForumindlægHej Jeg er gange med min fagprøve og jeg har valgt emne at starter min virksomhed. jeg salæger unisex taske via online . spørgsmål er at mit mål er at sælge mine taske i en alder af gruppen 25-45. kan I hjælp mig hvordan jeg skal forklar. mange tak ERUM -
Verber indsat i rigtig form af nutid - hjælp tager 5min
ForumindlægHej, jeg ville lige hører om der nogle der kunne rette mit tysk. Jeg er lidt i tvivl på nogle af spørgsmålene og hvis der var nogle der evt kan finde nogle fejl ville det være en kæmpe hjælp. Hvis nogle kunne finde ud af hvad jeg gjorde galt eller komme med nogle råd/tips til tysk grammatik. Al... -
Spansk, førnutid, HJÆLP
ForumindlægHej. "Jeg er gået", er det før nutid, så det hedder "He andado"? Eller er det kun før nutid hvis det hedder "Jeg har gået"? -
akkusativ!
ForumindlægNu har jeg sidet og læst alle mulige forklaringer på hvad AKKUSATIV ER!! Det jeg har forstået er at det er et led til selve subjektet! -
samf. eksame: hvilke betydning har ideologierne for de enkelte politiske partier i Danmark?
ForumindlægHej jeg skal op i samf. eksame om nogle dage.. er der nogen, som kan forklare mig hvad jeg skal komme inde på spørgsmålet om '' hvilke betydning har ideologierne for de enkelte politiske partier i Danmark?'' (har samf. på C-niveau) -
FÅRK SSO mand!
ForumindlægHjælp! Jeg mangler en god redegøresle for, hvad en Fabel er..Nogen der kan hjælpe? det skal nemlig helst fylde lidt mere end de 6 linier jeg nu har fået skrevet! TAk! -
Forslag til integration
Forumindlæghalløj :) Jeg arbejder med integration i øjeblikket, og derfor ville jeg gerne hører andres holdninger til, hvordan man skal integrere folk :) Har du nogle ideer eller forslag? på fohånd tak :) -
Bjarne bruun og antonowsky
ForumindlægEr der nogle som har et overblik over de to teoretikere omkring handlekompetence? skal til eksamen i morgen og ville rigtig gerne have de to teoretikere på plads selvom de ikke er en del af pensum. -
Matematik- sommer kursus?
ForumindlægHej alle. Nogle som ved om man kan få undervisning i matematik (gym - Højniveau) et sted i sommerferien ? Eller kender til andet som kan hjælpe en på matematikken ? Tark.. -
Oversæt til engelsk
ForumindlægEr denne sætning korrekt oversat? "Jeg sidder lige nu og tænker på hvor lykkelig jeg er for mine to dejlige piger, der bringer liv og glæde i mit hjem" I am just thinking about how happy I am for the two lovely girls' of mine, who bring life and happiness in my home" ... -
Spørgsmål
ForumindlægHvis man får hjælp til at rette nogle sætninger fra en opgave man selv har skrevet, over privatbeskeden her på Studieportalen, kan det så spores med et plagiatprogram? -
Årskarakter i 3.g
ForumindlægHey :) Har et spørgsmål ang. den skriftlige årskarakter, der gives i 3.g. Min lærer giver årskarakteren således, at den er gennemsnittet af terminsprøven og den sidste opgave, der afleveres efter terminsprøven. Terminsprøven tæller to gange i dette snit. Det vil sige, at alt det man har knoklet... -
Addition
ForumindlægJeg har et cychexen, hvor der er en methylgruppe og dobbeltbinding på samme C. Derudover sidder der en propenylgruppe overfor. Hvis jeg adderer en Br2, hvor vil den så adderes, ved propenylgruppen eller i selve ringen? -
Venstre-højre-skala for ideologier
ForumindlægHvordan ville du lave venstre-højre-skalaen for nedenstående ideologier? Anarkisme Fascisme Feminisme Grøn ideologi Islamisme Kommunisme Kommunitarisme Konservatisme Kristendemokrati Liberalisme Libertarianisme Marxisme Nationalisme Nationalsocialisme Socialdemokratisme Socialliberalisme Socialis... -
MUNDTLIG MATEMATIK PRØVE 10. KLASSE! DET HASTER! ;-)
ForumindlægHeeeeej guys! :-) Jeg skal til mundtlig prøve i matematik i næste uge.. & det kunne være rart at vide hvilke ting man kan risikere at skulle lave noget om... Så her er det så hvor mit spørgsmål kommer ind: Ved I hvilke ting man kan komme op i til en mundtlig matematik prøve i 10... -
Gustar
Forumindlæghvordan bruger man Gustar? jeg ved at det hedder (i ental) me gusta te gusta le gusta nos gusta os gusta les gusta - men hvornår og hvordan siger man -gustan, gustas, gusta osv. ? -
1 sætning - Geschichte Deutschlands?
ForumindlægEr følgende korrekt opstillet: "Grundriss der geschichte Deutschlands nach 1945" (-Overblik/grunrids over Tysklands historie efter 1945) -
Suppleringsfag
ForumindlægHej alle : ) Jeg vil gerne uddanne mig som tandlæge. Men har læst på Ug.dk at man skal have MATEMATIK A, og er ikke sikker på om de mener enten fysik eller kemi på B Niveau. I hvertfald jeg har Fysik på B, og matematik på B. Så jeg opfylder Fysik på B , men ikke matematik A. Jeg tænkte på at supp...
